אז מה זה בעצם פרסום בגוגל?
פרסום בגוגל, ובאופן מדויק יותר הפרסום ברשת החיפוש, מבוסס על מילות מפתח שאנו בוחרים. מילות המפתח מצביעות על כוונת קנייה אצל הלקוח, כאשר מילות מפתח בעלות שיעור המרה גבוהה ועלות נמוכה להמרה, יכולות לייצר החזר גבוה על ההשקעה שלכם. אופטימיזציה וכוונון נכון של מסע הפרסום שלכם ישפר אפילו יותר את ההחזר על ההשקעה שלכם. בעת בחירת מילות המפתח לקמפיין, אנו לוקחים בחשבון את המטרות של הלקוח שלנו ואת התקציב, ומבצעים ניתוח מעמיק של המתחרים שלכם – על מנת לבחור את מילות המפתח המדויקות שיביאו לתוצאות הטובות ביותר, ועל מנת שנעמוד ביעדים אותם הצבנו. כל מסע פרסום מסוג זה מכיל מספר גדול של מילות מפתח – גנריות ורלוונטיות לקמפיין. אנו מבצעים התאמה אופטימלית עבור שילובים של מילות מפתח, על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.
איך פרסום בגוגל עובד?
גולשים שמחפשים מילות מפתח רואים מודעות רלוונטיות לחיפוש. המודעות יותאמו לקהל היעד על מנת להניע תנועה איכותית לאתר האינטרנט ולדפי הנחיתה של הלקוחות שלנו.
אנו מבצעים בדיקות של המודעות השונות באופן שוטף על מנת לייעל ולשפר אותן. כחלק מתהליך הבקרה אנו מבצעים שינויים על בסיס קבוע במילות המפתח על מנת להביא לתוצאות הטובות ביותר.
כדי להגיע לקהל היעד שאנחנו מחפשים גוגל מציעה לנו אפשרויות מיקוד מתקדמות על מנת להבטיח שהמודעות שלכם יופיעו במקום ובזמן הנכון. בין השאר אנו ממקדים את המודעות על פי מיקום, שפה, המכשיר בו גולשים הלקוחות שלכם ומיקוד שעות מסויימות במהלך היום.
כדי להתקדם בצורה אורגנית בגוגל, עליכם לבצע תהליכי SEO גם כן.
בואו לקדם את העסק שלכם עם המומחים!
השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם קדימה
אפשרויות הקמפיינים בגוגל אדס
פרסום ביוטיוב – YouTube Ads
המודעות וידאו שלכם מופיעות לפי תחומי עניין / סרטונים מסוימים / מילות מפתח ביוטיוב
פרסום ברשת המדיה – Display Ads
המודעות שלכם (טקסט או תמונה) מופיעות לפי תחומי עניין / אתרים מסוימים באתרים ברחבי האינטרנט
פרסום ברשת החיפוש – Search Ads
המודעה שלכם מופיעה בדף תוצאות החיפוש בכל פעם שמשתמש מחפש מילות מפתח שנקבעו מראש במערכת
פרסום בגוגל שופינג – Shopping Ads
המוצרים בחנות שלכם מופיעים בראש התוצאות החיפוש בהתאם למילות המפתח של המוצר
פרסום בגוגל דיסקברי – Discovery Ads
המודעות הוויזואליות שלכם מופיעות לפי תחומי עניין / אתרים באפליקציות של גוגל (ג'ימייל, יוטיוב ועוד)
פרסום באפליקציות – App Ads
המודעות שלכם (טקסט או תמונה) מופיעות לפי תחומי עניין / אתרים מסוימים באפליקציות במובייל
אפשרויות הטרגוט בגוגל אדס
Demographics
עם מיקוד דמוגרפי ב-Google Ads ניתן להגיע אל לקוחות פוטנציאליים שנמצאים בטווח גילאים מסוים, מגדר, סטטוס הורה או לפי הכנסה חודשים מסוימת.
Geotargeting
עם מיקוד גיאוגרפי ב-Google Ads ניתן להגיע אל לקוחות פוטנציאליים לפי המיקום הגיאוגרפי שלהם – מדינות, ערים, רחובות ורדיוס מהמיקום בו הם נמצאים.
In Market
עם מיקוד In Market ב-Google Ads ניתן להגיע אל לקוחות פוטנציאליים שיש להם סבירות גבוהה לבצע רכישה בהתבסס על היסטוריית החיפוש והגלישה שלהם.
Custom Intent
עם מיקוד של קהלים מותאמים אישית ב-Google Ads ניתן להגיע אל לקוחות פוטנציאליים שכבר חיפוש בעבר את המוצר או השירות שהעסק שלכם מציע.
Remarketing
עם מיקוד רימרקטינג ב-Google Ads ניתן להגיע אל לקוחות פוטנציאליים שכבר גלשו באתר שלכם וביצעו אינטראקציה מסוימת עם העסק.
Topics
עם מיקוד לפי נושאים ב-Google Ads ניתן לפרסם את המודעות שלכם ברשת המדיה של גוגל באתרים עם תוכן שקשור למוצר או השירות שאתם מספקים.
Placements
עם מיקוד לפי מיקומים ב-Google Ads ניתן לפרסם את המודעות שלכם ברשת המדיה של גוגל או ביוטיוב לפי בחירה מדויקת לפרסום של אתר, דף או אפליקציה.
Keywords
עם מיקוד לפי מילות מפתח ב-Google Ads ניתן להציג את המודעות שלכם ללקוחות פוטנציאליים המחפשים פתרון או מילת מפתח ברשת החיפוש שקשורה לעסק שלכם.
אפשרויות הקמפיינים בגוגל
קמפיין רשת החיפוש
מודעות טקטס בתוצאות החיפוש המאפשרות לכם להגיע לאנשים בזמן שהם מחפשים בגוגל מוצרים ושירותים
קמפיין פרפורמנס
קמפיין פרפורמס הוא קמפיין חדשני שמטרתו למקסם את הביצועים שלכם בפלטפורמה עד כה
קמפיין דיספליי
מודעות חזותיות ברשת המדיה של גוגל המאפשרות לכם להציג מודעות באפליקציות של גוגל (כמו יוטיוב וג'ימייל)
קמפיין שופינג
מודעות המאפשרות לכם לפרסם מוצרים עם מידע ומחיר שמוצגים לגולשים עוד לפני שהם לוחצים על המודעה
קמפיין וידאו
מודעות המאפשרות לכם אינטראקציה עם הקהל עם פורמט וידאו דרך יוטיוב ושותפי וידאו נוספים של גוגל
קמפיין אפליקציות
מודעות של אפליקציות למען קידום אפליקציות בגוגל, Google Play, יוטיוב וג'ימייל
קמפיין סמארט
קמפיינים שנועדו להבליט את המקומות בנכסים של עהסק שלכם שבבהן מתבצעות פעולות המרה
קמפיין מקומי
קמפיינים מקומיים נועדו עבור מפרסמים שרוצים לעבוד עם יעדים אופליין ורוצים למשוך לקוחות לחנות פיזית
מהם היתרונות של שיווק בגוגל אדס עבור העסק שלכם?
טווח תפוצה עצום
מנוע החיפוש של גוגל מעבד בממוצע 2 טריליון חיפושים כל שנה (ממוצע של יותר מ-5 מיליארד חיפושים ביום).
מגוון של אפשרויות טרגוט
עם גוגל תוכלו לטרגט לגולשים המחפשים ביטויים רחבים וביטויים ממוקדים בהתאם לצרכים של העסק
פרסום לאנשים עם כוונת רכישה
בגוגל אתם מפרסמים לאנשים שמחפשים משהו ספציפי ולכן לקהל יש כוונת רכישה ממוקדת יותר ביחס לפלטפורמות אחרות
שליטה מלאה בקמפיינים
לאנשים עם הכשרה מתאימה, נוח לנהל את הקמפיינים במערכת הפרסום של Google Ads ולבצע פעולות מקדמות באופן מיידי
אפשר להתחיל גם בתקציבים נמוכים
במערכת הפרסום של גוגל ניתן להחיל מגבלה על תקציב או על עלות לקליק מה שמאפשר להתחיל לעבוד בכל תקציב
תוצאות מיידיות
מנוע החיפוש של גוגל מעבד בממוצע 2 טריליון חיפושים כל שנה (ממוצע של יותר מ-5 מיליארד חיפושים ביום).
בנייה נכונה של מודעות למותג
באמצעות מערכת הפרסום של גוגל ניתן לחזק את המותג עם קמפיינים ברשת החיפוש, רשת המדיה ובמקומות נוספים עם תפוצה רחבה.
הגדלת המכירות והלידים
באמצעות דף נחיתה ממיר, הצעה טובה וקמפיינים ממוקדמים, פרסום בגוגל יעזור לכם להגדיל משמעותית את כמות המכירות והלידים
הגדלת החזר ה-ROI
הקמפיינים הממוקדים בגוגל יכולים להתמקד במרטה העיקרית – הגדלת הכנסות וכתוצאה מכך הגדלת החזר על ההשקעה (ROI)
בואו לקדם את העסק שלכם עם המומחים!
השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם קדימה
במה הקידום בגוגל עם המומחים מפיאלקוב דיגיטל עוזר לעסקים?
ליצור טראפיק איכותי לאתר ולהגדיל את כמות ואיכות ההמרות
קידום ממומן בגוגל (Google PPC) זו דרך מעולה להכניס לאתר טראפיק איכותי של גולשים מוכווני רכישה שישפרו את אחוז ההמרה, את כמות ההמרות ואת גודל ההכנסות של העסק. עם למעלה מ-3 מיליארד חיפשוים בגוגל מדי יום של אנשים שמחפשים פתרון לבעיה שלהם, תוכלו להציג את הפתרון שהעסק שלכם מהווה ישירות אל הגולשים שצריכים אותו. באמצעות ניהול הקמפיינים שלכם בגוגל על ידי אנשי צוות מקצוענים תראו תוצאות מיידיות.
קבלו תוצאות באופן מיידי
מודעות בגוגל יובילו תנועה לאתר שלכם באופן מיידי לאחר שהן הוגדרו כמו שצריך. בניגוד לקידום אורגני שבו אתם מתחרים על התוצאות הראשונות בגוגל, בקידום הממומן אתם משלמים עבור המיקום הזה. עם זאת, במודעות אלו אתם משלמים עבור כל קליק על המודעה שלכם ולכן חשוב לוודא שההוצאה על המודעה שלכם מופנית אל הקליקים הכי רלוונטים שבאמת יובילו להמרות. בנוסף, חשוב לוודא שהעלות להמרה תהיה נמוכה יותר מהערך של כל לקוח חדש בעסק שלכם.
אנחנו עושים אופטימיזציה מהקליק הראשון ועד ההמרה
אנו בודקים ומנתחים כל היבט בקמפיינים שלכם ומבצעים אופטיזמיציה מדויקת כדי להפוך את הקליקים להמרות
באמצעות הגישה שלנו לניהול קמפיינים, אנו מסוגלים לשפר את איכות התנועה לאתר שלכם. אתם לא רוצה רק כמות גדולה של טראפיק לאתר – ההבנה כיצד להשפיע על איכות התנועה חשובה לא פחות, אם לא יותר – כמו הכמות.
ממודעות ודפי נחיתה, ועד אסטרטגיות הצעות מחיר וקהלים, אנחנו אוהבים לבצע טסטים ונתעדף טסטים שמשפיעים בצורה הטובה ביותר על התוצאות והביצועים. אנחנו לא מאמינים בניסויים כושלים, מכיוון שיש מסקנות חשובות להסיק מכל טסט שמתבצע. בלי הטסטים האלו, אסטרטגיית הפרסום של העסק שלכם לא תצליח להתפתח.
שיווק יעיל ומצלח בנוי על סדרה של בדיקות ואופטימיזציות מתמשכות. אנחנו תמיד בודקים רעיונות חדשים, מסתכלים על התמונה הרחבה יותר של הנתונים ורצים עם חשבון הפרסום שלכם קדימה כדי למקסם הכנסות ורווחים.
בואו לקדם את העסק שלכם עם המומחים!
השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם קדימה
ניהול קמפיינים בגוגל: התהליך שלנו
מקצים מומחה פרסום בגוגל לחשבון שלכם
אנחנו מקצים מנהל PPC מנוסה לניהול הקמפיינים שלכם בגוגל. המנהל עבר הכשרה ב-Google Ads ובעל ניסיון רב בניהול קמפיינים מוצלחים במערכת הפרסום של גוגל. תחילה אנחנו נלמד את העסק שלכם ולאחר מכן ניצור אסטרטגיית קידום ממומן בגוגל שמתאימה לכם.
מזהים מילות נפתח עם פוטנציאל בעסק שלכם
אנחנו נעשה מחקר מילות מפתח יסודי כדי למצוא הזדמנויות עבור העסק שלכם. מילות מפתח הן מונחי חיפוש שאנשים מקלידים ברשת החיפוש של גוגל כאשר הם מחפשים משהו שהם מתעניינים בו. אנחנו חוקרים אלפי מילות מפתח ומודדים את תנועת החיפוש, תחרות ועלויות הקשורות לבחירת מילות המפתח הטובות ביותר עבור הקמפיינים שלכם. אנחנו גם נכלול מילות מפתח שליליות בהתאם לאסטרטגיית השיווק שלכם כדי לוודא שהתקציב שלכם ממוטב ברמה המקסימלית.
מנתחים את המתחרים
אנחנו נעריך מקרוב את המתחרים שלכם ומה הם עושים במנוע החיפוש. על ידי זיהוי חוזקות וחולשות במאמצי הפרסום בקמפיינים של המתחרים שלכם, נוכל לפתח גישה חכמה וממירה יותר עבור הקמפיינים והמודעות שלכם.
יוצרים מודעות ממירות
אנחנו נבנה מודעות יעילות למערכת הפרסום של Google Ads. עבור כל מודעה, אנחנו כותבים את הכותרות והקופי, יוצרים קבוצות מודעות, בוחרים את מילות המפתח הטובות ביותר וממקדים את המודעה לקהלים ספציפיים שנבחרים בקפידה. בנוסף, נבצע A/B טסטינג עבור המודעות שלכם כדי לזהות אילו מודעות מניבות את הביצועים הטובים ביותר.
מנטרים את המודעות שלכם ומבצעים אופטימיזציות
אנחנו נזהה במהירות קמפיינים, קהלים ומודעות עם ביצועים נמוכים. משרד הפרסום שלנו יפקח עין מדי יום על המקפיינים שלכם. אם התוצאות יתחילו לרדת, אנחנו נזהה זאת מיד ונשהה את המודעות עם הביצועים הנמוכים. בנוסף, בשיתוף פעולה איתכם, נתגבר את המקפיינים במודעות נוספות כדי לשמור על רמת ביצועים גבוהה.
דיווח & תקשורת
אנחנו נכין לכם דוחות שבועיים וחודשיים על ביצועי הקמפיינים שלכם במערכת הפרסום של גוגל. מנהל הקמפיינים שלכם מתקין מעקב המרות על חשבון הפרסום שלכם שידווח על כמות ההמרות שאנחנו מייצרים ועל התקדמות העסק.
למה כדאי לבחור במומחים שלנו לפרסום ממומן בגוגל
ידע רב ב-PPC
פיאלקוב דיגיטל לא חברה חדשה בתחום וגם לא מנהלים הקמפיינים שיוקצו לחשבון הפרסום שלכם. הצוות שלנו לפרסום ממומן בגוגל מורכב מקמפיינרים שמנהלים קמפיינים כבר זמן רב. אנחנו ממפנים את הידע והניסיון של הצוות שלנו כדי לקחת את הקמפיינים שלכם לשלב הבא.
שיווק מבוסס דאטה
כשיש מאות אלפי או מיליוני שקלים בתקציב הפרסום, אין מקום לתחושות בטן ולניחושים. בפיאלקוב דיגיטל, אנחנו מסתמכים על נתונים וניתוחים כדי לסלול את הדרך להצלחת על הקמפיינים. הגישה שלנו המבוססת על נתונים אומרת שאנחנו מפקחים מקרוב על הקמפיינים ומתמקדים באופטימיזציות והשגת התוצאות הרצויות.
התמקדות ב-ROI
אם כבר מדברים על תוצאות, ההתמקדות שלנו היא במקסום תקציב הפרסום שלכם כדי לקבל את המקסימום עבור כל שקל שיוצא. בפיאלקוב דיגיטל, אנחנו נתאים את אסטרטגיית הפרסום בהתאם לעסק שלכם ואיך שאתם מגדירים את החזר ההשקעה כדי להבטיח הגעה ליעדים ולמטרות שהצבנו בתחילת הדרך.
בואו לקדם את העסק שלכם עם המומחים!
השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם קדימה
נתוני צמיחה של לקוחות בפיאלקוב דיגיטל
צמיחה בכמות ההמרות
בפיאלקוב דיגיטל הצוות שלנו פועל באופן שוטף כדי להגדיל את כמות ההמרות בקמפיינים תוך כדי שמירה על עלות המרה נמוכה.
צניחה בעלות להמרה
בפיאלקוב דיגיטל הצוות שלנו פועל באופן שוטף כדי להוזיל את העלות להמרה בין אם מדובר ברכישות בחנויות איקומרס או בלידים לעסקים.
צמיחה ביחס ההמרה
בפיאלקוב דיגיטל הצוות שלנו פועל באופן שוטף כדי לשפר את יחס ההמרה. גם שיפור של מאית האחוז בתקציבים גדולים מגדיל משמעותית את כמות ההמרות.
שותף מוסמך מטעם גוגל (בעבר גוגל אדוורדס – Google Adwords)
חברת Fialkov Digital הינה שותפה מוסמכת מטעם גוגל אדוורס וחברה בתכנית השותפים של גוגל, Google Partners.
תג Google Partners ניתן לחברות ולאנשי שיווק שמומחים בתחומם ובנוסף עברו מבחני הסמכה ונדרשו להוכיח בקיאות מלאה בכלי הפרסום של גוגל. הסמכת גוגל ושיווק במערכת הפרסום של גוגל מחייבת עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום השיווק במנועי חיפוש. מוסמכי גוגל עוברים הדרכות באופן תקופתי מטעם חברת גוגל ומקבלים גישה ישירה לכלים ולעדכונים החדשים ביותר שיוצאים. כך אנו מבטיחים לספק ללקוחותינו שירותי ייעוץ וניהול קמפיינים בצורה המקצועית והעדכנית ביותר.
כל מנהל קמפיינים בחברת Fialkov Digital הוא בעל תעודת הסמכה מטעם גוגל. הסמכת גוגל אדס ניתנת למי שעבר בהצלחה את המבחנים של גוגל לפרסום ברשת הפרסום של גוגל.
קצת עלי...
אור פיאלקוב, בן 39, מנכ"ל ומייסד פיאלקוב דיגיטל. מומחה בשיווק דיגיטלי, בעלים של אתר הקורסים Fd-Academy, שבו ניתן למצוא סדנאות במגוון פלטפורמות לשיווק דיגיטלי. הבעלים של EasyCloud, אתר המנגיש אחסון אתרים בענן לקהל ישראלי ומסייע לבעלי אתרים לאחסן את האתר שלהם על גבי אחסון מתקדם בענן. העובדים המסורים בפיאלקוב דיגיטל נבחרו בפינצטה ומובילים את עולם השיווק בניהול מתקדם לקמפיינים ושיפור יחסי המרה.
בואו לקדם את העסק שלכם עם המומחים!
השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם קדימה
פרסום בגוגל עושים עם המומחים מפיאלקוב דיגיטל
לקוחות ממליצים
שאלות ותשובות - פרסום בגוגל
קידום אורגני בגוגל הוא קידום לטווח הרחוק על ידי קידום של מילות מפתח וביטויים רלוונטיים לעסק שלכם. קידום ממומן בגוגל זו דרך מהירה להביא תנועה ממוקדת ורלוונטית לאתר. היתרון בקידום ממומן בגוגל הוא שאתם משלמים לפי קליק ולכן תשלמו רק עבור תנועה של אנשים שבאמת מתעניינים במוצר או השירות שלכם.
כמובן. הסיבה שפרסום ממומן בגוגל הוא כלי אפקטיבי לעסקים היא שאתם יכולים לבחור בפינצטה את קהל היעד ומי אתם רוצים שייחשף למודעות שלכם. כשגולש מחפש בגוגל ביטוי מסוים הוא מבצע פעולה אקטיבית הקשורה למוצר או השירות שלכם בשונה משיווק ברשתות החברתיות בו גולשים מעבירים את הזמן "ובטעות" פוגשים את המודעה שלכם.
לא צריך הרשאה מיוחד כדי לבנות קמפיין בגוגל וכל אחד יכול להתחבר למערכת ולעשות זאת. אבל, להשתמש ב-Google Ads ללא ידע מקצועי זו דרך מהירה לשרוף את תקציב הפרסום שלכם. עבודה עם פיאלקוב דיגיטל על הקמפיינים שלכם בגוגל תעזור לכם להניע תנועה רלוונטית וממוקדת לאתר, לעקוב בקלות אחר הביצועים ולהגדיל את המכירות.
פרסום בגוגל יכול להיות יקר. הסיבה לכך היא שמודל התשלום הוא PPC – עלות לקליק. כלומר, אתם משלמים בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעות שלכם. אבל, תנועה מהסוג הזה היא מאוד רלוונטית ובאיכות גבוהה. האנשים שאליהם אנחנו נפרסם מחפשים את המוצרים או השירותים שלכם ולעיתים קרובות הם יהיו שווים את המחיר. עם משרד פרסום שמנהל לכם את הפרסומות בגוגל תוכלו להעריך את ה-LTV של לקוח ממוצע באתר שלכם ולהעריך במדויק כמה תקציב מומלץ להשקיע על כל לקוח חדש.
לכל אחד מהלקוחות בפיאלקוב דיגיטל מוקצה מנהל חשבון ייעודי. מנהלי חשבונות הפרסום אצלנו עברו הכשרה בשיווק ובניהול חשבונות פרסום בגוגל והם בעלי ניסיון עם חשבונות ועסקים דומים. יש לנו בחברה תהליכים פנימיים שמבטיחים שתקבלו תוצר עבודה איכותי.
כן. מנהל ה-PPC שלכם יעקוב אחר הקמפיינים מדי יום. אם המודעות לא מניבות ביצועים טובים, נעצור אותן ונשנה אותן בהתאם. בנוסף, מנהל ה-PPC שלכם בחברה שלנו יבצע אופטמיזציה לקמפיינים בצורה שוטפת, כולל A/B טסטינג לאורך כל הזמן.
מסוקרנים? השאירו פרטים ובואו נדבר. הקפה עלינו 🙂