logo

077-9978050

הגדרות מתקדמות בתוסף PixelYourSite

התוסף PixelYourSite מעולה להטמעת פיקסלים באתר, במאמר הקודם – התקנת PixelYourSite באתר שלכם – הסברנו איך להטמיע את התוסף והפיקסלים בצורה קלה. בפוסט הבא אנחנו נלמד איך להוסיף קוד המרות של גוגל אדס, איך להגדיר אירועים (Events) באתר, איך לבנות המרות מותאמות אישית בפייסבוק וקהלים מותאמים אישית על בסיס קליקים באתר (ClickEvent), כמו כן נלמד על אירועים אוטומטיים שנורים בכל דף באתר שלכם (GeneralEvent), ואיך להוסיף פיקסלים נוספים בהדר ובפוטר של האתר שלנו. 

הגדרת קוד המרות של גוגל אדס

במאמר הקודם הסברנו איך להתקין את הקוד של גוגל אדס באתר שלכם. ניתן לעקוב אחרי המרות (פעולה מסוימת שנעשת על ידי המשתמש) בדפים מסוימים, בלחיצה על כפתור באתר, גלילה של חלק מהדף, העברת סמן העכבר על כפתור או אירוע ברירת מחדל אחר ברירת מחדל אחר של PixelYourSite.
 
בשלבים הבאים נסביר איך להגדיר קוד המרות של גוגל אדס:
 
שלב 1: צרו את תווית ההמרה
 
ראשית, עליכם ליצור את ההמרה בתוך חשבון Google Ads שלך: פתחו את חשבונכם ולחץ על הלינק Tools בתפריט השמאלי העליון ולחצו על Conversions. לאחר מכן לחצו על כפתור הפלוס הכחול להגדרת המרה:
 
google-ads-conversion-1
בחרו את האופציה Website:
google-conversion-web
תנו שם להמרה, בחרו קטגוריה, תחליטו אם לתת לה הערך, והאם לספור כל המרה, או אחת לגולש ולחצו על CREATE AND CONTINUE
CREATE AND CONTINUE
לאחר מכן לחצו על האפשרות Use Google Tag Manager (אנחנו לא נשתמש בתג מנג'ר אלא ב-PixelYourSite Pro, אבל נלחץ על האפשרות בשביל לחסוך זמן):
Website
העתיקו את Conversion label:
Conversion label
שלב 2: הגדירו את ההמרה באתר שלך
 
עכשיו אנחנו נגדיר ב-PixelYourSite היכן ומתי להפעיל את ההמרה.
 
פתחו את ההגדרות PixelYourSite Pro, לחצו על הטאב Events בתפריט העליון ולחצו על כפתור Add הכחול:
 
הגדירו את ההמרה באתר שלך
תנו שם ברור לאירוע החדש. רצוי להשתמש באותו השם בו השתמשת בגוגל, כדי למנוע מבלבול עתידי.
 
הגדירו מתי להפעיל את ההמרה. בחרו אחד מהאפשרויות הזמינות:
 
1. ביקור בדף מסוים (לדוגמא דף תודה)
2. לחיצה על כתובת אתר
3. לחיצה על CSS Selector
4. מעבר עכבר על CSS Selector
5. גלילת דף 
 
בדוגמא הזו אנחנו יורים את ההמרה בביקור בדף מסוים
המרה בביקור בדף מסוים
רדו למטה וחפשו את החלק של Google Ads. הפעילו את הכפתור כדי שתג ההמרה של גוגל אדס יופעל:
Google Ads
הדביקו את Conversion label בשדה הרלוונטי
 
ניתן גם להגדיר פרמטרים לכל המרה.
 
מעקב אחר ערך המרה:
הוסיפו פרמטר חדש ותנו לו את השם value. הוסיפו את השווי שברצונכם לקבל כל פעם שיש המרה

הגדרת אירועים באתר

אירועים (Events) הם פיסות קוד קטנות ששולחות מידע על מה שהמבקרים שלך עושים באתר שלכם. בעזרת אירועים תוכלו לעקוב אחר פעולות חשובות, כמו ביקורים בדפים, לחיצות, גלילה, העברת העכבר מעל וכו'.

פרמטרים לאירועים

לכל אירוע יכולים להיות מספר פרמטרים, ששולחים מידע נוסף על אותה פעולה מסוימת. לאירועים של פייסבוק יכולים להיות כל מיני פרמטרים, ואילו לאירועים של גוגל אנליטיקס יש מבנה קבוע. התוסף עוקב באופן אוטומטי אחרי מספר אירועים. נוסף על כך, תוכלו גם להגדיר אירועים משלך בטאב Events:

פרמטרים לאירועים

בטאב אירועים תמצאו רשימה של כל האירועים שהגדרתם בעבר (אם בכלל). במעבר עכבר מעל כל אירוע יופיעו כמה אפשרויות: השבת, הפעל והסר. בנוסף, תוכלו לערוך את האירועים שלכם.

טבלת האירועים תציג מידע על האירועים בצורה הבאה:

Name: השם שנתנו לאירוע

Trigger: לפי איזה תנאי יופעל האירוע, כמו: ביקור בדף מסוים, לחיצה על כפתור, לחיצה על כתובת URL מסוימת, העברת העכבר על אלמנט בדף, גלילה בדף וכו'

Networks: באיזה מערכת האירוע יופעל האירוע – פייסבוק, גוגל אנליטיקס, גוגל אדס וכו'

הפעל / השבת אירועים

אם מסיבה כלשהי צריך להשבית את כל האירועים, ניתן לעשות מהכפתור העליון. לחצו על Save Setings אחרי השינויים כדי שהם יכנסו לתוקף

הוספת אירועים

תנו לאירוע שלכם שם רלוונטי, השם משמש למטרות פנימיות וגלוי רק לכם:

הוספת אירועים

הגדירו את התנאים להפעלת האירוע

בחרו באחד מהתנאים הזמינים:

1. ביקור בדף מסוים (לדוגמא דף תודה)
2. לחיצה על כתובת אתר
3. לחיצה על CSS Selector
4. מעבר עכבר על CSS Selector
5. גלילת דף 

בבחירת האופציה של כתובת אתר ניתן להשתמש ב-contains או match. כאשר נבחר URL Contains, כל כתובת אתר שמכילה את המחרוזת תפעיל את האירוע. אם נעשה שימוש ב-URL Match, רק כתובת האתר המדויקת תפעיל את האירוע.

* ניתן להוסיף דיילי בירית האירוע של כמה שניות תחת ההגדרה של delay:

url-trigger

הגדירו את האירוע שלכם

ניתן להגדיר את האירוע לרשת אחת או יותר: פייסבוק, גוגל אנליטיקס. לכל רשת תהיה מערכת משלה של אירועים סטנדרטיים, אך תוכל גם להגדיר אירועים מותאמים אישית משלך.

אירועים בפייסבוק:

לחצו על הכפתור Enable on Facebook, בחרו את סוג האירוע. ישנם אירועים סטנדרטים, אבל אתם גם יכולים להגדיר אירועים מותאמים אישית.

הערות:
– ניתן להשתמש באירועים סטנדרטים לאופטימיזציה ולדוחות. ניתן גם לבנות קהל מותאם אישית והמרות מותאמות אישיות.
– לא ניתן לעשות אופטימיזציה לאירועים מותאמים אישית או לראות אותם בדוחות, בשביל זה צריך ליצור המרות מותאמות אישית. באירועים בהתאמה אישית, ניתן לבנות קהל מותאם אישית.

הפעילו את הכפתור Add Parameters בשביל להוסיף ערך, מטבע, וערכים נוספים:

Add Parameters

אירועים ב-Google Analytics

הפיעלו את הכפתור Enable on Google Analytics. לאירועים בגוגל אנליטיקס יש מבנה קבוע: 
* action
* category
* label
* value

Enable on Google Analytics

Signal Event

SignalEvent היא אפשרות אוטומטית בתוסף שעוקבת אחרי כל קליק באתר ושולחת לפיקסל של פייסבוק Event שכולל מידע כמו מקור התנועה, תאריך הקליק, ועוד. באנליטיקס נשלח מידע בתור Event שכולל את הלינק, ואת הטקסט על הכפתור (או הלינק).

ניתן להשתמש ב-SignalEvent בשביל ליצור קהלים מותאמים אישית והמרות מותאמות אישית. איוונט זה נועד לעזור לכם להחליף כמעט כל אירוע מותאם אישית שיש לכם. לSignal יש טריגרים שונים ופרמטרים רלוונטיים שיעזרו לכם לעקוב אחר כל פעולה.

אירוע ה-PageView, מקבל פרמטרים ברירת המחדל, בתוספת שני תגים נוספים – tags ו-post_category. לכל האירועים שהתוסף עוקב אחריהם יש הרבה פרמטרים המוגדרים כברירת מחדל. הם יעזרו לכם לבנות כמעט כל קהל מותאם אישית או המרה מותאמת אישית, לדוגמא:

תוכלו למצוא את ההגדרות שלו בדף הראשי של התוסף:

הפרמטרים של Signal event

הפרמטר החשוב ביותר הוא event_action. פרמטר זה מזהה את הפעולה שמפעילה את האירוע (קליק פנימי, הפעלת וידאו, טופס וכו ').

יש סוגים נוספים של פרמטרים:

text: הטקסט מתוך קישור, כפתור או כפתור של טופס.

target_URL: כתובת אתר היעד של הקישור.

form_class: עוקב אחר ה- CSS של הטופס.

form_id: עוקב אחר מזהה CSS של הטופס.

download_type: עוקב אחר סוג הקובץ, כמו PDF, doc, zip וכו '.

download_name: עוקב אחר שם הקובץ שהורדתם.

download_URL: עוקב אחר ה-URL של ההורדה.

יש קבוצה של "פרמטרים משותפים" שמתווספים לכל האירועים על ידי התוסף:

page_title: עוקב אחר הכותרת של הדף שבו האירוע מתרחש.

post_type: עוקב אחר סוג הפוסט שבו האירוע מתרחש.

post_id event_URL: עוקב אחר כתובת האתר שבה האירוע מתרחש.

user_role: עוקב אחר תפקיד המשתמש של המבקר שיורה את האירוע.

event_time (pro): עוקב אחר שעות המשתמש.

event_day (pro): עוקב אחר היום של המשתמש.

event_month (pro): עוקב אחר החודש של המשתמש.

traffic_source (pro): עוקב אחר מקור התעבורה.

UTMs (pro): עוקב אחר תגי URL.

כדי לבדוק לדוגמא אילו פרמטרים נשלחים באירוע SignalEvent באמצעות התוסף של פייסבוק לכרום – Facebook Pixel Helper, היכנסו לאתר שלכם ולחצו על כפתור ולחצו על קישור או כפתור, תוכלו לראות בתוסף אילו פרמטרים נשלחים לפייסבוק:

ClickEvent

המרות מותאמות אישית בפייסבוק וקהלים מותאמים אישית על בסיס קליקים באתר (Signal Event)

Track clicks (pro trigger)

ה-SignalEvent ילחץ על קישורים פנימיים או חיצוניים.

event_action: קליק פנימי או קליק חיצוני

target_url: כתובת האתר שנפתחה על ידי הקישור

text: טקסט הקישור או הכפתור

קהלים מותאמים אישית של פייסבוק מתוך clicks

אפשר להשתמש באירוע Signal ליצירת קהלים מותאמים אישית ו- Lookalikes.

קהלים מותאמים אישית אלה יכולים להיות רחבים מאוד, כמו כל מי שלחץ על קישור, או מאוד ספציפי, אנשים שלחצו על קישור מסוים מדף מסוים.

דוגמא:

אנשים שלחצו על קישורים חיצוניים שמפנים לאתר pixelyoursite.com.

המרות מותאמות אישית של פייסבוק מתוך clicks

אפשר להשתמש באירוע Signal ליצירת המרות מותאמות אישית.

דוגמא:

אנשים שלחצו על קישורים חיצוניים שמפנים לאתר pixelyoursite.com.

שימו לב, בדיוק כמו שעוקבים אחרי קליקים, ניתן לעקוב אחרי צפיות בוידאו, שיחות טלפון, הורדות, קליקים על מייל וכו'.

הטמעת סקריפטים נוספים בהדר ובפוטר של האתר

האפשרות Head & Footer מאפשרת להוסיף סקריפטים נוספים לדפים באתר. פתחו את PixelYourSite מתפריט, ולחצו על הקישור Head & Footer בתפריט הימיני .
 
ניתן להפעיל או לכבות את כל הסקריפטים מהכפתור Enable Head and Footer set-up:
Enable Head and Footer set-up
הערה: אל תשתמשו באופציה הזו כדי להכניס את הפיקסל של הפייסבוק, את הקוד של גוגל אנליטיקס או את הקוד של גוגל אדס. עבור פיקסלים אלו יש במערכת אפשרויות מובנות שניתן לקרוא עליהם במאמר הקודם. הסקריפטים שנכניס תחת Head & Footer יוכנסו בכל עמוד באתר האינטרנט.
 
הוספת סקריפטים באזור ה-Head
ניתן להוסיף את הסקריפטים לכל המכשירים, או רק לדסקטופ או רק למובייל:
הוספת סקריפטים באזור ה-Head
הוספת סקריפטים באזור ה-Footer:
ניתן להוסיף את הסקריפטים לכל המכשירים, או רק לדסקטופ או רק למובייל:
Footer Scripts

סיכום

התוסף PixelYourSite הוא תוסף עם המון אפשרויות שמאפשר לנו לעקוב אחרי המון התנהגויות שמשתמשים עושים באתר שלנו וככה לבנות קהלים חכמים ולעשות אופימיזציה לקהלים שעשו פעילויות מסוימות באתר שלנו. האפשרויות המתקדמות של התוסף חוסכות מאיתנו המון התעסקות בשביל להטמיע קודים מורכבים.

כדי להשתמש בתוסף המלא – אתם צריכים לקנות את החבילה שכוללת גם את התוסף בגרסת הפרו וגם את התוסף ליצירת פיד מוצרים – ניתן לקנות חבילה משולבת כאן 
 

קצת עליי

גיא מרגי, בן 26, מומחה בניהול קמפיינים בדיגיטל ובמגוון ערוצים. 

פוסטים נוספים:

פיאלקוב דיגיטל נותנת לכם עשרות אחוזי הנחה על כלים ומערכות חובה לשיווק דיגיטלי איכותי

נרשמים לניוזלטר של פיאלקוב דיגיטל ומקבלים ישירות למייל הנחות ומבצעים עבור כלים לשיווק דיגיטלי ואיקומרס, סדנאות מתקדמות בתחום הפרסום, קישורים לקידום אורגני ועוד!

להרשמה לניוזלטר:

spin-to-win
galgla