אלעל - בניית סיפור הצלחה
אל על הוקמה ב-1948 כחברת התעופה הלאומית של ישראל. כיום היא משרתת יותר מ-50 יעדים בישראל ובעולם.
אל על רצתה לקדם מחירים מיוחדים ומסלולי טיסה חדשים, ובמקביל להגדיל את כמות חיפושי הטיסות באתר שלה
המטרה - הצגת מחירים אטרקטיביים ליעדים בהתאם להתעניינות הגולש
הצגת מודעות לקהל מתעניינים (רימרקטינג) בפייסבוק במסגרת קמפיין ההמרות של חברת התעופה הישראלית, השיגו פי 5 חיפושי טיסות לעומת קמפיינים קודמים.
החלק של הפייסבוק בלבד פורסם כקייס סטאדי באתר של Facebook for Business.
הפתרון - הופכים את הנסיעה לאישית
אל על ביקשה מסוכנות פיאלקוב דיגיטל לעצב קמפיין להגדלת כמות חיפושי הטיסות.
↓
פיאלקוב דיגיטל השתמשה בקמפיין 'המרות לאתר' יחד עם מודעות טיסות רימרקטינג בפייסבוק (שנקראו בעבר מודעות דינמיות לנסיעות), וכך יכלה אל על להציג מודעות ברמת רלוונטיות גבוהה שיהיה להן סיכוי גבוה להניע אנשים לפעולה.
↓
באמצעות קהל מותאם אישית שהתבסס על אנשים שעיינו בטיסות ב-21 הימים האחרונים אך עדיין לא השלימו הזמנה, הקמפיין הציג מודעות שכללו את המסלולים המדויקים שהאדם שצפה במודעה חיפש בעבר.
↓
המודעות הוצגו בפייסבוק ובאינסטגרם וקישרו לאתר המכירות הפומביות בשידור חי bid2fly. כך אנשים שהתעניינו במסלולים ספציפיים יכלו להגיש הצעת מחיר ולקבל מחירים אטרקטיביים עוד יותר לטיסות שלהם.
↓
מכיוון שמודעות רימרקטינג דינאמי משתמשות בקטלוג המוצרים של חברת התעופה ובפיקסל פייסבוק כדי ליצור באופן אוטומטי מודעות שמתאימות בין אנשים לבין המוצרים הרלוונטיים ביותר להם, אל על יכלה ליצור אינטראקציה עם מספר גדול של אנשים בצורה משמעותית – ועם עלות נמוכה.
סיפור ההצלחה - נחיתה מושלמת
קמפיין מודעות הטיסות של אל על פעל ממרץ עד יולי 2017 וסיפק שיעור קליקים מרשים בזכות תוכן המודעות המותאם אישית.
פי 5 יותר חיפושי טיסות בהשוואה לקמפיינים קודמים
שיעור קליקים גבוה ב-25% בהשוואה לקמפיינים קודמים
ירידה של 50% בעלות לחיפוש טיסה
המוצרים שבהם נעשה שימוש
דוגמאות למודעות מתוך הקמפיין
(לחצו על מנת להגדיל את המודעה)
מודעת פייסבוק במובייל מודעת פייסבוק בדסקטופ מודעה באינסטגרם מודעת צד בפייסבוק
דוגמאות למודעות
בעידן דיגיטלי מותאם אישית, בו דאטה, מעורבות ומוצר נפגשים – שיפור יחס ההמרה תלוי ביכולת המפרסם להציע מוצר המעניק את הערך הפרסונלי ומותאם אישית בזמן הנכון.
יעל מונרוב, מנהלת שיווק דיגיטלי, אל על
לי פוטוק, מנהל איקומרס, אל על
מודעות הטיסות בשילוב עם אתר המכירה הפומבית איפשרו לנו לספק ללקוחותינו הצעה מובחנת. יכולנו להגיע בקלות ללקוחות שנטשו את עגלות הקניות ולהציע להם מבצעים שהניעו אותם להתקדם להזמנה.
אורי גורן, מנהל שיווק דיגיטלי, אל על
שמחנו לגלות את מסע המשתמש החיובי שהקמפיין איפשר לנו ליצור. אחרי חיפוש טיסה, כשאנשים חזרו לפייסבוק הם ראו מודעה מותאמת אישית שהציגה את המסלול המדויק שהם חיפשו, עם קריאה לפעולה. שיעור הקליקים של הקמפיין היה מדהים – על ידי יצירה אוטומטית של מודעות מותאמות אישית בפייסבוק, צמצמנו את העלות באופן משמעותי.
אור פיאלקוב, מנכ"ל, פיאלקוב דיגיטל