במהלך חודש מרץ 2014 נערך יריד דירות של מרכז הבנייה הישראלי, היריד שווק בהצלחה רבה בפייסבוק. פייסבוק פנו אליי לכתוב סיפר הצלחה על הקמפיין. אתם מוזמנים לקרוא מה עשיתי ואיך הצלחנו להביא עשרות אלפי קונים פוטנציאליים. הקייס סטאדי פורסם באתר של Facebook for Business.

פייסבוק ככלי למשוך מתעניינים ליריד דירות

רקע

Fialkov Digital היא סוכנות פרסום שמתרכזת במכירות באינטרנט ויצור לידים. מרכז הבנייה הישראלי הינה קבוצה של חברות המספקות לציבור הפרטי והמקצועי במדינת ישראל שירותים במספר תחומים, בינהם: מרכז המבקרים, מכללת בילדינג, בית הספר לעיצוב, ייעוץ ותערוכות דיור ונדל"ן. 

מטרות

המטרה הסופית של הקמפיין היתה הרשמות של מתעניינים ליריד הדירות שנערך בגני התערוכה בתל אביב. בנינו את הקמפיין על שלושה סגמנטים עיקריים: מתעניינים בקניית דירות, גולשים דומים למתעניינים בקניית דירות, אוהדים של העמוד. שימוש בכלים מתקדמים של פייסבוק להבאת מודעות ליריד והפנייה לאתר למילוי פרטים, קבלת כרטיסים ליריד אפשרו למרכז הבנייה לקבל מתעניינים רבים ליריד הדירות .

אסטרטגיה

 

פילוח:

שימוש בכלים מתקדמים של פייסבוק היה קריטי להצלחה של הקמפיין. בהתחשב בכמות המוגבלת של המתעניינים בדירות חדשות בארץ בשנה, מציאת הקהל הנכון יאפשר להביא נרשמים רבים במחיר זול בפייסבוק. השתמשנו בקהל מותאם אישית בשביל להביא את הקהל הנכון על בסיס מידע קיים של מרכז הבנייה. שימוש נכון באופצית הקהל דומה (Lookalike) גרם לפייסבוק להציג את המודעה לקהלים דומים לרשימות המקוריות. בנוסף, שימוש רחב ומפולח ברימרקטינג בפייסבוק (WCA) איפשר להחזיר לקוחות שלא מילאו פרטים תוך פילוח מתעניינים מגוגל, פייסבוק ובאנרים ברחבי האינטרנט.

 

קראיטיב:

בנינו תוכנית קראיטיב למודעות ששמה דגש על היתרונות של יריד הדירות והחוזקות של המותג של מרכז הבניה. השימוש במודעות ניוז פייד ומודעות צד עשו אפקט גדול בהבאת גולשים לאתר יריד הדירות. שימוש בכפתורי הנעה החדשים של פייסבוק (CTA) עזרו להעלות את הCTR של המודעות

דוגמא למודעה: 

post

 

תוצאות

ביחד עם כלים מתקדמים של פייסבוק, הבאנו עלויות זולות של נרשמים ליריד והחזר על ההשקעה מעבר למצופה.

 

"מרכז הבנייה הישראלי משקיע משאבים רבים על מנת להגיע ללקוחות בכל קצוות המדינה. הפלטפורמה החברתית נותנת לנו מענה טוב ויעיל להגעה ללקוחותינו הפוטנציאליים בתחומים השונים בהם אנו עוסקים."
                                                                                                     טל ספיבק, סמנכ"ל שיווק, מרכז הבנייה הישראלי

בהשוואה לטירגוטים רגילים של פייסבוק, הצלחנו להביא את התוצאות הבאות:

שורה תחתונה:

נרשמים יותר זולים – 42% Lower CPL

החזר על ההשקעה יותר גבוה – 340% Higher ROI

אחוז הקלה על המודעה יותר גבוה – 190% Higher CTR

אחוז המרה יותר גבוה – 230% Higher Conversion Rates – בהשוואה לפרסומות באפיקים אחרים (באנרים, גוגל)

 

"השימוש בכלים המתקדמים של פייסבוק היה חשוב להצלחה של הקמפיין. בהתחשב במספר המצומצם של קוני הדירות בישראל בשנה, מציאת לקוחות פוטנצילים
בפייסבוק בעלות נמוכה הייתה מאוד חשובה לשיווק של הקמפיין."
                                                                                                     ערן רולס, יו"ר, מרכז הבנייה הישראלי

התור בכניסה ליריד:

Nadlan

סיפור הצלחה – קמפיין מרכז הבנייה הישראלי

 

קייס סטאדי-מרכז הבנייה הישראלי-01
(לחצו על התמונה להורדת ה-PDF)

 

אהבתם את המאמר? שתפו!

השארת תגובה

רוצים להישאר מעודכנים?

הרשמו לניוזלטר שלנו!