logo

077-9978050

איך למצוא את ההאשטאגים הנכונים לסרטונים שלכם בטיקטוק

יש הרבה דיונים על חשיבותם של האשטאגים בכל מה שקשור לפרסום סרטונים בטיקטוק ולאלגוריתם של הפלטפורמה. על דבר אחד כולם מסכימים – האשטאגים זו דרך חשובה ויעילה לשפר ולייעל את התוכן שלכם בטיקטוק וכל אדם שיוצר תוכן ורוצה שהתוכן שיצר יגיע למקסימום תפוצה צריך ללמוד כיצד להשתמש בהאשטאגים. במאמר הזה נעבור על הדרכים בהם ניתן למצוא את ההאשטאגים הנכונים עבור כל סרטון ותוכן שאתם יוצרים ב-TikTok וגם נדבר על חשיבות ההאשטאגים והסוגים השונים.

מדוע חשוב להשתמש בהאשטאגים בטיקטוק?

שימוש בהאשטאגים זה חלק מהחוויה של השימוש בטיקטוק, גם עבור צופים וגם עבור יוצרי תוכן. למעשה, כרטיסיית ה-Discover של טיקטוק מאורגנת לפי האשטאגים טרנדים ופופולריים וזה בעצם משמש ככלי חינמי עבורכם שיעזור לכם למצוא את ההאשטאגים הכי חמים שיש כיום ברשת החברתית. האשטאגים בטיקטוק פועלים באופן זהה כמו באינסטגרם, הם מסייעים למערכת לארגן את התוכן לפי נושאים שמקבלים חשיבות על ידי שימוש הגולשים ולכן באופן אוטומטי התוכן שמתאסף בתוך האשטאג מסוים מכיל את התכנים הרלוונטיים והפופולריים ביותר שנוצרו עבור האשטאג זה. אם יש לכם חשבון טיקטוק ציבורי ואתם מוסיפים האשטאג לסרטון שלכם, הסרטון מסווג ומאורגן תחת ההאשטאג שהוספתם (או ההאשטאגים ברבים) ותוכלו להופיע אצל כל מי שיחפש האשטאג זה.

טיקטוק דיקסאבר

מה המשמעות של האשטאג מותג?

אחד השימושים הפופולריים להאשטאגים בטיקטוק הם יצירת האשטאגים הקשורים למותג שלכם. ברוב המקרים, במידה ואתם לא עובדים במקום פופולרי כמו גוגל או פייסבוק, האשטאג של המותג לא יכיל בתוכו צפיות או חיפושים שנעשו עבורו (או שיכיל בודדים) מכיוון שלא הרבה גולשים יעשו שימוש בהאשטאג של המותג שלכם. יחד עם זאת, ככל שאתם תעשו שימוש נרחב יותר בהאשטאגים הקשורים למותג שלכם, הגולשים בטיקטוק של החברה יכולים לאמץ אותו ולעשות בו שימוש גם הם. בנוסף, שימוש בהאשטאגים ממותגים (לדוגמה: #פיאלקובדיגיטל, #פיאלקוב) יבדלו אתכם מהמתחרים שלכם וידגישו את התוכן שיצרתם בטיקטוק עם שייכות למותג עצמו.

איך למצוא את ההאשטאגים הנכונים לסרטונים שלכם?

להאשטאגים יש משמעות רבה בעבודה של פרסום טיקטוק מכיוון שהם עוזרים לקהל בפלטפורמה למצוא את התוכן שהמותג שלכם יצר על ידי שימוש במילים וביטויים טרנדיים. גולשים יחפשו נושא או ביטוי מסוים ויקבלו רשימת סרטונים הקשורים לנושאים שחופשו – אם עשיתם שימוש בהאשטאג תואם לנושא שהגולשים מחפשים, יש סבירות גבוהה שהסרטון שלכם יופיע עבור אותו גולש. על פי עיקרון זה כעת נעבור על 4 עקרונות שיעזרו לכם למצוא האשטאגים לסרטונים:

האשטאגים בטיקטוק

1. למצוא איזון בין האשטאגים פופולריים לנישתיים

זה עשוי להיות ההיבטח הכי מאתגר שיהיה עבורכם בשימוש בהאשטאגים בטיקטוק – איך לדעת באילו האשטאגים להשתמש מבחינת נישה ואורך ביטוי ובכמה לעשות שימוש. באופן עקרוני, אני ממליץ להשתמש בהאשטאגים כמה שיותר ספציפיים ומדויקים לנישה שלכם, אך חשוב לשלב לפחות האשטאג אחד או שתיים רחבים יותר שמדברים על הנושא באופן כללי. לפני שאתם עושים בהאשטאג מסויים תחשבו לפני כן אם באמת הגולש יעשה שימוש בביטוי הזה כשהוא מחפש תוכן בטיקטוק. הדרך הטובה ביותר למצוא איזון בין האשטאגים פופולריים להאשטאגים נישתיים היא להתחיל בצורה רחבה עם 1-2 האשטאגים בנושאים מרכזיים מאוד עליהם מדבר הסרטון ולהתקדם יותר לעומק עם האשטאגים ממוקדים יותר.

דוגמא: #שיווק_דיגיטלי #שיווק ו-#קידום_אורגני_לחנויות #ניהול_קמפיין_בפייסבוק

2. לחפש בטיקטוק האשטאגים טרנדיים

טיקטוק זו הרשת החברתית שבה יהיה לכם הכי קל למצוא האשטאגים טרנדיים חדשים. כדי לראות את הנושאים שנמצאים בעלייה מבחינת ביקוש והם "חמים" מבחינת האשטאגים עברו בטיקטוק ללשונית Discover. כאן אתם יכולים לגלול ולעבור על הסרטונים ולהבין אילו תכנים הם טרנדיים ומקבלים שיתוף מהפלטפורמה וגם בסופו של דבר מגיעים לתפוצה רחבה. זה רעיון מעולה ליצור תוכן שקשור לטרנדים שיש כרגע כי הרבה משתמשים מחפשים את התוכן הזה. מה שאתם צריכים לעשות לפני פרסום סרטון הוא לחפש את מילת המפתח הראשית שלכם בחיפוש טיקטוק ולעבור על הסרטונים שמופיעים בעמודים הראשונים ב-Discover. בסרטונים אלו אתם תמצאו האשטאג שדומה או זהה למילה הראשית שכתבתם בחיפוש ולידו עוד מספר האשטאגים הקשורים לנושא. תוכלו לשאוב השראה מסרטונים כאלה כדי להבין כיצד ההאשטאגים בסרטון שלכם צריכים להיראות.

3. לחקור את המובילים והמתחרים בתעשייה שלכם

אם אתם רוצים להגדיל את כמות ההאשטאגים שבהם אתם עושים שימוש כשאתם יוצרים ומעלים תוכן לטיקטוק, לקבל השראה מהחשבונות החזקים בנישה ומהחשבונות של מתחרים ישירים שלכם זה פתרון מעולה מכיוון שאם זה עובד בשבילם זה יכול לעבוד גם בשבילכם. תבנו לכם מסמך שבו אתם רושמים את כל החשבונות המובילים בנישה שלכם וגם את המתחרים הישירים שלכם. לאחר מכן, עברו על החשבונות שלהם ועל התוכן שהם מייצרים ותנסו לייצר רשימה מפורטת של האשטאגים הקשורים לנישה בלבד (ללא האשטאגים של מותג). לאחר שהכנתם רשימה מפורטת של האשטאגים רלוונטיים למתחרים ולמובילים בתעשייה שלכם, השתמשו בהאשטאגים האלה בתכנים שונים שאתם מיצרים ותראו אילו האשטאגים מייצרים עבורכם יותר ערך לאורך זמן.

4. לעשות טסטים כל הזמן ולבדוק מה עובד יותר טוב

הדרך הבטוחה לדעת אילו האשטאגים מייצרים יותר תנועה עבורכם בחשבון היא לנסות כמות גדולה של האשטאגים בתכנים שונים ולמדוד את הביצועים שלהם. טסטים להאשטאגי םהשונים מאפשרים לכם להבין לאילו האשטאגים הגולשים שלכם יותר מתחברים ותוכלו לבחון גם מעורבות גולשים, הפניה מהתוכן לדף חיצוני ודברים נוספים בהקשרים של ההאשטאגים שבהם השתמשתם. חשבו על ההאשטאגים שלכם כמו מילות מפתח באתרי אינטרנט שאתם צריכים להבין אילו מילים מביאות לכם יותר חשיפה והכנסות.

A b Test

לסיכום - בכמה האשטאגים צריך להשתמש?

עברנו על המשמעות של האשטאגים ועל הדרכים הנכונות למצוא את ההאשטאגים הרלוונטיים לתכנים שלכם בטיקטוק. לגבי כמות ההשאטאגים המומלצת – אין כלל מוגדר בכל הנוגע לכמות אבל חשוב לזכור שככל שהטקסט מאפיל על הסרטון בטיקטוק, כמות הצופים יורדת. בטיקטוק יש לימיט של 100 תווים לתיאור (כולל האשטאגים) ועם כמות מוגבלת של נדל"ן בפלטפורמה אתם צריכים לנצל את מה שיש על הצד הטוב יותר. הקפידו לשמור על התיאור בטיקטוק תמציתי עד כמה שאפשר על מנת שתוכלו להשאיר מקום לכמה שיותר האשטאגים רלוונטיים. ההמלצה המספרית הגורפת היא להוסיף 3-5 האשטאגים בפוסט אך ישנם כמה חשבונות גדולים ואיכותיים שמוסיפים בכל תוכן 7-8 האשטאגים וזה עובד להם מעולה.

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, בוגר קורס שיווק דיגיטלי במכללת HackerU. בעל ניסיון בבניית אתרי וורדפרס, קידום ממומן בפלטפורמות גוגל, פייסבוק, יוטיוב וטיקטוק. מתמחה במשרד פיאלקוב דיגיטל בקידום אורגני (SEO). בעל ניסיון עשיר באיקומרס ובדרופשיפינג והבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

פיאלקוב דיגיטל נותנת לכם עשרות אחוזי הנחה על כלים ומערכות חובה לשיווק דיגיטלי איכותי

נרשמים לניוזלטר של פיאלקוב דיגיטל ומקבלים ישירות למייל הנחות ומבצעים עבור כלים לשיווק דיגיטלי ואיקומרס, סדנאות מתקדמות בתחום הפרסום, קישורים לקידום אורגני ועוד!

להרשמה לניוזלטר:

spin-to-win
galgla