קייס סטאדי: מדילינק – רימרקטינג דינאמי בפייסבוק

אתר מדילינק הוא אתר הפארם הגדול בישראל, אנחנו מקדמים את האתר בפייסבוק, והטמענו לו רימרקטינג דינאמי. פייסבוק פנו אלינו לכתוב סיפר הצלחה על הקמפיין. אתם מוזמנים לקרוא מה עשינו ואיך הצלחנו להביא הרבה קונים חזרה לאתר שלהם. הקייס סטאדי פורסם באתר של Facebook for Business.

מודעות מותאמות אישית לאנשים שהתעניינו במוצרים באתר מכירות ולא סיימו קניה.

רקע:

Fialkov Digital הינה סוכנות פרסום המתמקדת במכירות באינטרנט וייצור לידים. מתמחה בשימוש ויישום כלים מתקדמים ברשתות חברתיות ובגוגל עם דגש על פרסום מתקדם בפייסבוק.מדילינק הינו בית מרקחת אינטרנטי. בעליו תמיר ואיל החלו את דרכם בעולם הקמעונות לפני כבר 30 שנה, עם הקמת בתי מרקחת פרטיים. היום אחרי שנים של ניסיון והיכרות עם השוק הישראלי מדילינק מאפשרת קניה נוחה, בלי חניה ותורים ובמחירים מוזלים ומשתלמים.

מטרת הקמפיין:

פיאלקוב דיגיטל מפרסמת בפייסבוק במטרה להביא לקוחות חדשים לאתר מדילינק והחזרת לקוחות שהתעניינו במוצרים מסויימים או התחילו רכישה אך לא סיימו. אנו משתמשים במספר כלים מתקדמים בכדי להביא לקוחות. השימוש בכלי ה-Custom Audience בכדי להביא מחדש לקוחות קיימים לעמוד הפייסבוק ולאתר. שימוש נכון בכלי ה Lookalike בכדי לאתר קהלים דומים לקהל הלקוחות. הכלי בו אנו משתמשים בקמפיין הנוכחי הינו סוג קמפיין חדש בפייסבוק והוא רימרקטינג דינאמי, כלומר, במידה לקוח נכנס לאתר והתעניין במוצר ספציפי, אותו מוצר יופיע במודעות בפייסבוק במקום פרסומות כלליות של האתר.

האסטרטגיה השיווקית:

אנו משתמשים בפייסבוק כדי להביא תנועה ממוקדת לאתר. במקרים בהם לקוח נכנס לאתר והתעניין בתחום מסויים או מוצר ספציפי או התחיל רכישה ולא השלים. אנו משתמשים ברימרקטינג דינאמי בכדי להציג בפניו את הפריטים שהתעניין בהם בזמן הגלישה בפייסבוק. כלי הרימרקטינג הדינאמי הוכיח עצמו כיעיל ביותר ומביא תוצאות מצויינות של כניסות ורכישות באתר.

קראיטיב:

פייסבוק מתאימה לכל גולש את המוצרים שבהם הם צפה, כך שאם מישהי התעניינה בבקבוקים לתינוק ולא השלימה קנייה, היא תראה את אותם בקבוקים במודעה שאליה היא תחשף.

"כלי הרימרקטינג הדינמי מאפשר לנו "לתפור" מודעות מותאמות אישית לכל גולש לפי פעילותו באתר. פנינו באופן שונה לאנשים שהוסיפו פריט לעגלה ולאלו שכבר היו בעמוד הרכישה. הפנייה הממוקדת היא שהביאה לאחוזיCTR  מדהימים וכמובן גם לאחוזי המרה גבוהים במיוחד"

                                                                                                                       טל פורמן, מנהלת קמפיינים, פיאלקוב דיגיטל

דוגמא למודעה:

medilink-ad1

תוצאות:

נכון להיום פיאלקוב דיגיטל הינה אחת מחברת הדיגיטל היחידות בארץ שמשתמשות בכלי הרימרקטינג דינאמי. היתרון של הכלי לעומת הרימרקטינג הרגיל הוא האפשרות לשווק ללקוח את המוצרים הספציפים שהוא מתעניין בהם ולא באנר כללי.

השימוש ברימרקטינג דינאמי הביא לירידה של עד 70% בעלויות המרה.

medilink-DPA

"הרימרקטינג הדינאמי של פייסבוק מאפשר לנו היום להציג מודעות ממוקדות לכל לקוח על פי המוצרים שהוא רצה בהם או שהוסיף לעגלת הקניות שלו. ובכך אנחנו מעלים את אחוזי הקנייה באתר וגורמים לגולשים לסיים את תהליך הקנייה. הכלי החדש של פייסבוק מאפשר לנו לטרגט אנשים ולא קוקיס, תוך פרסום חוצה פלטפורמות ולהגיש מודעות בדסקטופ למי שנכנס מהנייד ולהפך."

                                                                                                                        אור פיאלקוב, מנכ"ל פיאלקוב דיגיטל

שורה תחתונה:

CTR עלה מאחוז אחד ל 12%.

אחוזי המרה עלו מ-%2.5 ל-5%

עלות הקלקה ירד מ 3 ש"ח ל 0.8 ש"ח.

ROI פי 12 מאשר קמפיין רימרקטינג רגיל

לצפייה בהרצאה על הסיפור הצלחה בכנס Update/Upgrade:

סיפור הצלחה – קמפיין מדילינק – רימרקטינג דינאמי בפייסבוק:

case-study-medilink

(לחצו על התמונה להורדת ה-PDF)

קצת על הכותבת

ענבל כץ-פיאלקוב היא המנהלת פרויקטים ומעצבת של Fialkov Digital. בוגרת עיצוב גרפי בשנקר ומומחית לעיצוב דיגיטלי, עיצובים לפייסבוק ולאתרי אינטרנט. ואמא של איתמר.

Inbal-katz-fialkov

 

אשמח אם תשתפו את המאמר