תן ביס  הוא אתר ההזמנות ומשלוחי האוכל הגדול בישראל, עד כה עבדה החברה בעיקר עם חברות שהזמינו דרך האתר וכעת מציעה החברה שירות באמצעות אפליקציה בנייד, אשר פתחה את השירות לשוק הפרטי. אנשים המשתמשים בשירות זה נהנים מתשלום מאובטח, הצעות והנחות בלעדיות.

חברת תן ביס פנתה אלינו כדי לקדם את האפליקציה החדשה שלהם דרך קמפיין פייסבוק. הקייס סטאדי פורסם באתר של Facebook for Business.

פייסבוק ככלי להשקת אפליקצית משלוחים

רקע:

פיאלקוב דיגיטל הינה סוכנות פרסום המתמקדת במכירות באינטרנט וייצור לידים, מתמחה בשימוש ויישום כלים מתקדמים ברשתות חברתיות ובגוגל עם דגש על פרסום מתקדם בפייסבוק. תן ביס הוא אתר ההזמנות ומשלוחי האוכל הגדול בישראל אשר קיים מעל ל- 14 שנים ונותן שירות ליותר מ-3,000 חברות בכל הסקטורים עם מאגר של יותר מ- 3,500 מסעדות ובתי אוכל.

על קמפיין זה עבדנו בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום "LEAD" אחד ממשרדי הפרסום המובילים בארץ, אשר היו אחראים לקריאייטיב של קמפיין זה.

מטרה:

חברת תן ביס נעזרה בפלטפורמת פייסבוק כדי להביא גולשים להוריד את האפליקציה וכמובן להזמין דרכה משלוחי אוכל. בקמפיין השתמשנו בפייסבוק כדי להגיע לפריסה גדולה מאוד של אנשים. קמפיין זה היה מכוון לקידום ועידוד הורדה של האפליקציה של תן ביס ומשך אלפי משתמשים פעילים חדשים להורדה של האפליקציה.

שימוש בכלי Custom Audience עזר למשוך את הלקוחות שכבר הורידו את האפליקציה להשתמש בה שוב.

"קמפיין התקנת האפליקציה של תן ביס היה הצלחה גדולה. בעזרת הקמפיין  השגנו נפח גדול של הורדות במחירים נמוכים עם השילוב הנכון של יצירתיות ופנייה לקהל יעד ממוקד (מטורגט). בחודש אחד בלבד מעל 6,500 אנשים התקינו את האפליקציה בעלות של 94 סנט להתקנה בלבד בעזרת הקמפיין.

לאחר שאנשים התקינו ונרשמו באפליקציה, פנינו אליהם דרך קמפיין App engagment ועודדנו אותם לבצע פעולות באפליקציה ולהזמין ארוחות – גם כאן נרשמה הצלחה גדולה"

טל פורמן, מנהלת קמפיינים, פיאלקוב דיגיטל.

 

"השימוש בפייסבוק איפשר לנו להגיע בהתחלה לקהל רחב מאוד לצורך הקמפיין היכרות של האפליקציה ובדיקת קהלים ולאחר מכן הוא איפשר לנו להגיע לקהל הספציפי שהקמפיין פעל עליו הכי טוב והביא את התוצאות הטובות ביותר. בקמפיין השני, קמפיין המעורבות, כלי הפייסבוק איפשר לנו לפנות לכל אדם אשר הוריד את האפליקציה לפי אזור מגורים ושעות הפעילות של מסעדות באזורו דבר שהביא לתוצאות רכישה מצויינות באפליקציה ללקוחות שהגיעו דרך פייסבוק"

תומר טפר, סמנכ"ל טכנולוגיות, תן ביס.

אסטרטגיה שיווקית

ראשית, תן ביס היתה צריכה לזהות את קהל היעד  הרלוונטי הרחב ולעודד אותם להוריד את האפליקציה. החברה שיתפה פעולה עם פיאלקוב דיגיטל ויחד יצאנו עם קמפיין דל הוצאות ומרובה תוצאות. ע"י שימוש בקהל יעד ממוקד ("מטורגט")  על בסיס תחומי עניין ודמוגרפיה עם מודעות לפרסום האפליקציה , תן ביס הצליחה להגיע לקבוצות הידועות כבעלות עניין באוכל, מסעדות, לרווקים ולקבוצות בגיל צעיר יחסית.

קהל נוסף שאנחנו פונים אליו הוא אנשים שכבר הורידו את האפליקציה. המודעות עודדו את אותו קהל להזמין מהאפליקציה ע"י שימוש בהנעה לפעולה והציעו מספר הצעות  והטבות מיוחדות למסעדות באזור מגוריהם.

הקמפיין המתמשך של תן ביס עזר להם לבנות במהירות בסיס של משתמשים מעורבים חדשים בכל חודש.

קריאייטיב

פייסבוק דואגת להתאים את המודעה לגולש ולתחומי העניין שלו. ניתן להשתמש בכלים של פייסבוק כדי להגדיר קהלים ספציפים שרלוונטים יותר להזמנת אוכל וכך, ע"י מודעות פייסבוק לגרום להם להוריד את האפליקציה. לקהל שכבר הוריד את האפליקציה פנינו עם קמפיין מיוחד לפי אזור מגורים להזמנה עם הטבה מיוחדת למסעדות באותו אזור.

facebook ad_1

facebook ad_2

שורה תחתונה

15,000 הורדות חדשות

70,000 אינטראקציות/ פעולות באפליקציה.

סיכום ויזואלי_1-01 (1)

קצת על הכותבת

320489_4307362195673_1423548494_n

ורד בראל היא מנהלת התוכן של חברת Fialkov Digital, בוגרת תואר בתקשורת מהמכללה למנהל.

במידה ואהבתם את המאמר, אשמח אם תשתפו את המאמר לחברים שלכם

תגובה אחת
  1. איציק עגם הגב

    תוצאה מדהימה!
    כתבתם שהצלחתם "בחודש אחד בלבד מעל 6,500 אנשים התקינו את האפליקציה בעלות של 94 סנט להתקנה בלבד בעזרת הקמפיין"

    מדובר על כל התקנה או על ב-94 סנט 6,500 אנשים התקינו?

השארת תגובה

רוצים להישאר מעודכנים?

הרשמו לניוזלטר שלנו!