logo

077-9978050

למה אתם צריכים להשתמש בדפי ראווה בלינקדאין (LinkedIn Showcase)

עסקים ומותגים בלינקדאין מתנהלים בפלטפורמה בצורות שונות ומורכבות. חברה אחת עשויה להפעיל כמה מותגים ודפים שונים עם קהלים שונים בתכלית ולמוצר אחד עשויים להיות כמה מוכרים שמוכרים אותו בדרכים שונות. מטרת העל, להגיע לכמה שיותר אנשים בלינקדאין ושהתוכן שלכם יוצג בדרך הטובה ביותר גרמה לבכירי המערכת בלינקדאין ליצור עבור דף תצוגה של עסקים, מותגים ומוצרים שנקרא LinkedIn Showcase (דף ראווה). עם דף ראווה בלינקדאין אתם יכולים לפנות לקהל מדויק יותר, לספק תוכן מוכוון מטרה ולבנות מעורבות אותנטית עם הקהל הפוטנציאלי שלכם. במאמר הזה נעבור על כל מה שרלוונטי בקשר לדפי ראווה בלינקדאין.

מה זה LinkedIn Showcase?

דפי תצוגה או ראווה בלינקדאין (LinkedIn Showcase) הם סוג מסוים של דפים שניתן ליצור במערכת לינקדאין כדי לתת במה למותגים, קהלים, קמפיינים או חברות. דפי התצוגה משתלבים בתוך לינקדאין לצד עמודי חברה ומטרתם בעצם היא לחלק את הקהלים או המטרות של חברות מסוימות לסגמנטים שונים של קהלים. אם למשל חברה מסוימת משתמש בדף חברה בלינקדאין כדי להציג את החברה לעולם ולספר עליה, דפי תצוגה יתמקדו בתוכן יותר נישתי של החברה – בין אם מדובר בתוכן נישתי מבחינה גיאוגרפית (חברות שפותחות דפי Showcase עבור מדינות) או תוכן נישתי מבחינת התוכן עצמו (חברות שפותחות דפי Showcase עבור פרסום בלינקדאין של חטיבות שונות או מוצרים גדולים בחברה).

מה ההבדל בין דף Showcase לדף חברה?

דף תצוגה / ראווה בלינקדאין נותן לכם את ההזדמנות להציג לקהלים מדויקים יותר תוכן מדויק יותר. אם בבעלותכם עסק שכולל בתוכו מותגים רבים או לחילופין מוצרים רבים, דפי Showcase עוזרים לכם להעביר מידע על המותגים הללו רק לקהל המדויק שבהם רלוונטי בנושא הספציפי הזה. לא כל חברה תצטרף דף ראווה בלינקדאין מכיוון שאם הקהל שלכם מגובש יותר ואין לכם מספיק עומק או שוני במוצרים ובשירותים כדי לייצר סגמנטים שונים של קהל, אז לא יהיה לכם צורך בדפי Showcase של לינקדאין. אבל, עבור אלה שכן צריכים להתעמק יותר בתכנים ספציפיים, הדפים הללו יכולים לסייע מאוד. ניקח לדוגמא את חברת Meta. כאשר נציגי החברה מפרסמים תוכן בדף החברה (Company Page) זה יכול להיות על כל נושא שקשור לחברה, מחדשות ועדכונים ועד לפרסומות למוצרים חדשים שהם יצרו. בתוך פילוח קהל העוקבים של חברת Meta, ככל הנראה שיהיו אנשים שמתעניינים בחטיבת הגיימינג של החברה ויהיו כאלה שעוקבים אחר עדכונים ב-Facebook Messenger. על ידי יצירת 2 דפי תצוגה לנושאים הללו, חברת מטא יכולה לפרסם תוכן נקודתי המתאים למוצר ספציפי ולוודא שהעוקבים מקבלים רק תוכן רלוונטי.

דפי ראווה כוללים את אותם אפשרויות הפרסום כמו שיש בדף חברה רגיל בלינקדאין ויש להם גם את אותם כלי הניתוח שבהם תוכלו להשתמש בשביל לנתח נתוני צפייה ומעורבות ולהסיק מסקנות. עם זאת, חשוב לדעת שבדפי ראווה אין לכם אפשרות לשייך עובדים לדף אז תכונות מעורבות העובדים הרגילות בלינקדאין לא יהיו זמינות כאן.

איך להקים דף Showcase בלינקדאין?

אם דף ראווה בלינקדאין מתאים לאסטרטגיית הפרסום שלכם ברשת החברתית ויש לכם מספר נושאים שבהם תרצו להתמקד בדף שונים, צרו דף Showcase לפי השלבים הבאים:

  1. בפאנל הניהול שלכם בדף החברה בצד ימין בחלק העליון תמצאו את האפשרות Admin Tools, שם לחצו על Create a Showcase page.
שואוקייס 1

2. מלאו את הפרטים בטופס – תצטרכו להכניס כאן את דף החברה שלכם בלינקדאין, שם לדף ראווה שאתם רוצים ליצור, כתובת URL לדף הראווה, תעשייה ועוד כמה אפשרויות רשות. לאחר שהזנתם את כל התוכן הרלוונטי לחצו על Create Page.

שואוקייס 2

3. לאחר מכן, אתם תועברו לתצוגת המנהל של דף Showcase שיצרתם, כאן תוכלו לערוך את הדף בדיוק כמו שאתם עורכים חשבון לינקדאין רגיל. כדי לגשת בעתיד לדף הראווה שיצרתם לחצו על תמונת הפרופיל שלכם בסרגל העליון וחפשו את הדף שיצרתם תחת ההתחלה "Showcase" וכדי להשבית את הדף שיצרתם עברו לדף התצוגה ולחצו על כלי ניהול בתפריט ולאחר מכן בחרו Deactivate.

דוגמאות לדפי Showcase של מותגים וחברות מובילות

1. Microsoft

הגיוני לחלוטין שחברה כמו Microsoft תחליט לפתוח כמה דפי ראווה מכיוון שזו חברה שתחת המטרייה שלה יש המון שירותים, מוצרים ומשתמשים שונים שזה יהיה כמעט בלתי אפשרי לפנות לכולם באותו המסר בדף החברה. דוגמה טובה לכך אלו דפי Showcase שהחברה פתחה ספציפית לסגמנט מסוים בקהל הלקוחות שלה – דף חברה למפתחים ודף חברה לותיקים. סביר להניח שקבוצות הקהל הללו יתעניינו בתוכן שונה לגמרי וכעת הם יכולים לעקוב אחר מילות המפתח הספצפיות שמעניינות אותם בחברת מייקרוסופט.

דף ראווה מיקרוסופט

2. Adobe

Adobe היא חברה טכנולוגיה גדולה שמכילה הרבה קבוצות משתמשים שונות, מה שהופך את דפי ה-Showcase בלינקדאין לרלוונטיים מאוד עבורה. באדובי יש מאיירים, משווקים, מפתחים, חברות בת בתחום הטכנולוגיה והרשימה עוד ארוכה. המחלקות ב-Adobe מציגות דפי ראווה מאוד ממוקדים בהתאם למחלקות ומוצרים ספציפיים בחברה. דף השואוקייס של Adobe בתחום Creative Cloud מתמקד בחדשות לגבי חבילת הכלים לעיצוב גרפי של החברה. אבל, באדובי כל דפי התצוגה הנישתיים תומכים בדף החברה המרכזי ומשתפים בתוכם גם תוכן מרכזי של החברה שקשור לכל המשתמשים, בלי קשר באיזה מוצר הם עושים שימוש. כמו למשל – ועידה שנתית שמארגנת Adobe תהיה רלוונטית לפרסום בכל אחד מדפי התצוגה.

דף ראווה אדובי

3. Google

חברת טכנולוגיה נוספת שעושה שימוש בדפי תצוגה בלינקדאין היא גוגל. כמו שאתם כבר מכירים, ל-Google יש עשרות מוצרים בתחומים שונים ומגוונים ומיליארדי משתמשים מרחבי העולם במוצרים שלהם. בדפי ה-Showcase של גוגל ניתן לראות שהחברה מציגה את דפי הראווה בצורה ברורה והופכת את הדפים לקלים לחיפוש על ידי שימוש בשם החברה בכל אחד מהמוצרים. בטקטיקה הזאת שמשתמש גוגל היא בעצם עוזרת למשתמשים שלה למצוא ולעקוב אחר דפי התצוגה בצורה מהירה, גם אם הם לא עוקבים אחר עמוד החברה הראשי.

דף ראווה גוגל

לאחר שתמלאו את כל השדות הדרושים, אתם צריכים לשלוח את דף המוצר שלכם לבדיקה על ידי Linkedin. התהליך הזה יכול להימשך כשבועיים אך לעיתים דפי מוצר מקבלים אישור בצורה מהירה יותר. לאחר שהדף שלכם קיבל אישור, לשונית Products תתווסף לדף החברה שלכם. אם יש לכם יותר מדף מוצר אחד, הגולשים בלינקדאין שיגיעו לדף החברה יראו רשימה של מוצרים מסודרת לפי הא'-ב' עם סיכום קצר על כל אחד מהם.

לסיכום

דף Showcase בלינקדאין מיועד עבור חברות ומותגים גדולים (בדרך כלל) שיש להם במערך יותר ממוצר או שירות אחד ולכן יש להם צורך בליצור דפי ראווה מותאמים ללקוחות. בעת יצירת דפי הראווה / תצוגה במערכת לינקדאין, אתם משייכים את הדף לדף החברה הראשי ורושמים בשם דף התצוגה את שם המוצר או השירות שעבור קהל שמתעניין או רכש את המוצר יכול להתעדכן ספציפית לגביו. הקמה של דפי שואוקייס זו לא משימה פשוטה כמו שראיתם במדריך הזה אך להרבה עסקים לא יהיה בו צורך מכיוון שרוב העסקים לא יצטרכו לחלק את הקהל בדף החברה שלהם.

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, בוגר קורס שיווק דיגיטלי במכללת HackerU. בעל ניסיון בבניית אתרי וורדפרס, קידום ממומן בפלטפורמות גוגל, פייסבוק, יוטיוב וטיקטוק. מתמחה במשרד פיאלקוב דיגיטל בקידום אורגני (SEO). בעל ניסיון עשיר באיקומרס ובדרופשיפינג והבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

פיאלקוב דיגיטל נותנת לכם עשרות אחוזי הנחה על כלים ומערכות חובה לשיווק דיגיטלי איכותי

נרשמים לניוזלטר של פיאלקוב דיגיטל ומקבלים ישירות למייל הנחות ומבצעים עבור כלים לשיווק דיגיטלי ואיקומרס, סדנאות מתקדמות בתחום הפרסום, קישורים לקידום אורגני ועוד!

להרשמה לניוזלטר:

spin-to-win
galgla