ניהול קמפיין בפייסבוק

רוצים להגדיל משמעותית את כמות הפניות לעסק שלכם, או את כמות המכירות בחנות האיקומרס שלכם עם אסטרטגיות פרסום בפייסבוק שהוכיחו את עצמן לאורך זמן?
אם אתם מעוניינים בגידול משמעותי של מכירות חנות האיקומרס שאתם מנהלים או קמפיין לידים בפייסבוק שמחובר הישר לתיבת המייל שלכם, אתם חייבים להיות מסוגלים לתפוס את תשומת לב הלקוח, וכמעט אין פלטפורמה טובה יותר מפייסבוק לעשות בדיוק את זה. פיאלקוב דיגיטל מציעה מגוון של פתרונות שיווק בפייסבוק, החל מקידום ממומן (PPC), ניהול קמפיין בפייסבוק, ניהול פעילות הסושיאל, בנוסף לבניית תשתית נכונה ליצירת משפך שיווקי אפקטיבי שמביא תוצאות. לסוכנות שנים רבות של ניסיון בניהול קמפיינים בפייסבוק תוך שימוש בכלים מתקדמים ואסטרטגיית פרסום שהוכיחה את עצמה לאורך זמן.  

facebook-ads-manager

איך אנחנו גורמים לפרסום בפייסבוק לעבוד עבורכם?

פיאלקוב דיגיטל תלווה אתכם לאורך כל השלבים הנחוצים בדרך להצלחת הקמפיין בפייסבוק:

  1. מחקר חשבון הפרסום ובחינה ראשונית – השלב הראשון בתהליך קמפיין פייסבוק הינו למידה והכרת מצב החשבון, המודעות והנכסים הדיגיטליים שלכם כדי להבין יותר לעומק מה עבד יותר ומה פחות ואיך ניתן לשפר את הקמפיינים. יש לנו היכולת והכלים למדוד הצלחה בצורה יעילה ולמפות את אסטרטגיית השיווק שלכם בצורה המיטבית ביותר על מנת שנוכל לנצל טוב יותר את ההזדמנויות שיביאו את האימפאקט הגדול ביותר עבור העסק שלכם.
  2. להיות Traffic Ready – הלקוחות שלכם מצפים לחווית משתמש מעולה. גם במודעות הממירות ביותר, זו תהיה ירייה באפלה אם לא יהיה לכם דף נחיתה מכוון מטרה ומותאם להמרות. הכוונת לקוחות מזדמנים לאתר זהו רק נדבך אחד ממשפך שיווקי שלם הנועד בסופו של יום להביא יותר רכישות ו/או לידים רלוונטיים לעסק. אנחנו נוודא שהאתר שלכם ידידותי למשתמש, ומספק חווית גלישה רציפה וללא הפרעות.
  3. קריאטיב ומודעות שקשה לסרב להן – לאחר שבנינו את התשתית הנכונה ליצירת חווית משתמש אידיאלית עבור לקוחות פוטנציאליים, השלב הבא יהיה להביא אותם לאתר בפועל. יש לנו ניסיון מוכח בבניית מודעות מנצחות אשר יודעות לתפוס את תשומת לב הלקוח ולגרום לו להתרגש לגבי המוצר שלכם.
  4. אופטימיזציה שמביאה תוצאות – כמו תרגיל אומנותי הדורש אינספור חזרות כדי שנוכל לבצע אותו בשלמות, זה נכון גם לגבי תהליך האופטימיזציה. ללא ניסיון והבנה מתאימה, ניתן בקלות להביא לבזבוז של כספים רבים והיעדר תוצאות משביעות רצון לעסק בלשון המעטה. למזלכם, לאורך השנים פיאלקוב דיגיטל פיתחה שיטה מנצחת אשר הינה תוצאה ישירה של תרגול רב ולמוד ניסיון בניהול קמפיינים מוצלחים ברחבי הרשת.  

מה אתם מרוויחים מקידום בפייסבוק איתנו?

פיאלקוב דיגיטל היא סוכנות דיגיטל עם רקורד שהוכיח וממשיך להוכיח את עצמו אנחנו מאמינים באיכות על פני כמות, ותוצאות איכותיות ניתן להשיג רק בעזרת עבודת מחקר נכונה ויכולות ביצוע גבוהות ע"י אנשים שמבינים דבר או שניים בתחום. יחד נוכל לעבוד על מטרות העסק שלכם, ולשבור שיאים חדשים. אנחנו נעשה עבורכם את העבודה הקשה ונדאג למצב את המותג שלכם במקום הראוי לו.

פיאלקוב דיגיטל מלווים גם עסקים בתחילת דרכם ובדריסת רגלם הראשונה בפייסבוק ומספקים שירותי פרסום בפייסבוק למתחילים תוך השגת תוצאות מרשימות שמאפשרות ללקוחות למקסם את פוטנציאל חשבון הפרסום שלהם.

אופטימיזציה יומית לקמפיינים שלכם, כי הקמפיינים לא ידאגו לעצמם

ישיבות אסטרטגיה על בסיס חודשי כדי להמשיך לוודא שהקמפיינים שלכם משיגים את המטרות שהגדרנו

תקשורת יום-יומית שמתבטאת במענה מהיר ואפקטיבי

דו"חות דינאמיים דרך דאטה סטודיו כדי שתוכלו להתעדכן אונליין בתוצאות הקמפיין שלכם

תעודות הסמכה מטעם פייסבוק

פרסום בפייסבוק למתחילים
Logo_ninja
תעודות הסמכה מטעם פייסבוק

אפשרויות שיווק בפייסבוק

  • קמפיין חשיפה ותנועת משתמשים – קמפיין תנועה כשמו כן הוא, מטרתו להכווין משתמשים בפייסבוק מנקודה לנקודה. מטרתנו היא להכווין כמה שיותר משתמשים רלוונטיים לאתר שלכם ולבסוף לדף המוצר הרלוונטי ביותר עבורם. בעזרת קמפיין התנועה, נוכל ללמוד בצורה מיטבית מה הלקוחות שלנו עושים באתר, באילו עמודים הם מתעניינים, מה מאפיין אותם ועוד.
  • קמפיין לידים – קמפיין לידים מטרתו לעניין קהל יעד רלוונטי במוצר מסוים כדי שישאיר פרטי קשר. זה יכול להיות שירות שהעסק שלכם נותן, מוצר פיזי שאתם מוכרים, משרה שאתם צריכים לאייש ועוד. 
  • קמפיין מסנג'ר – קמפיין שמטרתו לעורר שיח בין העסק שלכם לבין הלקוחות שלכם. על ידי קמפיין מסוג זה, אתם מייצרים קשר קרוב יותר עם הלקוחות שלכם.
  • קמפיין המרות – מטרת הקמפיין היא לייצר עבורכם מידע על הלקוחות שלכם ובאילו מוצרים או תכנים באתר שלכם הם התעניינו. כך תוכלו להתאים את האתר עבור הגולשים והרצונות שלהם.
  • קמפיין מעורבות – קמפיין שמיועד להגדלת החשיפה של קהל היעד שלכם אל תוכן מסוים שפירסמתם בדף הפייסבוק שלכם.
  • קמפיין צפיות בוידאו – קמפיין זה מאפשר לכם לקדם סרטון תדמית וסרטונים נוספים, כדי שתוכלו בהמשך להתבסס על הקהל שצפה בסרטונים ולהיחשף לקהל חדש שלא הכרתם.
  • קמפיין רימרקטינג – אחד הנדבכים החשובים בשיווק דיגיטלי בכלל, ובפרט כאשר עוסקים בפרסום בפייסבוק, זהו קמפיין רימרקטינג אפקטיבי למיקסום תוצאות. אם עד עתה עסקנו בעיקר בהכוונה ותודעה, קמפיין הרימרקטינג מאפשר לנו להציג מודעות לקהל שמכיר כבר את העסק ואת המוצרים אותם הוא מפרסם ולהניע אותו ביתר קלות לרכוש משהו.

היתרונות של מערכת הפרסום של פייסבוק

בואו נודה על האמת, קליקים לא באמת מעניינים אתכם. מה שהכי חשוב לעסק זה בסופו של יום ה-ROI, או "החזר השקעה" של הקמפיינים שבהם אתה משקיעים את מיטב כספכם. אתם רוצים לדעת כמה לידים תוכלו להשיג לנציגי המכירות שלכם וכמה זה יעלה לכם. מנהלי הקמפיינים שלנו, המתמחים בקידום ממומן (PPC) בפייסבוק, מבינים את קשיי העולם האמיתי שהעסק שלכם חווה ומה באמת חשוב להצלחתו. קידום בפייסבוק מתחלק לכמה אפשרויות שיווק אפקטיביות במיוחד המתגבשים לכדי משפך שיווקי שלם. 

טרגוט מדויק של קהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם

קבלת תוצאות פרסום מיידיות

שליטה בתקציב הפרסום לפי שעות וימים

הוכחות מהשטח

תוצאות מכוונות מטרה זה מה שבאמת מעניין אותנו ואת העסקים שעובדים איתנו, וזה גם מה שאנחנו הולכים למדוד עבור העסק שלכם. זה האופי של הסוכנות שלנו, ואין לנו כוונה להשתנות בקרוב. בנוסף, באמתחתנו מעל 10 שנות ניסיון, תעודות הסמכה מטעם פייסבוק העולמית, סיפורי הצלחה רבים, Case Studies שפורסמו בפייסבוק, וכמות גדולה במיוחד של לקוחות מגוונים בתחומים שונים.

סיפורי הצלחה שפורסמו בפייסבוק

פי 5 יותר חיפושי טיסות בהשוואה לקמפיינים קודמים

ירידה של 70% בעלויות המרה

ירידה של 75% בעלות להקלקה

עלייה של 30% בשיעור ההקלקה

15,000 משתמשים חדשים באפליקציה לאחר 4 חודשים

340% עלייה ב-ROI (החזר השקעה)

לקוחות ממליצים

מסוקרנים? השאירו פרטים ובואו נדבר. הקפה עלינו 🙂