logo

077-9978050

פרסום בטאבולה ואאוטבריין – תוכן קריאיטיבי שיביא לכם תוצאות מעולות

ניהול קמפיינים ופרסום בטאבולה ואאוטבריין

פרסום בטאבולה ואאוטבריין מאפשר להגיע לכמות אנשים גדולה על ידי הצגת תוכן עם ערך והובלתם קדימה במורד המשפך השיווקי. היום, עולם ערוצי התוכן מעולם לא היה עשיר יותר. השילוב של סמארטפונים מתקדמים ונוחים יחד עם גלישה סלולרית מהירה ונגישה הפך אלפי אנשים לצרכני תוכן באופן יום-יומי. תחומי העניין השתכללו והתפתחו וכיום לכל נישה (קטנה כגדולה) ישנו ערוץ תוכן עדכני ורלוונטי, בזמן שערוצי התוכן מגדילים את זמן ההישארות בערוץ ע"י אלגוריתמים שמציעים לגולש פיד כתבות אישי וספציפי. בתוך מערכת היחסים שנוצרה בין הגולשים לערוצי התוכן – נפתחות הזדמנויות פרסום רבות לעסק שלכם.

בואו להבין איך פרסום בטאבולה ואאוטבריין יכול להגדיל את החשיפה של העסק שלכם ולהפוך גולשים ללקוחות, ולעשות זאת יחד עם סוכנות דיגיטל בעלת ניסיון עשיר ותוצאות מוכחות. יחד נבצע פרסום בטאבולה ואאוטבריין שיהפוך את מהלכי השיווק שלכם לנועזים וממוקדים בתוצאות.

מה זה פרסום בטאבולה ואאוטבריין?

לפני שנסביר למה כדאי לכם לפרסם בטאבולה\אאוטבריין – נתחיל בלהסביר איך בכלל שיטת הפרסום הזו עובדת: כפי שנכתב בפסקה הקודמת – ערוצי התוכן מבצעים התאמה אופטימלית בין תחומי העניין של הגולש לבין התוכן המוצג בפניו – את ההתאמה הזו הערוצים עושים על ידי המלצות בסוף הכתבה: לאחר שהגולש מסיים לקרוא את הכתבה\מאמר בערוץ התוכן, מוצגות בפניו המלצות לתוכן נוסף בנושא קשור לכתבה שאותה הוא סיים לקרוא. חלק מהמלצות הקריאה האלו הינן ממומנות, כלומר תוכן פרסומי, אותו ניתן לפרסם במיקום רלוונטי מאוד לגולש. באמצעות תוכן פרסומי איכותי שמעניק ערך לגולש, ניתן להעביר אותו מערוץ התוכן לאתר שלנו. במעבר הזה אנו הופכים את הגולש ללקוח פוטנציאלי.

מהם היתרונות בפרסום בטאבולה ואאוטבריין?

ניתוח מידע מתקדם

בדומה למערכות הפרסום של פייסבוק וגוגל, המערכות של טאבולה ואאוטבריין מאפשרות ניתוח מידע מתקדם והסקת מסקנות על הקהל שלכם: אתם יכולים להבין מה מעניין את הקהל שלכם, איזה קריאייטיב משיג יותר מעורבות, איזה מוצר הכי פופולרי אצלכם באתר ועוד. ניתוח המידע באופן שוטף מאפשר לבצע אופטימיזציה לפרסום ולהשיג השקעות חכמות יותר.

פרסום בטאבולה

חיבור לשאר מערכות הפרסום

לטאבולה ואאוטבריין ישנה אינטגרציה מלאה עם מערכות הפרסום המובילות: פייסבוק, גוגל, זאפייר ועוד. חיבור המערכות מאפשר לכם לקדם לקוחות פוטנציאליים במורד המשפך לעבר הרכישה, ולהציג בפניו מסרים מתקדמים יותר בהתאם לשלב בו הוא יימצא בהמשך.

פרסום בטאבולה

השלב במשפך השיווקי בו אנחנו פוגשים את הלקוח

פרסום נייטיב הוא תוכן עם ערך רלוונטי לגולש (כמו סקירה\או דירוג מוצרים). מכיוון שהפרסום פוגש את הגולש בפלטפורמה בה הוא הוא צורך תוכן – ישנו סיכוי גדול יותר להתעניינות מצידו בשירות שאנו מציעים. העניין שגולש מגלה בתוכן שלנו הוא אמיתי – מה שמצביע על הצעת ערך חזקה במורד המשפך השיווקי

פרסום בטאבולה

גמישות התוכן המוצע

סוג המודעה שבה תשתמשו בפרסום נייטיב תלויה מאוד בפלטפורמה בה תבחרו לפעול, לכן יש לכם הזדמנות לייצר תוכן איכותי ומושך עבור קהל היעד שלכם. דוגמאות טובות הן כתבה אינפורמטיבית, סרטון וידאו מעניין ועוד. עוד היבט של גמישות הפרסום הוא סוג התוכן המוצג: אפשר לבצע סקירה של המוצרים בשוק, דירוג של 5 הפתרונות הטובים, מדריך רלוונטי לפתרון בעיה מוכרת ועוד.

למה כדאי לכם לפרסם בטאבולה ואאוטבריין איתנו?

פיאלקוב דיגיטל הינה שותפה מוסמכת מטעם גוגל וחברה בתכנית השותפים של גוגל – עם מעל 10 שנות ניסיון. הלקוחות שלנו משתייכים לכל סוגי התעשיות ועולמות התוכן, לכן כמות הידע שצברנו לאורך השנים היא עצומה ומגוונת. כשאתם מפרסמים איתנו – העסק שלכם זוכה ב:

  1. הגדרת יעדים ברורה
  2. שקיפות מלאה אל מול הנתונים
  3. דו"חות מפורטים לגבי התוצאות
  4. מנהל לקוח צמוד – עם מענה מהיר ונגיש
  5. ניסיון של עשרות סיפורי הצלחה בפרסום בדיגיטל

לקוחות ממליצים

מסוקרנים? השאירו פרטים ובואו נדבר. הקפה עלינו 🙂 

spin-to-win
galgla