logo

077-9978050

קידום אתרים בגוגל – הדרך להוביל את העסק שלכם להצלחה

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל הוא לא ספק אחד הכלים המשמעותיים של כל בעל עסק להנכיח את המותג שלו בתודעת הצרכן. גוגל הוא המקום הראשון בו אנשים בעלי כוונת רכישה מחפשים כדי לענות על צורך מסוים, וחשוב מאוד שאתם תהיו שם ותבלטו מעל כל היתר. לא סתם יוצא לכם לשמוע כל הזמן את המשפט "מה הבעיה, תחפש בגוגל"? – זה באמת המקום לפתור כל בעיה ולענות על כל צורך. אחת הסיבות לכך היא מהפכת הסמארטפונים והנגישות הרבה למידע שיש למשתמשים בכל רחבי העולם. תוצאות החיפוש במנוע החיפוש הפכו למקור הידע המוביל בעולם. כדי להביא את האתר שלכם אל התוצאות הראשונות – דרושה עבודה מקצועית של קידום אתרים בגוגל או בשמה המוכר – SEO, זאת כמובן לצד קמפיין ממומן בגוגל.

מה זה SEO או קידום אתרים בגוגל?

מה זה SEO ?SEO (ראשי תיבות של SEARCH ENGINE OPTIMIZATION) כשמו כן הוא – אופטימיזציה של האתר שלנו ע"י מקדם אתרים מקצועי במנועי החיפוש באינטרנט. לפני שאנחנו נצלול להסבר מפורט על ההתמחויות שלנו, חשוב להבין מה זה קידום אתרים בגוגל – כדי להיות מדורגים במקומות הראשונים בגוגל עבור ביטוי מסוים, נדרשת עבודת תיחזוק שוטפת לאתר ואופטימיזציה: מטרת הפעולות האלו היא להעלות את הדירוג של האתר בפני מנוע החיפוש, וכתוצאה מכך –להגדיל את החשיפה ללקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם. הגדלת החשיפה מתבצעת ע"י אסטרטגיה, כלים ושיטות מתקדמות שאנחנו מתמחים בהם.

למה כדאי לכם להשקיע בקידום אתרים מקצועי בגוגל עבור העסק שלכם?

ישנן כמה סיבות מרכזיות להשקעה בקידום אורגני, כלומר בקידום אתרים בגוגל:

  1. קידום אורגני מאפשר לקבל תוצאות לטווח ארוך – ללא תלות בקמפיין ספציפי. כשאתם משקיעים בקידום אורגני בשיתוף פעולה עם חברת קידום אתרים אורגני אתם יוצרים חשיפה קבועה ללקוחות שמחפשים את השירותים\מוצרים שהחברה שלכם מציעה, זאת בנוסף לקמפיינים הממומנים – שם העלות לליד יותר גבוהה בממוצע.

  2. מיקום גבוה בתוצאות הראשונות בגוגל ממצב את העסק שלכם כאוטוריטה מקצועית בתחומכם. מיקום בתוצאות האורגניות של גוגל בעמוד הראשון ממצב אתכם כאוטוריטה מקצועית בתחומכם. כך למעשה – גולש שהגיע אליכם במטרה לקבל ערך, הופך ללקוח פוטנציאלי שכבר מכיר את העסק שלכם.

  3. לקוחות שמגיעים אליכם דרך קידום אורגני איכותיים יותר – לקוחות שמגיעים אליכם דרך הקידום האורגני הם לקוחות בשלים יותר וקרובים יותר לרכישת המוצר או השירות. 

מה הם המרכיבים של קידום אורגני בגוגל?

קידום אורגני בגוגל כולל המון מרכיבים המתחלקים לשתי קטגוריות: ON SITE ו – OFF SITE:

  • מרכיבי ON SITE – מרכיבים אלו כוללים את כל הפרמטרים בתוך האתר שעל פיהם מנוע החיפוש מדרג את האתר שלכם. דוגמאות למרכיבים כאלו הינן: מהירות האתר, קישורים פנימיים בין דפים באתר,התאמה למובייל ועוד.
  • מרכיבי OFF SITE – מרכיבים אלו כוללים את כל הפרמטרים מחוץ לאתר שעל פיהם מנוע החיפוש מדרג את האתר שלכם.
    דוגמאות למרכיבים כאלו הינן: קישורים חיצוניים שמפנים לאתר, אזכורים של האתר באתרים שונים ועוד.

מכיוון שהפרמטרים לפיהם הדירוג נקבע משתנים בקצב גבוה – נדרשת עבודה שוטפת ורציפה.  והעלייה בדירוג האתר ובמיקום בתוצאות החיפוש תלויה באיכות האופטימיזציה שנעשית לאתר. על מנת שנוכל להגיע לתוצאות טובות מומלץ להתייעץ ולעבוד עם מקדם אתרים בגוגל או ספק שנותן שירות קידום אתרים אשר מכיר ויודע את העבודה. 

איך אנחנו נביא אותך להצלחה?

1. ניתוח המצב הקיים

אנו מבצעים סקירה מעמיקה של האתר ובוחנים אותו ע"פ קריטריונים נרחבים. בסיום הסקירה מוצגים הפערים באתר ומוגדרות משימות להמשך.

2. מחקר מתחרים

 מחקר המתחרים כולל סקירה של אתרי המתחרים, ניתוח ביטויי מפתח, ניתוח מקורות תנועה מרכזיים ועוד.

3. בניית התוכנית האסטרטגית

הוצאה לפועל של האסטרטגיה ע"י התקנת כלים לניטור האתר ובדיקתו באופן קבוע ואוטומטי

4. יצירת דוחות מותאמים וחיבור למערכות למעקב ביטויים

 

 

לקוחות ממליצים

מסוקרנים? השאירו פרטים ובואו נדבר. הקפה עלינו 🙂 

spin-to-win
galgla