קידום אתרים אורגני

כמה פעמים יצא לכם לשמוע את המשפט "מה הבעיה, תחפש בגוגל"?
בעקבות מהפכת הסמארטפונים והנגישות הרבה למידע שיש למשתמשים בכל רחבי העולם – תוצאות החיפוש במנוע החיפוש הפכו למקור הידע המוביל בעולם.
כדי להביא את האתר שלכם אל התוצאות הראשונות – דרושה עבודת קידום אורגני מקצועית, או בשמה האחר: SEO.

nbvku

מה זה קידום אתרים אורגני (SEO)?

SEO (ראשי תיבות של SEARCH ENGINE OPTIMIZATION) כשמו כן הוא – אופטימיזציה של האתר שלנו במנועי החיפוש באינטרנט.
לפני שאנחנו נצלול להסבר מפורט על התתמחויות שלנו, חשוב להבין מה זה SEO: כדי להיות מדורגים במקומות הראשונים בגוגל עבור ביטוי מסוים,
נדרשת עבודת תיחזוק שוטפת לאתר ואופטימיזציה: מטרת הפעולות האלו היא להעלות את הדירוג של האתר בפני מנוע החיפוש, וכתוצאה מכך –
להגדיל את החשיפה ללקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם. הגדלת החשיפה מתבצעת ע"י אסטרטגיה, כלים ושיטות מתקדמות שאנחנו מתמחים בהם.

למה כדאי לכם להשקיע בקידום אורגני לעסק שלכם?

ישנן כמה סיבות מרכזיות להשקעה בקידום אורגני, כלומר בקידום אתרים בגוגל:

  1. קידום אורגני מאפשר לקבל תוצאות לטווח ארוך – ללא תלות בקמפיין ספציפי. כשאתם משקיעים בקידום אורגני אתם יוצרים חשיפה קבועה ללקוחות שמחפשים את השירותים\מוצרים שהחברה שלכם מציעה, זאת בנוסף לקמפיינים הממומנים – שם העלות לליד יותר גבוהה בממוצע.

     

  2. מיקום גבוה בתוצאות הראשונות בגוגל ממצב את העסק שלכם כאוטוריטה מקצועית בתחומכם. מיקום בתוצאות האורגניות של גוגל בעמוד הראשון ממצב אתכם כאוטוריטה מקצועית בתחומכם. כך למעשה – גולש שהגיע אליכם במטרה לקבל ערך, הופך ללקוח פוטנציאלי שכבר מכיר את העסק שלכם.

     

  3. לקוחות שמגיעים אליכם דרך קידום אורגני איכותיים יותר – לקוחות שמגיעים אליכם דרך הקידום האורגני הם לקוחות בשלים יותר וקרובים יותר לרכישת המוצר או השירות.

מה הם המרכיבים של SEO?

הקידום האורגני כולל המון מרכיבים המתחלקים לשתי קטגוריות: ON SITE ו – OFF SITE:

  • מרכיבי ON SITE – מרכיבים אלו כוללים את כל הפרמטרים בתוך האתר שעל פיהם מנוע החיפוש מדרג את האתר שלכם. דוגמאות למרכיבים כאלו הינן: מהירות האתר, קישורים פנימיים בין דפים באתר,התאמה למובייל ועוד.
  • מרכיבי OFF SITE – מרכיבים אלו כוללים את כל הפרמטרים מחוץ לאתר שעל פיהם מנוע החיפוש מדרג את האתר שלכם.
    דוגמאות למרכיבים כאלו הינן: קישורים חיצוניים שמפנים לאתר, אזכורים של האתר באתרים שונים ועוד.

מכיוון שהפרמטרים לפיהם הדירוג נקבע משתנים בקצב גבוה – נדרשת עבודה שוטפת ורציפה. העלייה בדירוג האתר ובמיקום בתוצאות החיפוש תלויה באיכות האופטימיזציה שנעשית לאתר.

איך אנחנו נביא אותך להצלחה?

השלב הראשון בתחזוק SEO הוא ניתוח המצב הקיים – אנו מבצעים סקירה מעמיקה של האתר ובוחנים אותו ע"פ קריטריונים נרחבים.
 בסיום הסקירה מוצגים הפערים באתר ומוגדרות משימות להמשך. לאחר ניתוח האתר – אנו מבצעים מחקר מתחרים.
מחקר המתחרים כולל סקירה של אתרי המתחרים, ניתוח ביטויי מפתח, ניתוח מקורות תנועה מרכזיים ועוד. בסיום שני השלבים האלו
 אנחנו ניגשים לבניית התוכנית האסטרטגית והוצאתה לפועל ע"י
התקנת כלים לניטור האתר ובדיקתו באופן קבוע ואוטומטי,אנליטיקס –
 הקמה, בניית לוח בקרה, הגדרת יעדים (גולים) ויצירת דוחות מותאמים, חיבור לעשרות מערכות למעקב ביטויים ועוד.
 הפרוייקט מתבצע בשקיפות מוחלטת והמידע מונגש ע"י דו"חות מותאמים לכל לקוח.