פרסום בגוגל | ניהול קמפיינים בגוגל – בניהול נכון מייצרים תוצאות מעולות

אז מה זה בעצם פרסום בגוגל?

הפרסום ברשת החיפוש מבוסס על מילות מפתח שאנו בוחרים. מילות המפתח מצביעות על כוונת קנייה אצל הלקוח, כאשר מילות מפתח בעלות שיעור המרה גבוהה ועלות נמוכה להמרה, יכולות לייצר החזר גבוה על ההשקעה שלכם. אופטימיזציה וכוונון נכון של מסע הפרסום שלכם ישפר אפילו יותר את ההחזר על ההשקעה שלכם.

בעת בחירת מילות המפתח לקמפיין, אנו לוקחים בחשבון את המטרות של הלקוח שלנו ואת התקציב, ומבצעים ניתוח מעמיק של המתחרים שלכם – על מנת לבחור את מילות המפתח המדויקות שיביאו לתוצאות הטובות ביותר, ועל מנת שנעמוד ביעדים אותם הצבנו.

כל מסע פרסום מכיל מספר גדול של מילות מפתח – גנריות ורלוונטיות לקמפיין. אנו מבצעים התאמה אופטימלית עבור שילובים של מילות מפתח, על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל מתחלק לכמה חלקים

* פרסום ברשת החיפוש – המודעה שלך מופיעה בדף תוצאות החיפוש בכל פעם שמשתמש מחפש מילות מפתח שנקבעו מראש במערכת

* פרסום ברשת המדיה – המודעות שלך (טקסט או תמונה) מופיעות לפי תחומי עניין / אתרים מסוימים באתרים ברחבי האינטרנט 

* פרסום ביוטיוב – המודעות וידאו שלך מופיעות לפי תחומי עניין / סרטונים מסוימים / מילות מפתח

איך מערכת הפרסום עובדת?

גולשים שמחפשים מילות מפתח רואים מודעות רלוונטיות לחיפוש. המודעות יותאמו לקהל היעד על מנת להניע תנועה איכותית לאתר האינטרנט ולדפי הנחיתה של הלקוחות שלנו.
אנו מבצעים בדיקות של המודעות השונות באופן שוטף על מנת לייעל ולשפר אותן. כחלק מתהליך הבקרה אנו מבצעים שינויים על בסיס קבוע במילות המפתח על מנת להביא לתוצאות הטובות ביותר.

כדי להגיע לקהל היעד שאנחנו מחפשים גוגל מציעה לנו אפשרויות מיקוד מתקדמות על מנת להבטיח שהמודעות שלכם יופיעו במקום ובזמן הנכון. בין השאר אנו ממקדים את המודעות  על פי מיקום, שפה, המכשיר בו גולשים הלקוחות שלכם ומיקוד שעות מסויימות במהלך היום.

מהם היתרונות של גוגל עבור העסק שלכם?

פרסום בגוגל מעניק לכם כמפרסמים יתרונות רבים:

בראש ובראשונה – לגולשים שמשתמשים ברשת החיפוש בגוגל יש כוונת קנייה ולכן הם רלוונטים מאוד לשירות / מוצר שאתם מוכרים. בנוסף גוגל מציעה אפשרויות פרסום רבות. מערכת הפרסום של גוגל כוללת מספר רב של מיקומים ומאפשרת למפרסמים למקם את המודעה בפלטפורמות שונות. כמו כן ניתן לבצע אופטימזציה רבה לקמפיינים ולהביא תוצאות מיידיות. כל הקמפיינים שאנו מנהלים מלווים במערכת מעקב ודיווח, זה אומר שאנחנו יודעים בדיוק כמה הופעות, קליקים, המרות, כמו גם כמה הכנסות נוצרו. אנו מציגים דוחות אלה ללקוחות שלנו על בסיס חודשי.

אנו מציעים שירותי ניהול קמפיינים בגוגל – גוגל אדס (בעבר גוגל אדוורדס – Google Adwords). ניהול הקמפיין מועבר ללקוח בשקיפות מלאה ונועד לייצר תוצאות. 

שותף מוסמך מטעם גוגל

חברת Fialkov Digital הינה שותפה מוסמכת מטעם גוגל אדוורדס וחברה בתכנית השותפים של גוגל, Google Partners.

תג Google Partners ניתן לחברות ולאנשי שיווק מומחים בתחומם שעברו מבחני הסמכה ונדרשו להוכיח בקיאות בכלי הפרסום של גוגל. הסמכת גוגל מחייבת עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום השיווק במנועי חיפוש. מוסמכי גוגל עוברים הדרכות תקופתיות מטעם גוגל ומקבלים גישה ישירה לכלים ולעדכונים החדשים ביותר. כך אנו מבטיחים לספק ללקוחותינו שירותי ייעוץ וניהול קמפיינים בצורה המקצועית והעדכנית ביותר.

כל מנהל קמפיינים בחברת Fialkov Digital הוא בעל תעודת הסמכה מטעם גוגל. הסמכת גוגל אדס ניתנת למי שעבר בהצלחה את המבחנים של גוגל לפרסום ברשת הפרסום של גוגל.

מסוקרנים? השאירו פרטים ובואו נדבר. הקפה עלינו 🙂