logo

077-9978050

קמפיין רימרקטינג דינמי בפייסבוק – כלי רימרקטינג הכי רווחי לאתרי מכירות

רימרקטינג דינאמי הוא מסע פרסום שמייצר באופן אוטומטי מודעה שונה לכל מי שביקר באתר לפי המוצרים שהוא ראה באתר. כלומר, במידה לקוח נכנס לאתר והתעניין במוצר ספציפי, אותו מוצר יופיע במודעות בפייסבוק במקום פרסומות כלליות של האתר. זהו הכלי רימרקטינג הכי טוב שקיים היום לאתרי מכירות.

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

בואו ללמוד איך עושים רימרקטינג דינמי בפייסבוק

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

הטמעת פיקסל רימרקטינג באתר בצורה דינאמית

ראשית צריך להוסיף את קוד הרימרקטינג בצורה דינאמית, זאת אומרת שבכל עמוד הקוד ישתנה לפי מספר המוצר. אם אתם מעוניינים להקל על עצמכם ולעשות את התהליך בצורה אוטומטית, אתם יכולים להשתמש בתוסף PixelYourSite. מדובר בתוסף חינמי שמאפשר לנו להטמיע את הפיקסלים של פייסבוק, גוגל וגוגל אנליטיקס בצורה אוטומטית. הכוונה היא שאתם רק צריכים את הקוד פיקסל, והתוסף יטמיע אותו עבורכם באתרים הרלוונטיים ללא שום התערבות מהצד שלכם. מעבר לתהליך האוטומטי שיעזור לכם לחסוך זמן וכאב ראש, התוסף מעולה עבור אתרי מכירות מאחר והוא נותן לכם אפשרויות רבות כמו שליחת אירועים לגוגל אדס, פייסבוק ולגוגל אנליטיקס, מעקב אחר המרות של גוגל אדס ב-WooCommerce, בניית אירועים ללקוחות, יצירת פיד לקטלוג לפייסבוק וגוגל ועוד.

אפשר להוריד את התוסף עצמו מספריית התוספים של וורדפרס בחינם. חשוב להדגיש שבשביל להטמיע את הקוד של גוגל אדס צריך לקנות את הגרסת PRO

 

ישנים 3 סוגי קוד:
ViewContent – צפו במוצר (נמצא בכל דף עם מוצר)
AddToCart – הוסיפו לעגלה (עובד רק שלוחצים על הוסף לעגלה)
Purchase – קנו (נמצא בדף תודה בלבד)
חובה בנוסף לשלוח:
content_type – צריך להיות product
content_ids – מספר המוצר (פה מגיע הענין הדינאמי, המספר מוצר צריך להיות לפי המספר של המוצר באתר)
ניתן להוסיף עוד הרבה פרמטרים נוספים בשביל קמפיינים יותר מתקדמים.

למידע נוסף – אתר פייסבוק

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

 יצירת פיד מוצרים

בשלב השני נבנה פיד מוצרים שכולל את כל המוצרים שאנחנו רוצים לעשות להם קמפיין רימרקטינג. הפיד הוא קובץ אקסל (או XML) שמחולק לשורות.

נבנה קובץ אקסל שמכיל את הפרמטרים הבאים:
id – מספר המוצר
availability – אם המוצר במלאי in stock
condition – אם חדש אז new
description – תיאור המוצר
image link – לינק לתמונת המוצר
link – לינק למוצר
title – כותרת המוצר
price – מחיר המוצר (כולל ILS )
brand – סוג המותג

ניתן לשלוח מידע נוסף, כמו תמונות נוספות וכו', אך זה המינימום (מומלץ לשמור כ- CSV)
דוגמא:

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

 הוספת הקטלוג לפייסבוק

בתפריט של הגדרות העסק תחת מקורות נתונים לחצו על קטלוגים 

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

הוסיפו קטלוג חדש:

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

 

תנו לו שם:

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

חברו אותו לפיקסל הרלוונטי של החשבון ממנו יתבצע הפרסום ואותו הטמענו באתר:

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

לחצו על Add Items :

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

לאחר מכן תחת קטגוריית קטלוג, לחצו על מקורות נתונים

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

בחרו את האפשרות המועדפת עליכם ועקבו אחרי ההוראות, בדוגמא שלנו נשתמש בפיד נתונים : 

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

* ניתן ליצור קובץ אוטומטי מהאתר

עכשיו יש לנו את הקטלוג מוכן ומחובר.

בניית קמפיין

ניתן לבנות קמפיין דרך חשבון המודעות  – ניצור קמפיין חדש מסוג מכירות מהקטלוג ונבחר בקטלוג שהגדרנו:

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

כדי ליצור מוצרים מקודמים, כלומר קבוצות של מוצרים שרק מי שראה אותם יראה את המודעות – לחצו על הפלוס:

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

לדוגמא, מחיר מעל 50:

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

 ועכשיו לחלק המענין, תחת קהל- בבחירה ב"אפשר ללפלח מחדש מודעות לאנשים שיצרו אינטרקאציה עם המוצרים שלך בפייסבוק ומחוץ לה" :

 – יש לנו את האופציות הבאות:
– ראו את המוצר אך לא קנו (לפי זמן)
– הוסיפו לעגלה אך לא קנו
– הגברת מכירת מוצרים (Upsell) – שמלה – צעיף
-מוצרים במכירה חוצה (Cross-Sell)  שמלה אדומה

– שילוב מותאם אישית 

Cross-Sell – הצגת מוצרים למי שצפה בקטגוריה מסוימת ולא קנה
UpSell – הצגת מוצרים למי שקנה מקטגוריה מסוימת

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

ניתן לבנות את המודעה בצורה דינאמית, עם פרטמטרים דינאמים כמו:
– שם מוצר
– מותג
– תיאור
– מחיר
– מחיר נוכחי
* ניתן לבנות מודעת לינק או קרוסלה

דוגמאות למודעות:

דוגמה
דוגמה

לצפייה בהרצאה על רימרקטינג דינאמי בכנס Update/Upgrade:

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38 נשוי לענבל ואב לאיתמר, ואביב. מנכ"ל ובעלים של חברת הדיגיטל Fialkov Digital – חברה המתמחה בפרסום באינטרנט בערוצים רבים ומגוונים. פורץ דרך בתחום ניהול הקמפיינים בפייסבוק, עד היום פייסבוק פרסמה 6 קייס סטאדיס על לקוחות של המשרד. בנוסף, כותב מאמרים מקצועיים, יועץ ומלווה חברות גדולות בתחומי הפרסום במדיה הדיגיטלית, ובעל קבוצת הדיגיטל הגדולה בישראל מקצועני פרסום בדיגיטל.

פוסטים נוספים: