קמפיין רימרקטינג דינמי בפייסבוק – כלי רימרקטינג הכי רווחי לאתרי מכירות

רימרקטינג דינמי - הכלי האפקטיבי להגדלת מכירות בפייסבוק

בואו ללמוד איך עושים רימרקטינג דינמי בפייסבוק

רימרקטינג דינמי

רימרקטינג דינאמי הוא מסע פרסום שמייצר באופן אוטומטי מודעה שונה לכל מי שביקר באתר לפי המוצרים שהוא ראה באתר. כלומר, במידה לקוח נכנס לאתר והתעניין במוצר ספציפי, אותו מוצר יופיע במודעות בפייסבוק במקום פרסומות כלליות של האתר. זהו הכלי רימרקטינג הכי טוב שקיים היום לאתרי מכירות.

דוגמה-למודעת-רימרקטינג

תהליך עבודה להטמעת קמפיין רימרקטינג

אייקון אנשים הטמעת פיקסל רימרקטינג באתר בצורה דינאמית

ראשית צריך להוסיף את קוד הרימרקטינג בצורה דינאמית, זאת אומרת שבכל עמוד הקוד ישתנה לפי מספר המוצר

הוספת הקוד בצורה דינאמית:

ישנים 3 סוגי קוד:
ViewContent – צפו במוצר (נמצא בכל דף עם מוצר)
AddToCart – הוסיפו לעגלה (עובד רק שלוחצים על הוסף לעגלה)
Purchase – קנו (נמצא בדף תודה בלבד)
חובה בנוסף לשלוח:
content_type – צריך להיות product
content_ids – מספר המוצר (פה מגיע הענין הדינאמי, המספר מוצר צריך להיות לפי המספר של המוצר באתר)
ניתן להוסיף עוד הרבה פרמטרים נוספים בשביל קמפיינים יותר מתקדמים.

למידע נוסף – אתר פייסבוק

הטמעת פיקסל רימרקטינג באתר בצורה דינאמית

מכירות בפייסבוק

אייקון פיד יצירת פיד מוצרים

בשלב השני נבנה פיד מוצרים שכולל את כל המוצרים שאנחנו רוצים לעשות להם קמפיין רימרקטינג. הפיד הוא קובץ אקסל (או XML) שמחולק לשורות.

נבנה קובץ אקסל שמכיל את הפרמטרים הבאים:
id – מספר המוצר
availability – אם המוצר במלאי in stock
condition – אם חדש אז new
description – תיאור המוצר
image link – לינק לתמונת המוצר
link – לינק למוצר
title – כותרת המוצר
price – מחיר המוצר (כולל ILS )
brand – סוג המותג

ניתן לשלוח מידע נוסף, כמו תמונות נוספות וכו', אך זה המינימום
דוגמא:

יצירת פיד מוצרים

מומלץ לשמור כ CSV

מידע נוסף – אתר פייסבוק

אייקון מטבעות הוספת הקטלוג לפייסבוק

בתפריט של הביזנס מנגר לחצו על Business Settings ואז Product Catalogs

הוספת קטלוג לפייסבוק

הוסיפו קטלוג חדש:

הוסיפו קטלוג חדש

ואז:

ADD PRODUCT CATALOG

 

תנו לו שם:

הרשאות

קמפיין רימרקטינג

חברו אותו לפיקסל הרלוונטי של החשבון ממנו יתבצע הפרסום ואותו
הטמענו באתר:

חיבור-פיקסל

לחצו על Add Product Feed :

Add Product Feed

העלו את הקובץ שיצרנו בשלב הקודם, תנו לו שם:

* ניתן ליצור קובץ אוטומטי מהאתר

עכשיו יש לנו את הקטלוג מוכן ומחובר:

קטלוג-מוכן

אייקון דגלבניית קמפיין

ניתן לבנות קמפיין רק דרך הפאוור אדיטור – ניצור קמפיין חדש מסוג קטלוג מוצרים:

בניית-קמפיין.

בחרו את הקטלוג שהגדרנו:

בניית-קמפיין-שלב-21

יצירת Product Set – קבוצות של מוצרים שרק מי שראה אותם יראה את המודעות:

Product Set

לדוגמא, מחיר מעל 50 :

בניית-קמפיין4

ועכשיו לחלק המענין, יש לנו את האופציות הבאות:
– ראו את המוצר אך לא קנו (לפי זמן)
– הוסיפו לעגלה אך לא קנו
-Upsell – שמלה – צעיף
-Cross-Sell שמלה אדומה

 –שמלות נוספות

– חיבורים נוספים

Cross-Sell – הצגת מוצרים למי שצפה בקטגוריה מסוימת ולא קנה
UpSell – הצגת מוצרים למי שקנה מקטגוריה מסוימת

AUDIENCE

ניתן לבנות את המודעה בצורה דינאמית, עם פרטמטרים דינאמים כמו:
– שם מוצר
– מותג
– תיאור
– מחיר
– מחיר נוכחי
* ניתן לבנות מודעת לינק או קרוסלה

creative

דוגמאות למודעות:

דוגמה
דוגמה

"רימרקטינג דינמי בפייסבוק מאפשר לנו היום להציג מודעות ממוקדות לכל לקוח על פי המוצרים שהוא רצה בהם או שהוסיף לעגלת הקניות שלו. ובכך אנחנו מעלים את אחוזי הקנייה באתר וגורמים לגולשים לסיים את תהליך הקנייה. הכלי החדש של פייסבוק מאפשר לנו לטרגט אנשים ולא קוקיס, תוך פרסום חוצה פלטפורמות ולהגיש מודעות בדסקטופ למי שנכנס מהנייד ולהפך."

                                                                                           אור פיאלקוב, מנכ"ל פיאלקוב דיגיטל

לצפייה בהרצאה על רימרקטינג דינאמי בכנס Update/Upgrade:

קצת עליי:

אור פיאלקוב, בן 32, מייסד ומנכ"ל פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בשיווק באינטרנט. 

or new-01

במידה ואהבתם את המאמר, אשמח אם תשתפו את המאמר לחברים שלכם

רימרקטינג דינמי בפייסבוק

פוסטים נוספים:

spin-to-win
galgla