אז מה זה בעצם פרסום בספוטיפיי?
אם אתם משתמשים בספוטיפיי, סביר להניח שתוך כדי האזנה לשירים האהובים עליכם נתקלתם במודעה ממומנת מתוך המערכת. המודעות הללו נוצרות עבור מפרסמים שרוצים לנצל את הפלטפורמה של Spotify ואת הקהל שלה כדי לשווק מוצרים, שירותים וחברות. פרסום בספוטיפיי על ידי מודעות ספוטיפיי הוא פרסום בפורמטים של וידאו ואודיו הפועלות בעיקר בגרסה החינמית בין שירים, פודקסטים ופלייליסטים.
איך הפרסומות בספוטיפיי עובדות?
על מנת להגיע במדויק לקהל שהכי רלוונטי לעסק שלכם, ספוטיפיי מציעה מספר אפשרויות לרכישות מודעות פרסום, בעיקר דרך מערכת הפרסום שלהם (Spotify Ad Studio) או באמצעות שילוב של ספוטיפיי אדס עם פלטפורמות צד שלישי (DSP – Demand Side Platforms)
קניית מודעות Spotify דרך Ad Studio
ספוטיפיי אדס סטודיו פועל בדומה למערכת פרסום שאתם ככל הנראה כבר מכירים (Google Ads / Facebook Ads Manager וכו'). המערכת של ספוטיפיי משתמשת בתהליך דומה של מכירה פומבית על מנת להפיק מודעות ספציפיות לקהלים ממוקדים. ניתן לפתוח חשבון ולהתחיל ליצור מודעות במערכת וספוטיפיי גם מאפשרת למפרסמים להשתמש בכלי דיווח כדי להגדיר יעדים ולעקוב אחר ביצועים.
קניית מודעות בספוטיפיי אדס עם דאטה מפלטפורמות אחרות
פלטפורומות צד שלישי (DSP's) מאפשרות ניהול וידווח גמישים יותר של מודעות דיספליי, אודיו ווידאו במגוון פלטפורמות, כולל ב-Spotify. למפרסמים המעוניינים לנהל קמפיינים בקנה מידה גדול מומלץ לשקול את גישת ה-DSP. באפשרות זו העלויות ישתנו בהתאם לדאטה ולפטלפורמות.
בואו לקדם את העסק שלכם עם המומחים!
השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם קדימה
אפשרויות הקמפיינים בספוטיפיי אדס
וידאו (אנכי/אופקי)
מודעות וידאו בספוטיפיי בדרך כלל יהיו באורך של 15 או 30 שניות והן ימלאו את כל המסך כולל באנר וקריאה לפעולה הניתנים להתאמה אישית.
אודיו
מודעות אודיו הן המודעות הפופולריות ביותר בספוטיפיי. למודעות אודיו אחוזי המרה יחסית גבוהים מכיוון שהמשתמשים לא יכולים לדלג עליהן או להריץ קדימה.
פודקאסט
הרשת Spotify Audience מאפשרת למרפסמים לבחור את קהל היעד שלהם ולקנות מודעות פודקאסט שיופיעו גם בפודקסאטים מחוץ למערכת וגם עבור משתמשי פרימיום
פלייליסט
מודעות שמוצגות ישירות ליוצרי פלייליסטים במערכת של Spotify Ads (כאלו שבבעלותם פלייליסטים עם עוקבים פעילים).
אפשרויות הטרגוט בספוטיפיי
Demographics
לספוטיפיי יש נתונים דמוגרפיים שמעניקים תובנות לגבי גיל המשתמש, מיקום, מגדר ושפות.
Behaviors
על ידי היכולת לבחון התנהגויות, מפרסמים בספוטיפיי יכולים לבחור את תחומי העניין של המשתמשים.
Contexts
ספוטיפיי שמה דגש על תובנות ונתונים שמתקבלים מפודאקסטים להם גולשים מאזינים במערכת.
Custom Targeting
אפשרות מיקוד בהתאמה אישית שזמינה רק עבור מפרסמים שביקשו לעבוד עם הצוות של ספוטיפיי.
אילו נתונים מודדים בקמפיינים שלכם בספוטיפיי?
Ad Delivery
מודעות שהוצגו, טווח הגעה, תדירות, קצב הוצאת התקציב ואחוז האזנה.
Performance
קליקים, אחוז הקלקה (CTR) ואחוז האזנה ברבעון.
Audience Insights
גיל, מגדר, שפת ממשק ומכשיר סטרימינג שממנו הגולש מאזין.
Streaming Conversion Metrics
מאזינים, מאזינים חדשים וזמן האזנה ממוצע.
בואו לקדם את העסק שלכם עם המומחים!
השאירו פרטים ואחד המומחים שלנו יצור קשר כדי לקחת את העסק שלכם קדימה
קצת עלי...
אור פיאלקוב, בן 39, מנכ"ל ומייסד פיאלקוב דיגיטל. מומחה בשיווק דיגיטלי, בעלים של אתר הקורסים Fd-Academy, שבו ניתן למצוא סדנאות במגוון פלטפורמות לשיווק דיגיטלי. הבעלים של EasyCloud, אתר המנגיש אחסון אתרים בענן לקהל ישראלי ומסייע לבעלי אתרים לאחסן את האתר שלהם על גבי אחסון מתקדם בענן. העובדים המסורים בפיאלקוב דיגיטל נבחרו בפינצטה ומובילים את עולם השיווק בניהול מתקדם לקמפיינים ושיפור יחסי המרה.
פרסום בספוטיפיי עושים עם המומחים מפיאלקוב דיגיטל
לקוחות ממליצים
שאלות ותשובות - פרסום בספוטיפיי
פיאלקוב דיגיטל היא חברה לשיווק ופרסום במדיה הדיגיטלית שקיימת מעל לעשור. אנחנו מתמחים בשיפור ומיקסום תוצאות קמפיינים תוך שימוש בכלים מתקדמים בכל הפלטפורמות המובילות תוך כדי מתן יחס אישי ללקוח ותיאום ציפיות מדיד מול הלקוחות שלנו לפני תחילת העבודה המשותפת. אנו עובדים בשקיפות מלאה מול הלקוחות בחשבונות פרסום משותפים הניתנים לצפייה על ידי הלקוחות בכל רגע נתון. ניתן לראות סיפורי הצלחה של פיאלקוב דיגיטל עם חברות מובילות בשוק הישראלי כאן.
המחיר המינימלי להקמה של קמפיין בספוטיפיי הוא 250$.
- וידאו
- אודיו
- פודקאסט
- פלייליסט
מסוקרנים? השאירו פרטים ובואו נדבר. הקפה עלינו 🙂