קייס סטאדי: המרכז הבינתחומי הרצליה – פרסום באינסטגרם

המרכז הבין תחומי הרצליה הוא אחד מהמוסדות המובילים בישראל להשכלה גבוהה. זוהי מכללה אקדמית עצמאית שנוסדה בשנת 1944 ומקיימת לימודים לתואר ראשון, שני ושלישי. בשנת 2014 דורגה המכללה כמוסד האקדמי היזמי המצליח ביותר בישראל.

היעד: הכנסת רוח חדשה וצעירה למרכז הבין תחומי הרצליה

המרכז הבין תחומי הרצליה ביקש להעלות את המודעות של מעמדו של המכון כמוסד אקדמי מצליח ומוביל בתחומו. באופן ספציפי, המכללה ביקשה לקדם את תוכניות ההסמכה השונות שהיא מציעה.

הפתרון: להביא תוצאות דרך האינסטגרם

המרכז הבין תחומי הרצליה, בשיתוף עם סוכנות פיאלקוב דיגיטל ואינסטגרם, יצרו סידרה של מודעות לינקים עשירות ומעוררות השראה, כדי למשוך את הקהל הצעיר שמחפש השראה באינסטגרם.

המרכז הבין תחומי הרצליה השתמש גם בפייסבוק כדי לטרגט קהל צעיר. התמונות בקמפיין הציגו לראווה את הווי החיים האקדמי והחברתי במרכז הבין תחומי ואת השונות אותה מחפשים הסטודנטים לעתיד, כולל טקס סיום בסגנון קולג׳ אמריקאי ומספר רב של סטודנטים זרים.

תיאור ההצלחה

הגישה פעלה. המודעות הציגו כמות גדולה של מעורבות, עם שיעור הקלקה (CTR) חזק של 6.48% וירידה של 75% בעלות להקלקה (CPC).
בעתיד המרכז האקדמי הרצליה מבקש להמשיך ולחקור את הפרסום באינסטגרם בעזרת מודעות קרוסלה, מודעות תמונה ומודעות לינקים.

״מודעות האינסטגרם העניקו לנו כלים חדשים להשגת מטרותינו, הן מושכות קהל צעיר ורלוונטי ומאפשרות לנו להשתמש בקריאייטיב חדשני ומעוצב היטב, ומניבות תוצאות מעולות עבור לקוחותינו״ (אור פיאלקוב, מנכ״ל, פיאלקוב דיגיטל)

הקייס סטאדי של אינסטגרם

קצת עליי

אור פיאלקוב, בן 36 נשוי לענבל ואב לאיתמר, אביב, ומלך הכלב החדש במשפחה. מנכ"ל ובעלים של חברת הדיגיטל Fialkov Digital – חברה המתמחה בפרסום באינטרנט בערוצים רבים ומגוונים.

בשנת 2014 מחלקת פייסבוק העולמית לעסקים פרסמה קייס סטאדי ראשון לקמפיין של פיאלקוב דיגיטל, מאז התפרסמו 6 קייס סטאדי ללקוחות Fialkov Digital

כותב מאמרים מקצועיים, יועץ ומלווה חברות גדולות בתחומי הפרסום במדיה הדיגיטלית. שותף בקבוצת הדיגיטל הגדולה בישראל "מקצועני פרסום בדיגיטל".