10 אתרים מהעולם שכל מפרסם בפייסבוק חייב להכיר
הרבה אנשים שואלים אותי על אתרים שמהם אני מתעדכן על כל מה שחדש בפרסום בפייסבוק. הנה 10 אתרים מהעולם שאני ממליץ שכל מנהל מדיה חברתית
וובינר – פרסום מתקדם בפייסבוק – נושא: קידום אפליקציות
וובינר – פרסום מתקדם בפייסבוק: רוצים ללמוד עוד על פרסום מתקדם בפייסבוק? ב- 6/1/2015 יתקיים וובינר על כלים מתקדמים למפרסמים בפייסבוק.
שובו של ה-Boost Post – קידום לפוסטים בצורה נוחה
אחד הכלים הכי מושמצים בפרסום בפייסבוק הוא ה-Boost Post. לאחרונה, פייסבוק שיפרה את הכלי והוא מאפשר טירגוט מדויק, מעקב אחרי המרות וקידום לפוסטים בצורה נוחה
Google Tag Manager – איך לשפר קמפיינים בפייסבוק עם גוגל תג מנג'ר
אור פיאלקוב מארח את אתגר שפיבק לוובינר, בו הם יענו על השאלה "איך לשפר את הקמפיינים שלך בפייסבוק בעזרת גוגל תג מנג'ר (tag manager google)"?
אינפוגרפיקה – משתמשי פייסבוק בישראל 2014
תוהים מה הגיל ורמת ההשכלה הממוצעת בקרב משתמשי פייסבוק בארץ?
מה לגביי המקצוע הנפוץ ביותר ואחוז הנשואים, הרווקים, המאורסים, והנשואים?
מהם הדפים האהובים והנצפים ביותר בארץ? איך ישראלים מעדיפים לגלוש בפייסבוק? דרך המחשב, האייפון, או בכלל בבלאקברי….
כל התשובות לשאלות שלכם (ועוד…) נמצאות באנפוגרפיקה החדשה שעשינו לכם בנושא סטטיסטיקות משתמשי פייסבוק בארץ 🙂
קייס סטאדי – קמפיין מרכז הבנייה הישראלי
במהלך חודש מרץ 2014 נערך יריד דירות של מרכז הבנייה הישראלי, היריד שווק בהצלחה רבה בפייסבוק. פייסבוק פנו אליי לכתוב סיפר הצלחה על הקמפיין.
וובינר – פרסום מתקדם בפייסבוק בעזרת כלים מתקדמים
רוצים ללמוד עוד על פרסום מתקדם בפייסבוק? ב-28/5 התקיים וובינר על כלים מתקדמים למפרסמים בפייסבוק
מעקב אחר מודעות פייסבוק עם מערכת הניטור גוגל אנליטיקס
המדריך הבא יסביר איך לחבר את הפייסבוק לגוגל אנליטיקס, ולעקוב אחרי הקמפיינים שיצרנו בעזרתו – מדריך פשוט וקל להבנה
אינפוגרפיקה – מדריך לעיצוב החדש בדף העסקי בפייסבוק
האינפוגרפיקה הבאה ממחישה את העיצוב החדש בדף העסקי בפייסבוק. לפניכם מדריך לעיצוב החדש בדף העסקי בפייסבוק ואיך להתנהל איתו
שינוים ועדכונים בפייסבוק – ינואר 2014
הכנו לכם רשימה של שינוים ועדכונים בפייסבו, מעודכן לינואר 2014. סיכום השינויים בפייסבוק – חלקם בממשק ניהול העמודים וחלקם במערכת הפרסום
Paper – האפליקציה החדשה של פייסבוק
פייסבוק השיקו רשמית את האפליקציה החדשה שלהם Paper. הנה סקירה קצרה על האפליקציה והסבר איך להתקין אותה גם אצלכם
איך עושים קמפיין ויראלי מוצלח ומביאים 100,000 צפיות ביוטיוב – מאמר אורח
מאמר אורח – אבי קסוטו רוזנברג, הבעלים של 'פה לאוזן' שמתמחה בשיווק גרילה. במאמר נסביר איך עושים קמפיין ויראלי מוצלח שמביא 100,000 צפיות ביוטיוב