logo

077-9978050

טאבולה VS אאוטבריין – איזו רשת לקידום תוכן עדיפה

תוכן ושיווק דיגיטלי תמיד חופפים אחד לשני ומשווקים מנוסים תמיד מחפשים דרכים חדשות להגיע לקהלים ולהרחיב את הטווח ההגעה של התוכן ושל המוצר או השירות שהחברה מספקת. טאבולה ואאוטבריין הן שתי פלטפורמות פופולריות לשיווק ממוקד תוכן וכשזה מגיע לקידום תוכן באסטרטגיית השיווק שלכם, הבחירה בין אאוטבריין אל מול טאבולה תמיד קשה מאוד. במאמר הזה נעבור על הפלטפורמות Taboola ו-Outbrain ונחקור לעומק את גורמי המפתח שמבדילים בין המערכות הללו. בסופו של דבר, אתם תהיו בעמדה שבה תוכלו לבחור את הפלטפורמה הטובה ביותר לקידום תוכן בהתאם לדרישות העסקיות שלכם.

טאבולה VS אאוטבריין

היכרות עם טאבולה - מערכת לפרסום תוכן

טאבולה היא פלטפורמה לשיווק תוכן עבור מפרסמים, סופרים וחברות מדיה. הפלטפורמה מחברת עסקים עם קהל היעד שלהם על ידי פרסום תוכן רלוונטי באתרי אינטרנט ופרסום ברשתות החברתיות. Taboola מסייעת לבעלי עסקים להעלות את המודעות למותג עם אפשרויות מיקוד B2C ו-B2B ומאפשרת להם להגיע לתפוצה רחבה יותר של קהל. טאבולה נוסדה בשנת 2007 והיא משרתת למעלה מ-550 מיליון מבקרים ייחודיים בחודש עם למעלה מ-200 מיליון המלצות. בנוסף, הפלטפורמה של טאבולה מספקת למפרסמים לוח בקרה פשוט ושימושי שעוזר להם להשאיר אנשים באתרים שלהם, לייצר רווח מהתנועה ולהפיץ את התוכן שלהם לקהלים איכותיים.

תכונות עיקריות של טאבולה

לטאבולה יש מגוון רחב של תכונות ואפשרויות בתוך המערכת המבדילות אותה מפלטפורמות פרסום אחרות. חלק מהתכונות של טאבולה כוללות:

  • בעלי אתרים יכולים לשפר את איכות התוכן שלהם על ידי שימוש ב-A/B טסטינג ותובנות נוספות מהמערכת
  • טאבולה עוזרת לבעלי אתרים להגדיל את התנועה על ידי שיתופי פעולה עם אתרים ושותפים צד שלישי.
  • Taboola מאפשרת לכם לבצע אופטימיזציות לאתר שלכם כך שכל מבקר יקבל חוויה ייחודית המבוססת על האופן שבו הוא מתקשר עם האתר.
  • משתמשים יכולים להפיק תועלת מסרטוני פיד שמשתלבים בצורה אופטימלית עם התוכן ומשפרים את חווית הגלישה.
  • מפרסמים יכולים לראות איזה התנהגות שלאחר הקליק עובדת הכי טוב עבורים ולהתאים אותה לדרישות בקמפיינים.
טאבולה

היכרות עם אאוטבריין - מערכת לפרסום תוכן

אאוטבריין היא פלטפורמת פרסום המאפשרת למשווקים לתקשר עם קהל היעד שלהם על ידי מתן המלצות מותאמות אישית בכל אזורי הפרסום המובילים בעולם. ב-Outbrain, האלגוריתם של המערכת ייתן עדיפות לכותרות הכי מעניינות בקמפיינים שיצרתם, התוכן הפופולרי יותר יקבל יותר חשיפה על מנת למשוך לקוחות חדשים. בנוסף, אאוטבריין עוזרת למפרסמים לייצר רווחים, למדוד את הביצועים של התוכן שלהם ומספקת עבורם פתרונות גמישים ואפשרויות התאמה אישית במערכת כדי לעמוד בדרישות וסוגי התוכן של כל חברה או עסק שמעוניין לפרסם. אאוטבריין הוקמה בשנת 2006 והיא יכולה לחבר מפרסמים לאתרים בולטים כמו CNN, FOX, קבוצת מעריב, אתרי חדשות מובילים בישראל ועוד.

תכונות עיקריות של אאוטבריין

לאאוטבריין יש מגוון רחב של תכונות ואפשרויות בתוך המערכת המבדילות אותה מפלטפורמות פרסום אחרות. חלק מהתכונות של אאוטבריין כוללות:

  • מפרסמים יכולים להשתמש ב-API של אאוטבריין כדי לשפר את החשיפה לסרטוני וידאו ולהציג המלצות וידאו. בנוסף ניתן לשתף פעולה עם יוצרי תוכן שנמצאים בפלטפורמה.
  • אאוטבריין מציגה אפשרויות שימושיות של כלי המרה ובדיקות A/B למפרסמים שרוצים להשיג מטרות ספציפיות.
  • Outbrain VR מסייע בקבלת החלטות מבוססות נתונים שנאספו באמצעות אלגוריתמים כדי לנתח ולשפר את מעורבות הקהל.
  • שירות Amplify של אאוטבריין עוזר למפרסמים להגיע לקהל מעורב באמצעות מודל תשלום PPC ולהפנות טראפיק ישירות למאמרים, אתרים או סרטוני וידאו.
אאוטבריין

אאוטבריין VS טאבולה - באיזה מערכת כדאי להשתמש?

Taboola ו-Outbrain הן פלטפורמות שיווק וקידום תוכן מאוד פופולריות בשוק. אין כאן תשובה חד משמעית באיזה מערכת כדאי להשתמש וכל אחד צריך לעשות את הבחירה תוך כדי התבססות בצרכי החברה או העסק שלכם. ערכנו השוואה בין החברות במספר גורמים מרכזיים שיעזרו לכם לקחת את ההחלטה הנכונה:

אאוטבריין VS טאבולה - אפשרויות תמיכה

עבור מפרסמים ומשווקים, תמיכה טכנית זה דבר חיוני מאוד. אם המערכת מפסיקה לעבוד או שקמפיינים נתקעים לכם תוך כדי העבודה, אתם תרצו לדבר עם נציג תמיכה שיעזור לפתור לכם את הבעיה. ב-Taboola תקבלו מענה בדרך כלל תוך זמן סביר והיא מספקת מנהל חשבון אישי לכל לקוח, אבל בתוך הפלטפורמה אין מדריכים במלל או וידאו וגם לא עמודי FAQ להיעזר בהם. לעומת זאת, Outbrain מספקת עמודי FAQ, מדריכים ועזרה מקוונת וגם טלפונית. בנוסף, במהלך 30 הימים הראשונים ייצור איתכם איש קשר מהתמיכה של אאוטבריין שייתן לכם המלצות שימושיות לעבודה עם התוכן שלכם.

תמיכה בטאבולה

אאוטבריין VS טאבולה - חווית משתמש

חווית משתמש מתייחסת לאינטראקציה ולחוויה שיש למשתמש עם מוצר, מערכת או שירות. ממשק המשתמש של טאבולה השתפר לאורך השנים וכעת המפרסמים בפלטפורמה נהנים מהניווט ב-Taboola Ads שמשפר משמעותית את החוויה. הממשק כולל כלי דיווח בהתאמה אישית ומערכת המלצות מובנית לשיפור הקמפיינים. חווית המשתמש באאוטבריין יותר ידידותית והממשק מושך יותר מבחינה ויזואלית. הממשק מציע בניית מודעות בצורה קלילה ואפשרויות ייבוא וייצוא שחוסכות לכם זמן ומשפרות את הדיוק במיקוד. בנוסף, לאאוטבריין יש אפשרות של בניית מודעות באמצעות drag & drop שמייעל את העבודה.

אאוטבריין VS טאבולה - איכות המערכת וביצועים

אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחה של כל פלטפורמה מסוימת זה האיכות והביצועים שלה. שתי הפלטפורמות, Taboola ו-Outbrain צברו נתח שוק משמעותי בגלל האיכות והביצועים שלהן. טאבולה יכולה להיות בחירה טובה יותר עבורכם אם אתם מתמקדים בפרסום ישיר שמטרתו לייצר מכירות ו-ROI חיובי. רשת האתרים במערכת של טאבולה והגמישות שלהם בבידים מביאות לרוב CPA איכותי. לעומת זאת, אאוטבריין מבדילה את עצמה מהמתחרים שלה על ידי חיבור אתרים פופולריים שבהם ניתן לפרסם וזה יכול להתאים לחברה שמתרכזת במודעות למותג או הפצה של תוכן ומדיה.

איכות המערכת וביצועים

אאוטבריין VS טאבולה - יצירת התוכן

הבנת הפלטפורמה ותפעול שלה מאוד חיוניים כאשר מנסים להקים קמפיין חדש. לאאוטבריין ולטאבולה יש מערכת כללים וסטנדרטים משלהם להפצת תוכן. המערכת של טאבולה מייעצת לכם ליצור תוכן אינפורמטיבי ומרתק ובחברה מאמינים ששימוש בסטטיסטיקות, נתונים ורשימות זו גישה מעולה שיכולה לעזור לעניין את קהל היעד. בנוסף, בטאבולה טוענים ששימוש במספרים בתוך הכותרות מייצר הרבה יותר טראפיק מכותרות ללא מספרים. הפלטפורמה של אאוטבריין פועלת אחרת, באאוטבריין מאמינים שמילים שליליות בכותרות מניבות ביצועים טובים יותר ממילים חיוביות. יתרה מכך, לאאוטבריין לוקח יותר זמן לאשר מודעות וזה לא נדיר שהמערכת מחזירה את המודעה לתיקונים ושיפורים לפני הפרסום.

יצירת מודעה בטאבולה

אאוטבריין VS טאבולה - מודל התשלום

גם טאבולה וגם אאוטבריין הן אפשרויות טובות לפרסום ושיווק של תוכן תוך כדי התמקדות בהחזר השקעה איכותי. 2 הפלטפורמות מציעות מודל תשלום פשוט וגמיש. Taboola מציעה מודל של עלות לקליק (CPC) והממוצע של המחירים הוא 0.03$ למכשירים ניידים בממוצע (כמובן שזה משתנה בהתאם לפרמטרים נוספים כמו נישה, מיקוד, תוכן וכו'). מודל התמחור של אאוטבריין מבוסס גם הוא על CPC שבהתאם למחיר לקליק שתבחרו בביד תחויבו לפי מספר הקליקים. גם באאוטבריין ממוצע העלות לקליק הוא 0.03$ במכשירים ניידים.

טאבולה עלות CPC

לסיכום - באיזה מערכת כדאי להשתמש?

במאמר עברנו על המערכות הטובות בעולם לפרסום ושיווק תוכן – טאבולה ואאוטבריין. לאחר שקיבלנו הבנה מעמיקה יותר על המערכות ועל הדרך שבה הן פועלות, כעת אתם בעמדה טובה יותר לבחור את המערכת הטובה בשבילכם ובשביל העסק שלכם. ההחלטה אם לבחור בטאבולה או באאוטבריין מבוססת כולה על יעדי החברה, המשאבים וגם העדפה אישית והתחברות לפלטפורמה. עם זאת, טאבולה פונה למפרסמים ברמה נמוכה-בינונית בעוד שאאוטבריין מתמקדת יותר במותגי ענק וברנדים.

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, בוגר קורס שיווק דיגיטלי במכללת HackerU. בעל ניסיון בבניית אתרי וורדפרס, קידום ממומן בפלטפורמות גוגל, פייסבוק, יוטיוב וטיקטוק. מתמחה במשרד פיאלקוב דיגיטל בקידום אורגני (SEO). בעל ניסיון עשיר באיקומרס ובדרופשיפינג והבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

פיאלקוב דיגיטל נותנת לכם עשרות אחוזי הנחה על כלים ומערכות חובה לשיווק דיגיטלי איכותי

נרשמים לניוזלטר של פיאלקוב דיגיטל ומקבלים ישירות למייל הנחות ומבצעים עבור כלים לשיווק דיגיטלי ואיקומרס, סדנאות מתקדמות בתחום הפרסום, קישורים לקידום אורגני ועוד!

להרשמה לניוזלטר:

spin-to-win
galgla