הגדרות PixelYourSite לאתרי מכירות

התוסף PixelYourSite מעולה לאתרי מכירות, למעשה – זוהי המטרה העיקרית שלו. בפוסט הראשון, התקנת PixelYourSite באתר שלכם – הסברנו איך להטמיע את התוסף והפיקסלים, בפוסט הקודם – הגדרות מתקדמות בתוסף PixelYourSite הסברנו איך להגדיר אירועים חכמים שישמשו אותנו ליצירת קהלים חכמים מהאתר שלנו, הטמעת קוד המרות של גוגל אדס וקודים נוספים.

בפוסט הבא נלמד להגדיר את התוסף לאתרי מכירות, לשלוח אירועים לגוגל אדס, פייסבוק ולגוגל אנליטיקס, לעקוב אחר המרות של גוגל אדס ב-WooCommerce, לבנות אירועים ללקוחות הכי גדולים ומכניסים שלכם, ליצור פיד לקטלוג לפייסבוק וגוגל ולפתור בעיות שונות

הגדרות של אירועים ב-WooCommerce

PixelYourSite משתלב באופן מלא עם WooCommerce, תוסף המכירות של וורדפרס, ומפעיל באופן אוטומטי אירועים הקשורים למסחר אלקטרוני. אם התוסף WooCommerce מותקן ופעיל באתר שלכם, אתם תראו טאב ייעודי בתפריט הראשי. לחצו עלו כדי להגיע להגדרות של WooCommerce.

בעזרת התוסף, הנתונים יישלחו אל פייסבוק, גוגל אנליטיקס באופן אוטומטי, ובהמשך נלמד איך לשלוח גם לגוגל אדס

הפעלה או כיבוי של אירועים ב-WooCommerce

ניתן להפעיל או לכבות את כל האירועים הקשורים ל-WooCommerce באמצעות כפתור ה-Enable. אם אתם משנים את הכפתור, זכרו לשמור את ההגדרות.

חיבור הפיקסל של פייסבוק ל-WooCommerce

התוסף יוסיף באופן אוטומטי את האירועים הסטנדרטיים של אתרי מכירות בפייסבוק בתוספת כמה אירועים מותאמים אישית נוספים שיכולים להועיל לניתוח הנתונים שלכם.

הגדרת הפיקסל למודעות רימרקטינג דינאמי

כל האירועים לאתרי מכירות מתווספים אוטומטית עם 2 הפרמטרים שפייסבוק דורשת:
content_type – או product או product group

content_ids – מספר מזהה של כל מוצר

 

האירועים הבאים נוספים לפיקסל בשביל ליצור מודעות דינמיות:

ViewContent – בדפי מוצר בודדים

ViewCategory – בדפי קטגוריית 

AddToCart – כשמוצר מסוים נוסף לעגלת הקניות

Purchase – כשהרכישה של המוצר הושלמה

חשוב: כדי להפעיל מודעות רימרקטינג דינאמי אתם צריכים שיהיה לכם קטלוג מוצרים. אתם יכולים ליצור אחד באמצעות התוסף Product Catalog Feed. נלמד על כך בהמשך

הטמעת מעקב Enhanced Ecommerce בגוגל אנליטיקס

התוסף שולח באופן אוטומטי את נתוני המסחר אלקטרוני (Enhanced Ecommerce) לגוגל אנליטיקס, לדוגמא את סכום העסקה, מס, משלוח, מוצרים וקטגוריות מוצרים. וכן פרמטרים כמו צפיות במוצרים, הוספות לעגלה, הסרות מהעגלה, קופה ורכישות, המעקב מתבצע באופן אוטומטי ותוכלו לנתח ולהשוות את הנתונים הסטטיסטיים בתוך דוחות המסחר האלקטרוני של גוגל אנליטיקס.

כלים מתקדמים ב-WooCommerce

איך לעקוב אחר המרות של גוגל אדס ב-WooCommerce

פתחו את הטאב WooCommerce וחפשו את ההגדרה Track Purchases. לחצו על הכותרת כדי להרחיב את האפשרויות וחפשו את השדה conversion label, הפעילו את האפשרות Enable the purchase event on Google Ads, הדביקו את תווית ההמרה מחשבון הגוגל אדס שלכם ושמרו את ההגדרות

אפשרויות של האירוע "הוספה לעגלה"

ניתן לשלוט היכן יופעל האירוע של הוספה לעגלה – AddToCart:

  • בלחיצות כפתור הוסף לעגלה
  • בדף עגלת הקניות
  • בדף הקופה

בדרך כלל מספיק להגדיר את האירוע הוספה לעגלה בלחיצה על הכפתור הוסף לעגלה, אך שכן ישנם מצבים מיוחדים שבהם ייתכן שתזדקק לאפשרויות האחרות, כמו במקרה שישר אחרי הוספה לעגלה האתר מעביר לדף עגלת הקניות

הוספת אירועים ללקוחות החשובים ביותר שלכם

ניתן להוסיף 3 אירועים מותאמים אישית על ידי PixelYourSite שיכולים לעזור לכם לזהות את העסקאות שבוצעו על ידי הלקוחות החשובים ביותר שלכם.

אלו אירועים שימושיים בפייסבוק, ובגוגל אדס (באמצעות Google Analytics). אתם יכולים ליצור קהלים מותאמים אישית ולעשות עליהם רימרקטינג. בפייסבוק תוכלו להרחיב את הטרגוט באמצעות קהלי Lookalike. בדרך זו תוכלו למצוא לקוחות פוטנציאליים חדשים עם פרופיל הדומה ללקוחות הקיימים החשובים ביותר שלכם. בגוגל אדס, ברגע שיש לכם מספר מספיק גדול של משתמשים בקהל הבסיס שלכם, תהיה לכם אפשרות להשתמש בקהלי Similar Audiences כדי למצוא לקוחות פוטנציאליים חדשים.

לקוח חוזר – תחת FrequentShopper Event

אירוע זה מופעל כאשר ללקוח יש מספר מינימלי של עסקאות. כברירת מחדל מוגדר המספר המינמלי מוגדר לשתי עסקאות, אך ניתן לשנות זאת ולקבוע שהתוסף יצבע לקוחות חוזרים לפי כמות קניות מינימליות באתר.

לקוח VIP – תחת VIPClient Event

האירוע יופעל כאשר יש ללקוח מספר מינימלי של עסקאות וההזמנה הממוצעת עוברת רף מסוים. כברירת מחדל המספר מוגדר להפעלת מינימום 3 עסקאות עם שווי ממוצע של 200. אך אתם צריכים להחליט מי הלקוחות הכי ריווחים שלכם

לקוחות גדולים – BigWhale Event

האירוע יופעל כאשר הלקוח יגיע למינימום של הוצאות בקניות של באתר. כברירת מחדל מוגדר המינימום מוגדר כ-500.

הגדרת דף תודה מותאם אישית

אירוע הרכישה מופעל בעמוד התודה הדיפולטיבי של WooCommerce. אם אתם רוצים להשתמש בעמודי תודה מותאמים אישית, תצטרכו להשתמש בתוסף נוסף, חלק מחבילת ה-Super-Pack. התוסף יאפשר לכם להגדיר עמוד תודה מותאם אישית לכל האתר, או עמודתודה עבור כל מוצר בנפרד

חשוב: על מנת שזה יעבוד, יש להגדיר את ההפניה מחדש רק עם התוסף של PixelYourSite.

דף תודה מותאם אישית לכל האתר

על מנת להגדיר דף תודה מותאם אישית לכל האתר מותאם אישית עבור WooCommerce, פתחו את ה-Super Pack מהתפריט הימני של PixelYourSite Pro. חפשו את הטאב Custom Thank You Pages ורשמו את הלינק של הדף תודה מותאם אישיתשבו אתם רוצים להשתמש.

פרטי הזמנה

תוכלו להציג את פרטי העגלה בדף התודה לכל האתר. ישנן 3 אפשרויות:

– מוסתר

– לאחר תוכן העמוד

– לפני תוכן העמוד

לאחר שתסיימו, לחצו על כפתור Save Settings.

דפי תודה מותאמים אישית לפי מוצר

ניתן להגדיר דפי תודה מותאמים אישית שישמשו בעת רכישת מוצרים ספציפיים. ערכו את המוצר הרצוי וחפשו הגדרות PixelYourSite בעמודה הימנית. סמנו את התיבה Enable Custom Thank You Page. הזינו את כתובת הדף שבו אתם רוצים להשתמש כדף תודה מותאם אישית עבור מוצר זה. אתם יכולים להשתמש בדף תודה מותאם אישית לפי מוצר כאשר:

  • רק מוצר זה נמצא בעגלה
  • מוצר זה נמצא בעגלה יחד עם מוצרים אחרים

פרטי הזמנה

תוכלו להציג את פרטי העגלה בדף התודה לכל האתר. ישנן 3 אפשרויות:

– מוסתר

– לאחר תוכן העמוד

– לפני תוכן העמוד

לאחר שתסיימו, לחצו על כפתור Save Settings:

product-ctp (1)

מעקב אחר לחיצות לתשלום ב-PayPal

ניתן לעקוב אחר לחיצות לתשלום בפייפל 

תחת Track WooCommerce PayPal Standard clicks ניתן לירות אירוע כאשר לוחצים על כפתור תשלום ב-PayPal. אתם יכולים לבחור את סוג האירוע מרשימת האירועים הסטנדרטיים, או להגדיר אירוע מותאם אישית משלכם. כברירת מחדל, האירוע מוגדר לשימוש הוא AddPaymentInfo.

חשוב: אל תשלחו אירוע רכישה אם אתם משתמשים גם באירוע ברירת המחדל של רכישות. זה יוביל לספירה כפולה של המכירות שלכם.

הגדרת דף תודה ב-PayPal

על מנת לעקוב אחר מכירות (לנטר את אירוע הרכישה), הלקוח שלכם צריך לנחות בדף תודה לאחר התשלום (או עמוד התודה המותאם אישית). אם אתם משתמשים בתשלום דרך PayPal, התשלום מעובד באתר PayPal. במקרה זה עליכם להגדיר חזרה אוטומטית בתוך חשבון ה-PayPal שלכם, כך שלקוחותיכם יפנו אוטומטית לדף תודה לאחר רכישה

חזרה אוטומטית (auto-return)

פתחו את PayPal ולחצו על גלגל ההגדרות העליון ופתחו את My Selling Tools. חפשו את Website preferences ולחצו על Update

חפשו את האפשרות Auto-return, הפעילו אותה והוסיפו את כתובת דף התודה שלכם:

באיזו כתובת להשתמש במעבר לדף תודה?

הכתובת המומלצת כברירת מחדל היא זו:

https://www.example.com/checkout/order-received/?utm_nooverride=1

חשוב מאוד להוסיף בסוף הלינק את הפרמטר ?utm_nooverride=1 כדי שבגוגל אנליטיקס פייפל לא יופיעו לכם בתור מקור תנועה לרכישות

דפי תודה מותאמים אישית

אם הגדרתם דפי תודה מותאמים אישית עם התוסף Super Pack, אתם יכולים להשתמש בכל כתובת, מכיון שהכתובת שאליה יחזור הגולש בפועל נשלחת כפרמטר לפי מה שהגדרתם במוצר שלכם

תוסף ליצירת קטלוג - Product Catalog Feed for WooCommerce

באמצעות התוסף הזה, שנקרא Product Catalog Feed for WooCommerce ניתן ליצור קטלוג מוצרים שמתעדכן בצורה אוטומטית עבור:

  • קטלוג מוצרים של פייסבוק – התוסף מאפשר לייצר קטלוג מוצרים מסוג XML אוטומטי, וכך לחבר את המוצרים שלכם לקטלוג של פייסבוק. ניתן גם להוריד את העדכון כקובץ XML או CSV.
  • Google Merchant – התוסף מאפשר לייצר קטלוג מוצרים שמתעדכן באופן אוטומטי מסוג XML שמתחבר ל-Google Merchant בקלות

איך מייצרים פיד של מוצרים?

לאחר הורדת והתקנת התוסף, יש ללחוץ התפריט הוורדפרס על Product Catalog Feed ואז לחצו על Create New Feed:

תנו שם לפיד מוצרים ובחרו אם הפיד יהיה מותאם לגוגל או לפייסבוק:

לאחר כמה דקות הפיד יהיה מוכן, אתם תוכלו ללחוץ על Copy feed URL בשביל להעתיק את הלינק לפיד ושים אותו בקטלוג פייסבוק / גוגל מרצ'נט – בנוסף, תוכלו בקלות לערוך אותו, למחוק או לכבות:

הגדרת תדירות עדכון פיד המוצרים

אתם תוכלו להגדיר תחת Global Settings באיזה תדירות הפידים שלכם יתעדכנו, מומלץ לעדכן אותם על בסיס שעתי:

קידום המוצרים האחרונים או הנמכרים ביותר שלכם

תחת הגדרות הפיד, ב-Smart Settings ניתן להוסיף תג "recent-product" למוצרים האחרונים שלכם. התג "top-30-days" יתווסף למוצרים הנמכרים ביותר שלכם ב-30 הימים האחרונים.

מעבר לכך, אתם יכולים לקבוע כמה מוצרים יקבלו את התגים האלה ולהשתמש בהם כדי ליצור סטים של מוצרים בפייסבוק, וקבוצות מוצרים ב-Google Merchant.
התגים האלו יופיעו תחת custom_label_0 – וככה תוכלו להשתמש בהם לייצר קבוצות מוצרים או קהלים

התאמת אישית של כל מוצר בקטלוג

בהגדרות של כל מוצר בווקומרס, יופיעו לכם הגדרות נוספות בשביל הקטלוג של התוסף: אתם תוכלו לבחור אם לכלול או לא לכלול מוצר מסוים, להגדיר את מצבו, להוסיף MPN או GTIN, לבחור קטגוריות לגוגל או להוסיף שתי תמונות נוספות שיכולות לשמש את המוצר. אתם יכולים גם להחליף את כתובת האתר המוגדרת כברירת מחדל למוצר בכתובת אתר מותאמת אישית:

סיכום

התוסף PixelYourSite הוא התוסף המתקדם ביותר בשביל לעקוב אחרי אירועים באתר המכירות שלנו, הוא גם מאפשר לנו בקלות לייצר פיד מוצרים לגוגל ופייסבוק, וכולל המון אפשרויות מתקדמות, שחוסכות לנו המון זמן בהטמעה של אירועים באתר. ניתן בעזרת התוסף ליצור קבוצוות של המוצרים הנמכרים ביותר או של הלקוחות שמוציאים הכי הרבה כסף באתר שלנו. זה תוסף חובה לכל מי שמשתמש בוורפרס ו-WooCommerce ורוצה למדוד ביעילות את הפעילות בגוגל אדס, פייסבוק וגוגל אנליטיקס. 
 
כדי להשתמש בתוסף המלא – אתם צריכים לקנות את החבילה שכוללת גם את התוסף בגרסת הפרו וגם את התוסף ליצירת פיד מוצרים – ניתן לקנות חבילה משולבת כאן 

קצת עליי

רותם בלום, לומדת תקשורת ומדעי המדינה באוניברסיטת תל אביב, אוהבת דיגיטל ולתכנן מהלכי אסטרטגיה מורכבים 

ROTEM_600-600

פוסטים נוספים: