logo

077-9978050

איך לאשר את החשבון שלכם בטיקטוק (Verified Account)

למשתמשים פופולריים, ליוצרים ולמותגים בטיקטוק יש משהו במשותף: סימן הוי הכחול שהופך את החשבון למאושר על ידי האפליקציה. למרות שאתם עלולים לחשוב שהוי הכחול בטיקטוק הוא פשוט אימות שצריך לבצע עם הפלטפורמה, זה קצת יותר מורכב. תג אימות לחשבון (Verified Account), מעניק לחשבון שלכם חותמת אישור נוספת על ידי המערכת שיכולה לבנות את אמינות המותג שלכם, להגביר את החשיפה ולהבדיל ביניכם לבין מתחזים. אז איך מאשרים את החשבון שלכם בטיקטוק? קרוא במאמר הזה.

מה זה בעצם תג מאושר של חשבון טיקטוק?

תג אימות הוא סימן הביקורת הכחול שאתם רואים ליד שם הפרופיל. זה סימן שמבטיח למשתמשים שהחשבון שלכם הוא הדבר האמיתי והוא אושר על ידי חברת TikTok בעצמם. עם למעלה מ-4 מיליארד הורדות בעולם, הפוטנציאל השיווקי בטיקטוק הוא עצום וסימן כחול יכול להגדיל את טווח ההגעה של התוכן שלכם לגבהים חדשים. תג מאושר של חשבון טיקטוק זה בעצם הכרה רשמית על ידי המערכת ובעידן הנוכחי שבו הפייק ניוז הוא בכמויות גדולות, התג הזה מאפשר לחברות, לעסקים גדולים ולמשתמשים שיוצרים תוכן וצברו קהל להגן על עצמם ממתחזים.

קייל קוזמה חשבון מאושר

כמה עוקבים צריך כדי שחשבון הטיקטוק שלכם יהיה מאושר?

כאשר משתמש רוצה לאמת את החשבון שלו בטיקטוק ובעצם להפוך את החשבון שלו למאושר על יד הפלטפורמה, אין כמות עוקבים שמבטיחה קבלה של וי כחול. בין אם יש לכם 100 עוקבים או 3 מיליון עוקבים, המיקוד העיקרי של טיקטוק הוא לאמת את האותנטיות של החשבון ולא לספור את כמות הקהל שלכם. אותנטיות נמדדת במעורבות הקהל שלכם בתוכן שאתם מייצרים. בנוסף, ניסיון לקנות אימות של TikTok דרך חברות צד שלישי עלול להוביל לחסימה של החשבון שלכם, לכן מומלץ להמתין לאימות רשמי של המערכת.

איך לאמת את חשבון הטיקטוק שלכם?

בשונה מפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, אתם לא יכולים לבקש תהליך אימות מפלטפורמה עצמה. במקום זאת, ישנם עובדי מערכת ייעודיים בטיקטוק, שתפקידם הוא לחפש יוצרים, מותגים ומשפיענים כדי להעניק להם את התג אישור (וי כחול) ליד שם החשבון. אז תצטרכו להיבחר כדי על ידי המערכת כדי לקבל את התג הזה. יחד עם זאת, ישנם מספר גורמים שטיקטוק כן לוקחת בחשבון כמו רמת הפעילות שלכם בפלטפורמה והאם הפרופיל שלכם ציבורי. אמנם אין דרך בטוחה לאימות החשבון, אבל עמידה בקריטריונים של טיקטוק וביצוע ששת השלבים הבאים יקדם אתכם באישור החשבון:

1. תהיו עקביים

אחד האתגרים הכי גדולים של עסקים ושל יוצרי תוכן בטיקטוק זו היכולת להישאר עקביים בכמות ואיכות התוכן שיוצרים. זה ללא ספק אחד מהעקרונות הבסיסיים להצלחה בפלטפורמה הזאת בפרט וגם הצלחה בתחום של שיווק דיגיטלי בכלל. הפגינו את היכולות שלכם להישאר רלוונטים גם בפלטפורמה שמצמיחה (ומנחיתה) טרנדים באופן יום יומי ותשתדלו להפיק סרטונים יצירתיים עם פוטנציאל הצלחה גבוה.

2. תנסו להיות ויראליים

מבין המטרות העיקריות שלכם כשאתם מפרסמים סרטונים בטיקטוק זה ככל הנראה להגיע לעמוד ה-For You, מה שיגדיל את רמת החשיפה שלכם פי כמה ובעצם יהפוך את הסרטון שלכם לויראלי. להפוך לויראלי בטיקטוק יכול להוביל אתכם לצבירה של עשרות אלפי צפיות בסרטונים ואלפי עוקבים ביום אחד. אם הסרטונים שלכם מגיעים בתדירות גבוהה לעמוד הפור יו, נראה שהפלטפורמה מבינה שהתוכן שאתם יוצרים הוא איכותי ורלוונטי להרבה אנשים, מה שמסמן לצוות בטיקטוק שאחראי על הוי הכחול ששווה לעקוב אחר העמוד שלכם.

3. תשמרו על רמת מעורבות גבוהה

מעבר להעלאת התכנים וכמות העוקבים שלכם, אתם חייבים ליצור קהילתית כלשהי בחשבון הטיקטוק שלכם שתגרום לקהל שצופה בסרטונים להיות פעיל. פעילות בסרטון מתכוונת לכל אינטראקציה שגולש מבצע בסרטון שלכם: לייק, תגובה, שיתוף, לחיצה על לינק, מעקב אחר העמוד ואפילו צפייה בסרטון עד הסוף, כל אלה נחשבים למעורבות בסרטון. כדי לשמור על רמת מעורבות מקסימלית בחשבון שלכם, השתדלו להגיב בנפרד לכל גולש בהתאם לתגובה שלו וליצור שיח על גבי התוכן שיצרתם.

4. הגדילו את כמות העוקבים

להגדיל את כמות העוקבים בחשבון (בדרכים החוקיות – טיקטוק אורגני וטיקטוק ממומן) זו דרך מעולה לגרום לנציגים בטיקטוק שאחראים על אימות החשבונות להכיר את החשבון שלכם. טיקטוק היא הפלטפורמה עם אחוזי הצמיחה הגדולים ביותר ואתם יכולים להגדיל את מספר העוקבים שלכם לאלפים ועשרות אלפים בכמה חודשים בודדים של עבודה איכותית. ההמלצה הכי טובה להגדלה מתודית של עוקבים בטיקטוק היא להשתמש בהאשטגים פופולריים ובסאונד ויראלי כשאתם יוצרים סרטונים.

5. פרסמו בטיקטוק אזכורים נוספים שלכם ברשת

טיקטוק זה מקום מעולה לפרסם בו את הפעילות הנוספת שאתם מבצעים בדיגיטל. בין אם כתבו עליכם כתבה במגזין, הגעתם להופעת אורח בפודקאסט מוכר או השתתפתם בקליפ חשוב ביוטיוב, הדגשת ההישגים שלכם והפצתם בטיקטוק נותנת לגיטימציה למוניטין שלכם ושל חשבון הטיקטוק שלכם, מה שעשוי להשפיע על ההחלטה אם תקבלו וי כחול או לא. חשיפה של הקהל שלכם בטיקטוק להישגים שהגעתם אליהם למעשה יחזק את הסמכות שלכם ויבסס את החשבון שלכם כיוצרי תוכן מובילים. בתמונה תוכלו לראות את חשבון הטיקטוק של כוכב ה-NBA, לוקה דונצי'ץ ובחשבון הוא מפרסם לינק שמכיל את כל הפעילות שלו בדיגיטל (עם לינקים לרתשות חברתיות נוספות)

לוקה דונצ'יץ' סושיאל מדיה נוספים

6. קבלו וי כחול בחשבונות סושיאל אחרים

רשתות חברתיות פופולריות משמשות כמדד עבור חשבונות בטיקטוק. קבלת סימון של וי כחול בפלטפורמות כמו אינסטגרם, פייסבוק וטוויטר יעזור לכם להוכיח שגם החשבון שלכם בטיקטוק שווה וי כחול וזה יכול לעזור לכם לקבל אימות בפלטפורמה. בשאר הרשתות החברתיות אתם יכולים לבקש אימות ישירות מהפלטפורמה (במידה ואתם זכאים לאימות מהסוג הזה), מה שמקל על קבלת האימות. אל תשכחו לחבר לחשבון הטיקטוק את שאר החשבונות שלכם ברשתות החברתיות כדי לחשוף את הנציגים של טיקטוק במהירות לשאר הפעילות שלכם ברשתות החברתיות.

לסיכום

עברנו במאמר על המשמעות של חשבון טיקטוק מאומת (וי כחול ליד שם המשתמש) ועד כמה אימות כזה יכול להגביר את הטראפיק בחשבון ואת הסמכות שלכם כיוצרי תוכן. בסופו של יום וי כחול זה לא מה שצריך להגדיר את הפעילות שלכם בטיקטוק וזה רק סימון דרך שנחמד לקבל. המסר הכי חשוב שלי עבורכם במאמר הוא לא לנסות בכוח לקבל את הוי הכחול מהפלטפורמה מכיוון שיצירת תוכן איכותי לקהל שלכם, בניית קהילה אמיתית ועבודה נכונה בטיקטוק כבר ידאגו לכם לאחד כזה.

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, בוגר קורס שיווק דיגיטלי במכללת HackerU. בעל ניסיון בבניית אתרי וורדפרס, קידום ממומן בפלטפורמות גוגל, פייסבוק, יוטיוב וטיקטוק. מתמחה במשרד פיאלקוב דיגיטל בקידום אורגני (SEO). בעל ניסיון עשיר באיקומרס ובדרופשיפינג והבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

פיאלקוב דיגיטל נותנת לכם עשרות אחוזי הנחה על כלים ומערכות חובה לשיווק דיגיטלי איכותי

נרשמים לניוזלטר של פיאלקוב דיגיטל ומקבלים ישירות למייל הנחות ומבצעים עבור כלים לשיווק דיגיטלי ואיקומרס, סדנאות מתקדמות בתחום הפרסום, קישורים לקידום אורגני ועוד!

להרשמה לניוזלטר:

spin-to-win
galgla