logo

077-9978050

פרסום באינסטגרם | ניהול קמפיינים באינסטגרם – לגדול בדרך הנכונה

פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום באינסטגרם מאפשר לעסקים להגיע ללקוחות פוטנציאליים בצורה יותר ויזואלית. משתמשים ברשתות החברתיות נוטים להגיב טוב יותר לתוכן ויזואלי מאשר לבלוקים של טקטסים. רוצים להגדיל את התנועה לאתר העסק ואת כמות הפניות לעסק שלכם על ידי אסטרטגיית פרסום מוכרחת באינסטגרם?

אנשים רוצים להיחשף יותר לדברים שקשורים לתחומי העניין שלהם אבל הזמן שלהם מוגבל ולכן תשומת הלב שלהם מוגבלת גם היא. פרסום בערוץ מדיה פופולרי וויזואלי נותן לכם את ההזדמנות להעביר את המסר שלכם במהירות ובתמצות ולכן Instagram היא פלטפורמת מדיה שחייבים לפרסם בה.

Instagram-ads-manager

השתמשו בכוח של אינסטגרם כדי להגיע למקסימום תפוצה ולהגדיל המרות

אינסטגרם היא לא רק רשת חברתית לשיתוף תמונות

אינסטגרם היא פלטפורמה עם עיצוב ייחודי, קהל עצום והזדמנויות פרסום מרובות. באינסטגרם תוכלו למקד קהל מדויק ומצומצם או להפיץ את התוכן שלכם בתפוצה רחבה יותר. הניסיון שלנו כמשרד פרסום המתמחה בפרסום באינסטגרם מבטיח לכם שנשתמש בכל טקטיקה זמינה כדי לספק עבורכם אסטרטגיה מוצלחת להגדלת המודעות למותג שלכם.

הפיקו את המירב מאסטרטגיית השיווק שלכם באינסטגרם

מודעת פיד

מודעות בפיד של אינסטגרם הן המודעות הכי פופולריות בפלטפורמה בגלל האפשרויות המרובות ורמת היעילות הגבוהה שלהן.

קמפיינים באינסטגרם יכולים להיות ממוקדים לקהלים ספציפיים וקמפיינים המכילים תמונות וסרטונים יכולים להגיע למעורבות גבוהה עם מודעות בפיד

מודעת סטורי

סטורי באינסטגרם זה לא מקום שבו רק מפרסמים תמונות מטיולים או מאטרקציות. מדובר באחד המיקומים היותר אטרקטיביים לפרסום שמתחברים בצורה מעולה עם תוכן אורגני של משתמשים.

מודעות של תמונה או סרטון בסטורי יכולות לספק מגוון רחב של ביצועים – צפיות בסרטונים, תנועה לאתר, המרות ורכישות בחנות.

מודעת מוצרים דינאמיים

מודעות מוצר דינאמיות מגיעות מובנות ויכולות לעשות עבודה מעולה בהגדלת המעורבות וכמובן בהגדלת ההמרות. הגולשים פוגשים בצורה דינאמית מוצרים שהם ראו באתר לאחרונה.

זה מאפשר לכם להציג את כל אוסף המוצרים שיש לכם בחנות בקלות עם רמת רלוונטיות גבוהה לכל חשיפה שאתם מקבלים במהלך הקמפיין

מודעת רילס

רילס באינסטגרם מזכיר מאוד את סרטוני הטיקטוק הממכרים – סרטוני וידאו קצרים שמתגלגלים ברצף אחד אחרי השני כל עוד הגולש מחליט לעצור אותם.

מודעות רילס (Reels) מושלמות לתוכן קצר שמעביר מסר נוקב. המודעות מסומנות בתג ממומן קטן שיש מתחת לסרטון ככה שהם משתלבות בצרוה מעולה עם תוכן אורגני.

 

בואו לקדם את העסק שלכם עם המומחים!

השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם קדימה

איך הופכים מודעת אינסטגרם למוצלחת?

  1. חוויה וויזואלית אטרקטיבית

כדי לפרסם מודעות אינסטגרם מוצלחות, חיוני ליצור מודעות אטקטיביות מאוד. זה האלנט הראשון שהמשתמש פוגש וגורם לו לעצור ולהתרכז במודעה

3. הצעה בעלת ערך לגולש

כדי לעודד את הקהל ללחוץ על המודעה שלכם, חיוני להוסיף הצעה עם ערך שעונה על צרכיו וציפיותיו של הלקוח הפוטנציאלי (הנחה, קידום מכירות, מתנה וכו'). ככל שההצעה שלכם מעניינת יותר, כך גדל הסיכוי שגולשים ילחצו עליה

2. קהל יעד ממוקד

חשוב לכתוב במודעה מסר שמדויק לקהל שלכם. טון דיבור, מילים וסמנטיקה חשובים מאוד. ניתוח טוב של הקהל הוא חיוני לפני כתיבת הקופי שלכם ופנייה לא מדויקת לקהל תגרום לכם לאבד את תשומת ליבם

4. לא לשכוח קריאה לפעולה

לא לשכוח את ה-CTA (קריאה לפעולה). זה אחד המרכיבים החשובים ביותר כשמפרסמים מודעה באינסטגרם. אתם רוצים שמשתמשים שרואים את המודעה שלכם ינקטו פעולה באופן מיידי

  1. חוויה וויזואלית אטרקטיבית

כדי לפרסם מודעות אינסטגרם מוצלחות, חיוני ליצור מודעות אטקטיביות מאוד. זה האלנט הראשון שהמשתמש פוגש וגורם לו לעצור ולהתרכז במודעה

2. קהל יעד ממוקד

חשוב לכתוב במודעה מסר שמדויק לקהל שלכם. טון דיבור, מילים וסמנטיקה חשובים מאוד. ניתוח טוב של הקהל הוא חיוני לפני כתיבת הקופי שלכם ופנייה לא מדויקת לקהל תגרום לכם לאבד את תשומת ליבם

3. הצעה בעלת ערך לגולש

כדי לעודד את הקהל ללחוץ על המודעה שלכם, חיוני להוסיף הצעה עם ערך שעונה על צרכיו וציפיותיו של הלקוח הפוטנציאלי (הנחה, קידום מכירות, מתנה וכו'). ככל שההצעה שלכם מעניינת יותר, כך גדל הסיכוי שגולשים ילחצו עליה

4. לא לשכוח קריאה לפעולה

לא לשכוח את ה-CTA (קריאה לפעולה). זה אחד המרכיבים החשובים ביותר כשמפרסמים מודעה באינסטגרם. אתם רוצים שמשתמשים שרואים את המודעה שלכם ינקטו פעולה באופן מיידי

טעויות להימנע מהן בפרסום ממומן באינסטגרם

icon1

שימוש בתמונות באיכות נמוכה

לא מומלץ להשתשמ בתמונות לא מושכות או באיכות נמוכה. אינסטגרם היא רשת חברתית ויזואלית והגולשים בה מגיבים לתוכן גרפי. חיוני להשתמש באמצעים ויזואלים שתואמים למותג שלכם.

icon2

טרגוט רחב או צר מידי

מיקוד מדויק מאוד כרוך בסיכון שתחמיצו כמות גדולה של קהל שעשוי להתעניין במוצרים ובשירותים שלכם ומיקוד רחב מדי ידרוש תקציב גבוה יותר עוד לפני שתוכלו להשיג את התוצאות הרצויות.

icon3

בנית קמפיין ללא מטרה ספציפית

אם אתם לא יודעים מה המטרות או היעדים שלכם, לא תוכלו לדעת אם הקמפיינים שלכם הצליחו או נכשלו. הגדרת אסטרטגיה עם יעדים ברורים מבחינת צפיות, קליקים והכנסות חיונית לפני שתתחילו להשתמש בפרסום ממומן באינסטגרם.

icon4

מודעה שלא מדברת לקהל היעד

טעות נפוצה שחוזרת על עצמה הרבה בשיווק באינסטגרם ומתחילים עושים אותה על בסיס קבוע. לעיתים קרובות אנחנו שוכחים לשים את עצמנו בנעליים של קהל היעד ולשאול את עצמנו את השאלות הנכונות והרלוונטיות.

בואו לקדם את העסק שלכם עם המומחים!

השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם קדימה

היתרונות של פרסום באינסטגרם

אם לומר את האמת, קליקים לא באמת מעניינים אותנו וגם אתכם לא. מה שהכי חשוב לעסק זה בסופו של יום הוא מדד ה-ROI, או "החזר על ההשקעה" של הקמפיינים שבהם מושקעים מאמצי השיווק שלכם. אתם רוצים לדעת כמה לידים, מכירות והכנסות הקמפיינים שלכם יכולים לייצר. מנהלי הקמפיינים שלנו, המתמחים בקידום במערכת הפרסום Facebook Ads הכוללת את אינסטגרם ופייסבוק, מבינים את את רמת התחרות הגבוהה ויודעים כיצד להבליט אתכם לצד המתחרים. שיווק באינסטגרם מתחלק לכמה אפשרויות שיווק יעילות במיוחד שבונות משפך שיווקי איכותי. 

טרגוט מדויק של קהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם

קבלת תוצאות פרסום מיידיות

שליטה בתקציב הפרסום לפי שעות וימים

מה תפקידה של סוכנות שיווק לאינסטגרם ולמה אתם צריכים אחת?

יש עסקים שמניבים כמות גדולה של מכירות והמרות באמצעות פרסום באינסטגרם. העלויות הכרוכות בפרסום דרך אינסטגרם יחסית נמוכות משאר הפלטפורמות למרות שרמת היעילות בשיווק באינסטגרם גבוהה מאוד. עלויות פרסום זולות לצד תוצאות מעולות הם מה שהפכו את הקידום הממומן באינסטגרם לכל כך פופולרי.

יצירה וניהול של קמפיינים באינסטגרם ללא עזרה מקצועית היא בדיוק כמו להגיש דו"ח שנתי למס הכנסה בלי רואה חשבון – זה מלחיץ, קשה מאוד ויש סבירות גבוהה שאתם תפספסו משהו חשוב.כדי לפרסם באינסטגרם בצורה מיטבית תצטרכו לבחור קהלים מגוונים, לבצע A/B טסטינג ברמה גבוהה, לעקוב אחר אחוזי ההמרה ועוד המון פעולות נסופות. משרד פרסום המתמחה באינסטגרם יבנה עבורכם קמפיינים מנצחים כי ההצלחה שלכם זו המטרה שלנו. 

אינסטגרם היא לא עוד רשת חברתית המשמשת אך ורך לפרסום ושיתוף תמונות וסרטונים עם חברים ובני משפחה. כיום, היא הפכה לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית המנוצלות ביותר עבור מותגים לקידום המוצרים או השירותים שלהם. והדבר הטוב ביותר באינסטגרם הוא שמשתמשים וגולשים באמת מחפשים את התוכן הזה, בין אם מדובר בפוסטים אורגניים של המותג או קמפיינים בתשלום. כאן אתם צריכםי לנצל את זה! וכאן נכנס לתמונה משרד הפרסום פיאלקוב דיגיטל.

משרד הפרסום Fialkov Digital המתמחה בפרסום באנסטגרם עוזר לעסקים ליצור ולנהל קמפיינים באינסטגרם. היתרונות של שכירת סוכנות שיווק באינסטגרם מורכב בעיקר מהניסיון העשיר שאנחנו מביאים לעסק שלכם כדי להפוך את הקמפיינים באינסטגרם למוצלחים. עבודה עם משרד השיווק שלנו לפרסום ושיווק באינסטגרם יחסוך לכם זמן, כסף ומאמץ.

איך אנחנו גורמים לפרסום באינסטגרם לעבוד עבורכם?

פיאלקוב דיגיטל תלווה אתכם לאורך כל הדרך להצלחת הקמפיין הראשון באינטסגרם

מעבר על חשבון הפרסום

 השלב הראשון בתהליך העבודה והתחלת הקמפיינים באינסטגרם הוא למידה של מצב חשבון Facebook Ads הנוכחי – אם קיים חשבון פרסום ואם ישנם קמפיינים פעילים בפלטפורמה של אינסטגרם. יש לנו את היכולות והכלים למדוד בצורה מיטבית את אסטרטגיית השיווק שהייתה קיימת אצלכם בחשבון עד כה וכמובן לבנות אסטרטגיית שיווק עדכנית שתביא תוצאות.

חווית משתמש קודמת לכל 

גם המודעות הטובות בעולם לא יצליחו להניב המרות ותוצאות איכותיות ללא דף נחיתה מותאם ומוכוון מטרה שמטרתו להמיר את הגולשים שמגיעים אליו. הזרמת תנועה רלוונטית לדף הנחיתה זה חלק קטן ממערך שיווק שלם שמטרתו להניע לפעולה ולהזרים פניות רבות לעסק. אנחנו נוודא שחווית המשתמש באתר שלכם תהיה ללא דופי ותספק חווית לקוח מדויקת.

קריאייטיב ומודעות ממירות

לאחר שביצענו את כל ההכנות המקדימות עבור הלקוחות הפוטנציאליים שצפויים להגיע לאתר שלכם דרך המשפך השיווקי שנבנה השלב הביא יהיה לגרום להם להיכנס לאתר. בניית מודעות ממירות זהו המפתח לתפיסת תשומת ליבם של הגולשים והשלב הראשון בהפיכתם ללקוחות משלמים

אופטמיזציה שמביאה תוצאות

לאחר שביצענו את כל ההכנות המקדימות עבור הלקוחות הפוטנציאליים שצפויים להגיע לאתר שלכם דרך המשפך השיווקי שנבנה השלב הביא יהיה לגרום להם להיכנס לאתר. בניית מודעות ממירות זהו המפתח לתפיסת תשומת ליבם של הגולשים והשלב הראשון בהפיכתם ללקוחות משלמים

בואו לקדם את העסק שלכם עם המומחים!

השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם קדימה

מה אתם מרוויחים מקידום באינסטגרם איתנו?

פיאלקוב דיגיטל היא חברת דיגיטל עם רקורד שהוכיח וממשיך להוכיח את עצמו. אנחנו מאמינים שרק בעזרת מחקר ועבודה נכונה עסק יכול לגדול ולהתפתח ולכן אנחנו ממליצים לכם להפקיד את השיווק לעסק שלכם בידי האנשים המתאימים לכך. יחד נוכל להציב מטרות בעסק שלכם ולכבוש אותם. אנחנו נוביל את המותג שלכם אל המקום שאליו הוא ראוי בעזרת מיומנות ויכולות ביצוע מוכחות.

פיאלקוב דיגיטל מלווים גם עסקים בתחילת דרכם ובבניית אסטרטגיית השיווק שלהם באינסטגרם ומספקים שירותי פרסום באינסטגרם למתחילים תוך השגת תוצאות מרשימות שמאפשרות ללקוחות להגדיל את הפניות לעסק ובסופו של דבר גם את הכנסותיו.

אופטימיזציה ברמה היומית לקמפיינים שלכם, כי הקמפיינים שלכם בראש סדר העדיפויות שלנו

ישיבות אסטרטגיה על בסיס חודשי כדי להמשיך לוודא שעמדנו ביעדים ולהציב מטרות חדשות

תקשורת יום-יומית שכוללת מענה מהיר ויעיל

דו"חות דינאמיים דרך דאטה סטודיו כדי שתוכלו להתעדכן בזמן אמת בתוצאות הקמפיינים שלכם

הוכחות מהשטח

תעודות הסמכה מטעם חברת Facebook

תוצאות מכוונות מטרה זה מה שבאמת מעניין אותנו ואת העסקים שעובדים איתנו, וזה גם מה שאנחנו הולכים למדוד עבור העסק שלכם. זה האופי של הסוכנות שלנו, ואין לנו כוונה להשתנות בקרוב. בנוסף, באמתחתנו מעל 10 שנות ניסיון, תעודות הסמכה מטעם פייסבוק העולמית, סיפורי הצלחה רבים, Case Studies שפורסמו בפייסבוק ובאינסטגרם, וכמות גדולה במיוחד של לקוחות מגוונים בתחומים שונים.

פרסום בפייסבוק למתחילים
Logo_ninja
meta business partner
תעודות הסמכה מטעם פייסבוק

קצת עלי...


אור פיאלקוב, בן 39, מנכ"ל ומייסד פיאלקוב דיגיטל. מומחה בשיווק דיגיטלי, בעלים של אתר הקורסים Fd-Academy, שבו ניתן למצוא סדנאות במגוון פלטפורמות לשיווק דיגיטלי. הבעלים של EasyCloud, אתר המנגיש אחסון אתרים בענן לקהל ישראלי ומסייע לבעלי אתרים לאחסן את האתר שלהם על גבי אחסון מתקדם בענן. העובדים המסורים בפיאלקוב דיגיטל נבחרו בפינצטה ומובילים את עולם השיווק בניהול מתקדם לקמפיינים ושיפור יחסי המרה.

בואו לקדם את העסק שלכם עם המומחים!

השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם קדימה

פרסום באינסטגרם עושים עם המומחים מפיאלקוב דיגיטל

0
עובדים מסורים
0
פלטפורמות פרסום
0 +
חשבונות פרסום מנוהלים בשנה האחרונה
$ 0 +
תקציבי פרסום בשנה האחרונה

סיפורי הצלחה שפורסמו באינסטגרם

לקוחות ממליצים

שאלות ותשובות - פרסום באינסטגרם

פיאלקוב דיגיטל היא חברה לשיווק ופרסום במדיה הדיגיטלית שקיימת מעל לעשור. אנחנו מתמחים בשיפור ומיקסום תוצאות קמפיינים תוך שימוש בכלים מתקדמים בכל הפלטפורמות המובילות תוך כדי מתן יחס אישי ללקוח ותיאום ציפיות מדיד מול הלקוחות שלנו לפני תחילת העבודה המשותפת. אנו עובדים בשקיפות מלאה מול הלקוחות בחשבונות פרסום משותפים הניתנים לצפייה על ידי הלקוחות בכל רגע נתון. ניתן לראות סיפורי הצלחה של פיאלקוב דיגיטל עם חברות מובילות בשוק הישראלי כאן.

שימוש בפרסום ממומן באינסטגרם זו אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לאנשים שאינם מחוברים לעסק או למותג שלכם. בהתאם לגודל הקהל אתם יכולים להשתמש בתקציב הפרסום כדי להגיע לתפוצה רחבה, להגדיל את כמות הלידים ואת כמות הרכישות בעסק.

מודעות אינסטגרם מיוצרות במערכת שבה מיוצרות מודעות פייסבוק – Facebook Ads. המחיר לפרסום בפייסבוק אדס נחשב לזול ביחס לפלטפורמות מדיה נוספות. חשוב מאוד לייצר החזר השקעה באמצעות התקציב שלכם על ידי הקמת הקמפיינים בצורה נכונה וביצוע אופטימיזציות לאחר שהקמפיין רץ.

עלויות הפרסום באינסטגרם משתנות בקמפיינים השונים. לכל קמפיין יש מטרה מסוימת וכל גורם הכי קטן שתשנו בקמפיין ישנה את התוצאות והעלויות – סוג מכשיר, קהל, דמוגרפיה ועוד – אלו רק חלק קטן מהגורמים שיכולים לשנות את תוצאות ועלויות הקמפיין.

לכל עסק יש את המדדים שחשובים עבורו. חלק מהעסקים יחפשו אינטרקאציות עם החשבון בעוד שחלק יעדיפו לידים ורכישות. פיאלקוב דיגיטל מתאמת ציפיות עם הלקוח לפני תחילת העבודה על מנת להציב יעדים ולעמוד בהם במהלך העבודה המשותפת.

אם הוא מנוהל נכון, פרסום באינסטגרם יכול להיות מאוד יעיל ולסייע בהשגת המטרות והיעדים של העסק שלכם. עם זאת, אם קמפיינים באינסטגרם לא מנוהלים כמו שצריך, תקציב הפרסום שלכם עלול להתבזבז. אנחנו ממליצים בחום לעבוד עם סוכנות שיווק דיגיטלי מנוסה, שיכולה ליצור אסטרטגיה דיגיטלית מותאמת אישית למותג שלכם ולהבטיח שהקמפיינים שלכם יניבו את התוצאות המקסימליות.

יש יתרונות גם לפרסום ממומן בפייסבוק וגם לפרסום ממומן באינסטגרם. שימוש ב-2 הפלטפורמות זו גישה מעולה אבל זה משתנה בין עסק לעסק. סוכנות שיווק יכולה לייעץ לכם באיזה פלטפורמה כדאי לכם להשקיע את התקציב. בחירת הפלטפורמה הנכונה זו פעולה חיונית עבור עסקים כי ככה הקמפיינים מדויקים יותר ופונים אל הקהל הנכון ובמקום הנכון.

סוג התוכן שעליכם לפרסם במודעות באינסטגרם משתנה בהתאם לסוג העסק, מיקום גיאוגרפי של קהל היעד, דמוגרפיה חברתית של הקהל, מין, טווח גילאים ועוד. ככל שתדעו יותר על הקהל שלכם כך תוכלו למקד את המודעות שלכם עבורו. חברת דיגיטל מאפיינת את קהל היעד עבורכם ובונה את הקמפיינים באינסטגרם עם טרגוט מדויק של הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלכם שנמצאים בפלטפורמה.

מסוקרנים? השאירו פרטים ובואו נדבר. הקפה עלינו 🙂