logo

077-9978050

פרסום ביוטיוב – איך שיווק ביוטיוב יגדיל את החשיפה של העסק שלכם

פרסום ממומן ביוטיוב

פרסום ביוטיוב היא אסטרטגיה נהדרת לעסק שלכם. אם האזנתם למוזיקה בטלפון לאחרונה, או שצפיתם במדריך מעניין – כנראה שעשיתם זאת דרך יוטיוב. נכון ל-2022, יוטיוב היא פלטפורמה מרכזית לצריכת תוכן וידאו בכל רחבי העולם. בזכות איכות התוכן ונגישותו, יוטיוב מאפשרת לבעלי עסקים להגיע לקהל היעד שלהם בדרכים יצירתיות ומשכנעות. מחפשים לידים איכותיים? פרסום ביוטיוב יכול להפוך אלפי צופים ללקוחות פוטנציאליים. 

פרסום ביוטיוב

מה זה פרסום ביוטיוב?

פרסום ביוטיוב מתבצע דרך מערכת הפרסום הראשית של גוגל (Google Ads). המודעות ביוטיוב יכולות להופיע במיקומים שונים בתוך הפלטפורמה: לפני הסרטון, תוך כדי הסרטון, בעמוד הבית ועוד. 

ישנן 3 סיבות לפופולריות הרבה של יוטיוב ברחבי העולם:

  • כמות תוכן עצומה במגוון נושאים – מוזיקה, ספורט, תרבות וכו'.
  • יוטיוב מאפשרת שיוך לרשת חברתית עם חיבור עמוק לתוכן המוצג – גיימינג, אומן מוזיקלי אהוב ועוד.
  • יוטיוב למעשה משמשת עבור משתמשים רבים מנוע חיפוש לצרכיהם האישיים: אנשים נעזרים ביוטיוב כדי ללמוד באופן עצמאי נושא מסויים, להשוות מחירים בין מוצרים שונים לפני רכישה, לתקן תקלות במקלחת ועוד.


עבור העסק שלכם יוטיוב מהווה מיקום מעולה לפנות ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ע"י תוכן וידאו איכותי שמסוגל להעביר את המסר בצורה יעילה וחסכונית. לכן מומלץ להשתמש בפלטפורמת שיווק ביוטיוב.

פרסום ממוקד ביוטיוב

חשיפה זולה

עם יותר ממיליארד משתמשים שצורכים מאות מיליוני שעות ביוטיוב מדי יום, זהו מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם וזה רווח ישיר למתחרים שלכם אם אתם לא שם.

רלוונטיות

לא משנה מה המוצר או השירות שאתם מוכרים – עבודה עם יויטיוב ועם סרטונים מאפשרת לכם לשווק את המוצר שלכם מכמה זוויות שונות ולחבר את הקהל למותג.

השפעה על הקנייה

וידאו הוא התוכן שקהל הכי אוהב לצרוך. 90% מהמשתמשים אומרים שסרטוני מוצר מועילים במהלך הקנייה שלהם ולכן שילוב סרטונים במותג מקנה לכם יתרון תחרותי.

בואו לקדם את העסק שלכם עם המומחים!

השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם קדימה

סוגי המודעות בפרסום ממומן ביוטיוב

מודעת וידאו - Video Ads

מודעות וידאו

באופן לא מפתיע, מודעות וידאו מאוד פופולריות בפרסום ביוטיוב. אחרי הכל, הפלטפורמה הזאת מיועדת לסרטוני וידאו. בהתאם לתקציב וליעדים שהצבתם, יש לכם אפשרות להפעיל מספר מודעות מגוונות ביוטיוב – מודעת שניתן לדלג עליהן לאחר 5 שניות, מודעות ללא אפשרות לדילוג ועוד.

יוטיוב מציעה לפרסמים בפלטפורמה אפשרויות של מיקוד מדויק, כלומר המודעות שלכם יכולות להופיע במיקומים מאוד רלוונטיים סביב תוכן רלוונטי בפלטפורמה. אסטרטגיה דיגיטלית נכונה לפרסום ביוטיוב יכולה להגביר משמעותית את הטראפיק באתר שלכם ולהגדיל משמעותית את ההמרות.

מודעת דיספליי - Display Ads

מודעות דיספליי

מודעת דיספליי (נקראות גם מודעות סטטיות) מאפשרות לכם להפעיל מיקומים מבוסס תמונה שיכולים להיות יעילים ביותר בהגדלת נפח הקליקים וכמות הכניסות לאתר שלכם. פרסום ברשת המדיה יכול להשפיע מאוד גם בשילוב עם נכסי וידאו – במיוחד כאשר הקופי מסונכרן. סוכנות המתמחה בקידום ביוטיוב יכולה לעזור לכם לאזן בין הפורמטים השונים כדי למקסם את התוצאות.

מודעת באמפר - Bumper Ads

מודעות באמפר

אומרים שדברים טובים מגיעים באריזות קטנות וזה נכון מאוד שמדובר במודעות באמפר. המיקום של המודעות מהסוג הזה והעובדה שגולשים לא יכולים להעביר את המודעה (מודעה בארוך של 6 שניות לכל היותר) מאפשרת לכם לחשוף את המסר הישיר שלכם לגולש עם אחוזי צפייה גבוהים מהרגיל.

מכיוון שיש רק זמן קצר וצריך להעביר מסר קליל, מודעות באמפר מנוצלות לרוב לאסטרטגייה של רימרקטינג וריטרגטינג כשאתם מציגים את הפרסומות לקהל שכבר מכיר את המותג.

מודעת שכבת על - Overlay Ads

מודעות שכבת על

מודעות שכבת-על הן מיקומים אסטרטגיים שכמעט ולא שמים לב אליהם. אתם תראו מודעה מהסוג הזה כסוג של פרסומת צפה על גבי סרטונים ביוטיוב שכדי להזיז אותה הגולש יצטרך ללחוץ על X, מה שאומר שזו אחת מהפרסומות שחובה לשים לב אליהם מכיוון שהיא מצריכה פעולה אקטגיבית. זוהי דרך יעילה למשוך את תשומת הלב של המתמשים ולהגביר מעורבות.

סוגי מיקוד קהל ביוטיוב

סוג מיקוד מטרה

כוונה מותאמת אישית – Custom Intent

עם כוונת מותאמת אישית, אתם יכולים למקד לקהלים המתעניינים במיוחד בשירותים או במוצרים שאתם מפרסמים באמצעות מילות המפתח שהם מחפשים.

סוג מיקוד מטרה

רשימות לקוחות – Customer Match

רשימת לקוחות היא רשימה של פרטים על לקוחות באתר שלכם או אנשים שנרשמו לניוזלטר שלכם. ניתן להעלות את הרשימה ולמקד את המודעות לקהל שבתוך הרשימה.

סוג מיקוד מטרה

זיקה מותאמת אישית – Custom Affinity

זיקה מותאמת אישית מאפשרת לכם למקד את המודעות לאנשים המבקרים באתרים הקשורים למוצרים או לשירותים שאתם מספקים.

סוג מיקוד מטרה

ריטרגטינג לאתר – Website Retargeting

רימרקטינג לאתר מאפשר לכם למקד את המודעות לגולשים שביקרו בעבר באתר או בנכסים אחרים שברשותכם באינטרנט. זה נעשה באמצעות השימוש ב-Cookies.

סוג מיקוד מטרה

ריטרגטינג ביוטיוב – YouTube Retargeting

בדומה לריטרגטינג באתר אינטרנט, ריטרגטינג של יוטיוב מאפשר לכם להציג מודעות לגולשים שכבר צפו בערוץ היוטיוב שלכם בעבר או שביקרו בעבר בערוץ.

סוג מיקוד מטרה

לוק א לייק – Look A Like

מיקוד לוק א לייק מאפשר לכם לקחת נתונים שיש ברשותכם כמו רשימת לקוחות קיימת, להעלות את הרשימה לגוגל ולהציג את המודעות לקהל שדומה במאפייניו לקהל שברשימה.

סוג מיקוד מטרה

מודעות שופינג – TrueView for Shopping Ads

מודעות שופינג לוידאו מאפשר לכם לחבר מוצרים שנמצאים בקמפיין גוגל שופינג לסרטון וידאו כולל הפניה מהירה לדף המוצר להמשך רכישה.

סוג מיקוד מטרה

רימרקטינג דינאמי – Dynamic Remarketing

רימרקטינג דינאמי עוזר לכם למקד אנשים שעמדו לבצע רכישה באתר או נטשו את העגלה על ידי פרסום ישיר בצורה דינאמית של אותו המוצר שבו הם צפו לפני שנטשו.

בואו לקדם את העסק שלכם עם המומחים!

השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם קדימה

למה כדאי לכם לפרסם ביוטיוב?

רמקול פרסום בפייסבוק

פרסום ביוטיוב מאוד אפקטיבי – במורד המשפך השיווקי, לקוחות פוטנציאליים מבצעים חיפוש אקטיבי ברחבי הרשת ועורכים השוואת מחירים ומוצרים. המשמעות היא שהמשתמשים אשר ייראו את המודעות שלכם הינם בעלי סיכוי גבוה יותר להמרה ורכישה.

יכולת פילוח

יכולות הפילוח של יוטיוב – הפילוח של קהל היעד הינו ברזולוציות מאוד גבוהות ומאפשרות להגיע לקהל עם מאפיין מאוד ספציפי. לאחר שהמודעות עולות לאוויר – אנו מבצעים טיוב של המודעות (אופטימיזציה) ומבצעים שיפורים באופן שוטף על מנת להבין איך למקסם את התוצאות להמשך.

קבלת תוצאות פרסום

מספר סוגי מודעות לבחירה – המסר שלכם יכול לעבור לגולשים שצופים בכם בדרך מאוד משכנעת, דרך וידאו מעניין הכולל סאונד, קריאה לפעולה ברורה, הכוונה לאתר, חיזוק המותג שלכם ועוד שלל מטרות נוספות.

פרסום מהמערכת של גוגל

פרסום מהמערכת של גוגל – יוטיוב הוא חלק ממערכת המידע העצומה של גוגל, הכוללת משתמשים רבים. אתם כמפרסמים מרוויחים יכולות טירגוט בדיוק גבוה, לצד כלי רימרקטינג איכותיים ודינאמיים.

למה כדאי לכם לבצע פרסום ביוטיוב איתנו?

טרגוט מדויק של קהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם

קבלת תוצאות פרסום מיידיות

שליטה בתקציב הפרסום לפי שעות וימים

פיאלקוב דיגיטל הינה שותפה מוסמכת מטעם גוגל וחברה בתכנית השותפים של גוגל – עם מעל 10 שנות ניסיון. הלקוחות שלנו משתייכים לכל סוגי התעשיות ועולמות התוכן, לכן כמות הידע שצברנו לאורך השנים היא עצומה ומגוונת. כשאתם מפרסמים איתנו – העסק שלכם נהנה מ:

יעד פרסום

הגדרת יעדים ברורה

שקיפות

שקיפות מלאה אל מול נתונים

דוחות תוצאות

דו"חות מפורטים לגבי תוצאות

מנהל לקוח

מנהל לקוח צמוד-עם מענב מהיר ונגיש

ניסיון

ניסיון של עשרות סיפורי הצלחה בפרסום דיגיטלי

בואו לקדם את העסק שלכם עם המומחים!

השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם קדימה

גישה מוצלחת לפרסום ביוטיוב

הפקות וידאו

הפקות וידאו

אל תתנו למחסור בתכנים לעכב את תחילת העבודה שלכם ביוטיוב. אנחנו יכולים לעזור לכם לייצר מודעות יוטיוב יעילות שיפנו ישירות אל הקהל שלכם. המתפח הוא לייצר מודעה שמותאמת במדויק ליוטיוב.

אופטימיזציה לקהלים

אופטמיזציה לקהלים

לא כל הגולשים ביוטיוב זהים וכל גולש מתחבר למותגים בצורה שונה. הצוות שלנו עובד יחד איתכם על מנהת להכיר את הקהל של המותג שלכם ולהגיע אליהם דרך המובייל, הטאבלטים והמחשבים.

רימרקטינג ביוטיוב

רימרקטינג

בגלל הפופולריות הרבה של יוטיוב, היא אוטומטית הופכת להיות פלטפורמה מושלמת לרימרקטינג של מודעות עבור גולשים שכבר ביקרו באתר שלכם. בעזרת מודעות מותאמות לקהל שכבר מכיר את המותג.

הגישה שלנו לפרסום ביוטיוב

הגישה שלנו לפרסום ביוטיוב

אנחנו בונים קריאה לפעולה חזקה כדי לייצר ביקוש להמרה

אם אתם רוצים לשווק את המותג שלכם עם תפוצת קהל רחבה, YouTube היא אחת הפלטפורמות המומלצות. לצד מספר סוגי קמפיינים ומודעות שניתן לבנות ביוטיוב, אנו מבצעים אופטיזמיציה של ביצועי הקמפיינים בזמן אמת ובעזרת טכניקות השיווק האסטרטגיות שלנו אנחנו מושכים את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ומייצרים ביקוש לקנייה.

אנו ממקמים באופן אסטרטגי את תוכן הווידאו שלכם ב-YouTube באמצעות בחירת מילות מפתח רלוונטיות, מיקומים שנכונים עבור העסק שלכם, מיקומים גיאוגרפים מדויקים ובונים קריאות לפעולה ממוקדות ורלוונטיות כדי לגרום לקהל שלכם לקיים אינטראקציה עם העסק ולהגדיל את החזר ה-ROI מתקציב הפרסום שמופנה ליוטיוב.

פרסום ביוטיוב עושים עם המומחים מפיאלקוב דיגיטל

0
עובדים מסורים
0 +
חשבונות פרסום מנוהלים בשנה האחרונה
0
פלטפורמות פרסום
$ 0 +
תקציבי פרסום בשנה האחרונה

קצת עלי...


אור פיאלקוב, בן 39, מנכ"ל ומייסד פיאלקוב דיגיטל. מומחה בשיווק דיגיטלי, בעלים של אתר הקורסים Fd-Academy, שבו ניתן למצוא סדנאות במגוון פלטפורמות לשיווק דיגיטלי. הבעלים של EasyCloud, אתר המנגיש אחסון אתרים בענן לקהל ישראלי ומסייע לבעלי אתרים לאחסן את האתר שלהם על גבי אחסון מתקדם בענן. העובדים המסורים בפיאלקוב דיגיטל נבחרו בפינצטה ומובילים את עולם השיווק בניהול מתקדם לקמפיינים ושיפור יחסי המרה.

בואו לקדם את העסק שלכם עם המומחים!

השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם קדימה

לקוחות ממליצים

שאלות ותשובות - פרסום ביוטיוב

פיאלקוב דיגיטל היא חברה לשיווק ופרסום במדיה הדיגיטלית שקיימת מעל לעשור. אנחנו מתמחים בשיפור ומיקסום תוצאות קמפיינים תוך שימוש בכלים מתקדמים בכל הפלטפורמות המובילות תוך כדי מתן יחס אישי ללקוח ותיאום ציפיות מדיד מול הלקוחות שלנו לפני תחילת העבודה המשותפת. אנו עובדים בשקיפות מלאה מול הלקוחות בחשבונות פרסום משותפים הניתנים לצפייה על ידי הלקוחות בכל רגע נתון. ניתן לראות סיפורי הצלחה של פיאלקוב דיגיטל עם חברות מובילות בשוק הישראלי כאן.
פרסום ממומן ביוטיוב יכול לעבוד כמעט בכל תקציב וכמה אתם בוחרים להוציא בפלטפורמה הזאת זה כבר שיקול שלכם. תמחור המודעות תלוי בפורמט המודעה שתבחרו בקמפיין שלכם ביוטיוב המתבצע דרך מערכת הפרסום Google Ads.

המודעות שלכם יכולות להופיע בדרכים שונות בהתאם לפורמט המודעות שתבחרו. פורמטים מסוימים פועלים לפני, אחרי או במהלך הסרטון בעוד שפורמטים אחרים פועלים במסך הראשי ביוטיוב ובפיד.

כן. לפני שמתחילים לקדם את מודעת הווידאו שלכם דרך Google Ads, צריך להעלות את הסרטון לערוץ היוטיוב שלכם לפני שמתחילים את הקמפיין.

לפני שמתחילים קמפיין ממומן ביוטיוב, אתם צריכים להגדיר את המטרות שלכם מהקמפיין. לאחר שהמטרות מוגדרות ניתן יהיה לעקוב אחר המדדים ולבדוק האם הקמפיין מצליח. פיאלקוב דיגיטל מקימה קמפיינים ביוטיוב לפי צורכי העסק על מנת לעמוד ביעדים הפרסומיים שנקבעו עם הלקוח מראש.

אין אורך אידיאלי למודעות ב-YouTube מכיוון שכל פורמט מודעה מציעה אורך שונה. מומלץ להתאים את אורך הסרטונים לאורך זמן ההצגה של המודעות. (למשל במודעות באמפר שאורכן הן 6 שניות – מומלץ להכין סרטון קצרצר שמעביר את המסר מהר תוך כמה שניות, אחרת המודעה לא תניב ביצועים טובים.

מילות מפתח שליליות ושלילת ערוצים מפרסום הן מילים או ערוצים שאנחנו לא רוצים שהמודעות שלנו יוצגו עבורם.

מסוקרנים? השאירו פרטים ובואו נדבר. הקפה עלינו 🙂 

spin-to-win
galgla