logo

077-9978050

Paper – האפליקציה החדשה של פייסבוק

פייסבוק השיקו היום רשמית את האפליקציה החדשה שלהם Paper. האפליקציה היא אפליקצית קריאת חדשות  ייעודית ששואבת חדשות מאתרים ומציגה אותם בצורת תמונות. האפליקציה היא קודם כל פייסבוק – הדבר הראשון שעולה שפותחים אותה זה הפיד שלנו בפייסבוק. ובכל מקום באפליקציה יש אפשרות לראות עדכונים והודעות מפייסבוק.

פייסבוק מקווה שהאפליקציה תהיה כמו עיתון שבוחר את התכנים בשבילכם ופחות אפליקצית RSS שמציגה התוכן מהאתרים שבחרנו לצרוך.
כל התזוזה באפליקציה נעשה באמצעות מחוות, משיכת האצבע למעלה תפתח את הסיפור, בעוד שמשיכת האצבע למעלה תסגור אותו, הזזת האצבע לצדדים תציג לנו סיפורים נוספים.
בכל מסך יופיע לנו אמצעי השיתוף של פייסבוק. כאשר המדד המרכזי לסיפורים יהיה לייקים ושיתופים שיאפשרו לעורכי התוכן של פייסבוק לזהות מה מעניין את הקוראים ולהציג להם תוכן איכותי יותר.

 Paper – האפליקציה החדשה של פייסבוק

כשפותחים את האפליקציה – עולה סרט הדרכה באיכות גבוהה:

paper1

הסבר קצר על האפליקציה – ואנחנו מוכנים לצאת לדרך:

paper2 paper4 paper3

איך האפליקציה בנויה? אנחנו בוחרים נושאים שמעניינים אותנו, כמו חדשות, טכנולוגיה דברים מצחיקים וכו' – והם יוצגו בחלק העליון של האפליקציה. הסיפורים נמצאים בחלק התחתון של האפליקציה בתוך קוביות והזזה שלהם לצדדים תציג לנו סיפורים חדשים. שימו לב שבכל זמן נתון יש את הראשים הצפים של הצ'אט של פייסבוק:

paper5 paper6

בכל אחד מהנושאים יש לנו כתבות מהמגזינים המובילים בעולם:

paper16  paper18

 

זה המסך הראשי של האפליקציה: חלק עליון – בוחרים את הערוץ תוכן (פייסבוק, חדשות, טכנולוגיה), ובחלק התחתון יש את הסיפורים מאותו ערוץ:

paper7_1

 

לחיצה על סיפור פותחת אותו בגדול:

paper8

לחיצה על לינק פותחת את העמוד בתוך האפליקציה. זה יתרון חשוב מבחינת פייסבוק – הגולש נשאר כל הזמן בתוך האפליקציה, ראיתם לינק ליוטיוב? לחיצה עליו תפתח את יוטיוב בתוך האפליקציה, משיכת האצבע למטה – תסגור את החלון ותחזיר אותנו לפייפר:

paper9

ניתן להכנס לדפי פייסבוק בפייפר – הם נראים שונה מאוד מהאפליקצית פייסבוק. הכל מרובע ומחולק לפיד עליון וסיפורים בחלק התחתון

paper11

פתיחת כתבות פותחת את האתר בתוך האפליקציה:

paper20

מסך ההגדרות מאפשר לנו לכתוב פוסטים או לערוך את החלקים הקיימים באפליקציה:

paper12

החיפוש כמו בפייסבוק, הגרף סרץ' עדין לא עובד במובייל (למרות ההדלפה לכתב של טק קראנץ' לפני כמה ימים):
paper14

קבוצות נראות אחר בפייפר, במקום פייד ארוך ונגלל – הכל עובר לצדדים:
paper15

פרופילים אישיים גם מוצגים בצורה שונה מהאפליקציה של פייסבוק, מסך ראשי וכל המידע נמצא במלבנים בחלק התחתון

paper19

והנה כתיבת פוסט ראשון בפייפר – עדין יש בעיות קלות עם העברית, אך אחרי הפרסום העברית מסתדרת כמו שצריך:
paper21

רוצים להתקין את פייפר?

כרגע אפשר להוריד את Paper רק דרך חנות האפסטור האמריקאית – רוצים להתקין את פייפר לפני כולם? כמה שלבים פשוטים ותוכלו גם אתם להוריד

1. כנסו לאייפון שלכם, פתחו את אפליקציה App Store

2. לחצו על Featured

3 .רדו לתחתית המסך, לחצו על ה-Apple ID שלכם
4. לחצו על הכפתור View Apple ID
5. הכניסו את הסיסמא שלכם
6. מצאו את המקום להחליף את המדינה, שנו את המדינה לארצות הברית
7. באמצעי תשלום, בחרו none
8. עכשיו העברתם את החנות לחנות האמריקאית, לחצו על הלינק הבא להורדה של האפליקציה.
9. לאחר ההתקנה, שנו חזרה את החנות לחנות הישראלית

סיכום

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=IhrbT9O6kW8" width="500" height="200" full="no" ]

 

העיצוב הגרפי של האפליקציה מרשים מאוד ושם אותה בשורה הראשונה של האפליקציות היום. המגע והאפשרות להזיז את המסך לצדדים במקום רק למטה ומעלה בהחלט עושה את השינוי, התחושה טבעית מאוד ונוחה. המטרה המקורית של הפרויקט הייתה הייתה לעצב מחדש את הפיד עצמו – ולדעתי, פייסבוק הצליחה. לא עוד פייד משעמם ולא מתחדש. משעמם בפייסבוק? משכו את המסך ימינה ותוכלו לקבל חדשות בכל מושא שמענין אותם.

האפליקציה קיימת ביינתים רק בApp Store האמריקאי, ובקרוב תגיע גם לחנות הישראלית

אהבתם את המאמר? שתפו!

פוסטים נוספים:

פיאלקוב דיגיטל נותנת לכם עשרות אחוזי הנחה על כלים ומערכות חובה לשיווק דיגיטלי איכותי

נרשמים לניוזלטר של פיאלקוב דיגיטל ומקבלים ישירות למייל הנחות ומבצעים עבור כלים לשיווק דיגיטלי ואיקומרס, סדנאות מתקדמות בתחום הפרסום, קישורים לקידום אורגני ועוד!

להרשמה לניוזלטר:

spin-to-win
galgla