logo

077-9978050

כלים אוטומטיים לשיווק העסק (AI Marketing)

שימוש בבינה מלאכותית בתחום השיווק מגיע לשיאו ואנחנו רואים עוד ועוד תוכנות ומערכות AI העוסקות בנושא Marketing ושואפות לייצר אוטומציות בתחום השיווק. כבר היום, יהיה לכם קשה למצוא חברות (קטנות או גדולות) שלא משתמשות כלל בכלי AI כלשהו לשיווק העסק או כלי AI שעוזר להם במשימות הקשורות לשיווק כמו יצירת עיצובים ומדיה, כתיבת תוכן וכו'. אם אתם מפרסמים, משווקים, בעלי חנויות או בעלי אתרים – שימוש בכלים אוטומטיים מבוססים בינה מלאכותית חייב להיות חלק מהאסטרטגיה העסקית שלכם שבעזרתו תוכלו לבנות ולהוציא לפועל אסטרטגיית שיווק יעילה שמטרתה להגיע ליעדים כמה שיותר מהר ובצורה איכותית. במאמר נעבור על כלים אוטומטיים לשיווק העסק שלכם ונתמקד במספר כלים שיכולים לעשות שינוי בשיווק ובפרסום שלכם.

מה זה כלי AI לשיווק העסק?

כלי שיווק מבוססים בינה מלאכותית הם תוכנות או פלטפורמות המשתמשות בטכנולוגיית AI ומבוססות על נתונים שנאספו במערכת המנותחים ומפורשים יחד עם המגמות בשוק השיווק. המטרה בשימוש בכלי AI לשיווק העסק היא לפתח אסטרטגייה שיווקית מותאמת לרוכשים שמנסה לצפות את הצעד הבא שלהם. כל הפעולות הללו אמורות להיעשות על ידי הכלי האוטומטי ללא מגע אדם והיכולת של הכלים המבוססים AI בתחום השיווק לנתח נתונים ולקבל החלטות בהתאם לנתונים בצורה אוטומטית זה מה שהופך את התחום של AI Marketing לצומח.

marketing ai

למה צריך להשתמש בכלי AI לשיווק העסק שלכם?

כמו בכל התקדמות טכנולוגית מסוימת, הכלים המתקדמים צריכים להביא איזה בשורה או שינוי משמעותי על מנת שמשתמשים יעברו מהשימוש בכלים פחות מתקדמים לכלי שיווק מבוססים AI. כדי להבין את השינוי החל, חשוב להבין למה כדאי לעסקים, מפרסמים ומשווקים להשתמש בכלי AI בפעולות השיווק שלהם:

  • יעילות – הכלים הללו יכולים לעבד כמויות אדירות של נתונים תוך שניות ולחסוך לעסקים זמן וכסף.
  • דיוק – על ידי ניתוח כמות גדולה של מידע ודאטה, כלי AI יכולים לספק תובנות מדויקות ואמינות לגבי התנהגות לקוחות, העדפות ומגמות.
  • התאמה אישית – כלי AI לשיווק העסק יכולים ליצור קמפיינים שיווקיים מותאמים אישית המבוססים על העדפות הלקוח האישיות במטרה לשפר את חוויתו של הלקוח.
  • חסכוני – עסקים יכולים לחסוך בעלויות העבודה ולמטב את תקציבי השיווק שלהם על ידי אוטומציה של משימות.

כלים אוטומטיים לשיווק העסק

1. Optimove

Optimove זו פלטפורמה שאוספת נתוני לקוחות ומציעה אפשרויות שיווק מבוססות בינה מלאכותית. המערכת עוזרת למשתמשים לאסוף נתונים מפלטפורמות שונות כדי לספק תצוגה אחידה של המידע בפאנל ניהול אחד. עסקים יכולים לנתח את המידע שאספו או לשתף אותו וגם להחליט החלטות הקשורות לאסטרטגיית השיווק בקלות. כלי הבינה המלאכותית של אופטימוב, Optibot, סוקר ומנתח את כל נתוני הלקוחות שסופקו כדי לייצר תובנות ומסקנות שניתן לפעול לפיהן. הפעולות שהכלי יכול להציע הן: אילו קמפיינים להוריד על סמך הפסד כספי, אילו קמפיינים להוריד על סמך ביצועים לא טובים, אילו גולשים נחשפים לתכנים של החברה בכמות גבוהה ועוד מגוון מידע וניתוחים. במערכת של Optimove תמצאו 3 תוכניות תשלום אפשרויות כשהמחיר לא מוצג באף אחת מהן. אתם תצטרכו לפנות אל החברה כדי לקבל הצעת מחיר ולהתחיל לעבוד איתם.

תכונות מובילות של Optimove:

  • ניתוח מורחב לנתוני קמפיינים
  • סגמנטציה ברזלוציות גבוהות
  • A/B טסטינג ישירות מפאנל הניהול
  • מעקב רק ערוצי

2. Seventh Sense

Seventh Sense הוא כלי אימייל מרקטינג מבוסס בינה מלאכותית שמטרתו לשלוח מיילים בזמן הנכון ללקוח המדויק. השירות בהתאמה אישית של Seventh Sense מאפשר למשווקים לתקשר בצורה טובה יותר עם הקהל שלהם בידיעה שהמשתמשים בקהל יקבלו את המייל שמתאים להם והם יפתחו את המיילים שקיבלו בזמן האופטימלי ביותר. הפלטפורמה מסייעת גם בהגדלת יכולות המסירה של המיילים (שגם משפר את ציון השולח). זה פרמטר מאוד חשוב עבור חברות שמשקיעות באימייל מרקטינג ושולחות מאות או אלפי מיילים בשבוע מכיוון שהפרמטר הזה מכריע לאיזה תיקייה האימייל שלכם יגיע אצל המשתמשים שאליהם דיוורתם (דואר נכנס, קידומי מכירות, ספאם). החבילות של Seventh Sense מתחלקות ל-2: חיבור של המערכת עם הכלי HubSpot בעלות חודשית של 64$ וחיבור של המערכת עם הכלי Marketo בעלות של 360$ לחודש.

תכונות מובילות של Seventh Sense:

  • ניתוחים מורחבים של קמפיינים
  • מעטפת לניהול אימייל מרקטינג
  • מעקב אחר אירועים שהופעלו על ידי פעולות גולשים
  • אנליטיקות ודוחות

3. Brandwatch Consumer Intelligence

Brandwatch Consumer Intelligence מציעה 2 פתרונות מרכזיים לעסקים – מודיעין צרכני וניהול מדיה חברתית. לא רק שהחברה מציעה 2 אפשרויות עבודה איתה אלא גם קיימת מעל לעשור ומחזיקה דאטה ונתונים רבים. יחד עם זאת, היא מתאימה יותר לעבודה מול קהל עולמי ולא ישראלי. פלטפורמת המודיעין הצרכני (CI) של Brandwatch Consumer Intelligence הוא פתרון המופעל על ידי בינה מלאכותית שיפיק תובנות מעשיות שיעזרו לכם להבין טוב יותר את הצרכנים שלכם, את המותג שלכם והיכן הוא משתלב בשוק הנוכחי. למערכת הזו יש גם אפשרות של ניתוח הנתונים שהצטברו על ידי הדמיות ותצוגות מפורטות שיעזרו לכם לקבל החלטות פרקטיות בניהול העסק. את המערכת Brandwatch Consumer Intelligence ניתן לרכוש רק לאחר השארת פרטית וקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית ישירות מהחברה.

תכונות מובילות של Brandwatch Consumer Intelligence:

  • דוחות אוטומטיים
  • אימות חוזק משפיענים לפני תחילת עבודה מולם
  • מעקב עוקבים ברשתות החברתיות
  • התראות חכמות למייל

4. Smartly.io

Smartly.io הוא כלי שיווק מבוסס AI המאפשר לצוותי עבודה לתכן, לבדוק ולהשיק את המודעות עם הביצועים הטובים ביותר לקהל היעד שלהם. המערכת משתלבת עם רשתות חברתיות שונות כמו פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'אט, פינטרסט ועוד. בנוסף, Smartly.io גם מאפשרת לעסקים לנהל את כל ערוצי השיווק שלהם בפאנל ניהול אחד שמאגד את הכל. אחד מהיתרונות המרכזיים של סמארטלי הוא שהכלי מאפשר בדיקת מודעות מודולרית בערוצים שונים, מה שמאפשר לעסקים לראות אילו עיצובים במודעות מניבים את הביצועים הטובים ביותר בכל פלטפורמה. העלות החודשית של Smartly.io משתנה בהתאם לגודל החברה וכמות העובדים, המחירים אינם מוצגים וצריך לפנות לחברה על מנת לקבל הצעת מחיר. בנוסף, החברה מציעה אפשרות של גישת דמו למערכת לפני הרכישה.

תכונות מובילות של Smartly.io

  • פאנל ניהול לקמפיינים
  • סגמנטציה מורחבת לקהלים
  • מציג כמות גדול של מדדי ביצועים
  • מאפשר ביצוע סקייל במהירות ובדיוק רב

סיכום והמלצה

למידת מכונה ושיווק מבוסס AI זה לא דבר חדש. במשך שנים, חברות תמיד הסתכלו לכיוון של אוטומציות ושיפורים טכנולוגיים כדי ליישם שיפורים והתקדמות במערכות העבודה שלהם ולהפיק תובנות מעשיות לשיפור ההכנסות. בזמנים אלו, שבהם השוק הדיגיטלי הולך וצובר תאוצה, השימוש בכלים אוטומטיים לשיווק העסק נחשב כבר לחובה ולא למותרות. בעלי עסקים, משווקים ומפרסמים תמיד ישאפו למנף כלי AI כדי לשפר את העבודה שלהם. אני בחרתי להמליץ על הכלי Smartly.io מכיוון שהוא מאגד בתוכו את הניהול של מערכות הפרסום המובילות (מטא – פייסבוק & אינסטגרם, גוגל, טיקטוק ועוד) וגם עוזר לכם לייצר אוטומציות יעילות עבור העבודה במערכות אלה.

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, בוגר קורס שיווק דיגיטלי במכללת HackerU. בעל ניסיון בבניית אתרי וורדפרס, קידום ממומן בפלטפורמות גוגל, פייסבוק, יוטיוב וטיקטוק. מתמחה במשרד פיאלקוב דיגיטל בקידום אורגני (SEO). בעל ניסיון עשיר באיקומרס ובדרופשיפינג והבעלים של Merchant Center – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

פיאלקוב דיגיטל נותנת לכם עשרות אחוזי הנחה על כלים ומערכות חובה לשיווק דיגיטלי איכותי

נרשמים לניוזלטר של פיאלקוב דיגיטל ומקבלים ישירות למייל הנחות ומבצעים עבור כלים לשיווק דיגיטלי ואיקומרס, סדנאות מתקדמות בתחום הפרסום, קישורים לקידום אורגני ועוד!

להרשמה לניוזלטר:

spin-to-win
galgla