logo

077-9978050

איך לבנות את עמוד החברה בלינקדאין כדי לגייס עובדים איכותיים

לינקדאין היא רשת חברתית פופולרית למחפשי עבודה ותחום ה-B2B, אם אתם מגיעים מעולם העסקים זאת פלטפורמה שחובה להיות בה. למרות שזו לא הרשת הגדולה ביותר וגם לא עם טווח החשיפה הגדול ביותר, עדיין יש לה חלק מרכזי בעולם של פלטפורמות חברתיות והיא משמשת כיום ככלי עוצמתי לבניית מותגים, יצירת לידים, עבודה B2B וגיוס עובדים. אחד מהכלים האיכותיים שיש ללינקדאין הוא דף חברה (Company Page), שבעזרתו ניתן לגייס לידים לעסק שלכם, לגייס עובדים לחברה, להעלות את המודעות לעסק ועוד.

למה צריך לבנות עמוד חברה בלינקדאין?

לינקדאין היא פלטפורמה חברתית מקצועית הגדולה והפעילה בעולם, עם למעלה מ-55 מיליון חברות בפלטפורמה שמתחרות על תשומת הלב של 720 מיליון משתמשים. עמוד החברה בלינקדאין מייצג עבור עסקים וחברות, הזדמנות ענקית לבסס את המותג שלהם כמוביל בתעשייה ומציע יתרונות גדולים נוספים במהלך התהליך:

  • לידים – חשיפה למותג או למוצרים של מותג בלינקדאין עוזר להגדיל את כוונת הרכישה של הגולשים בעשרות אחוזים. מלבד הקהל העצום בפלטפורמה שמשויך לעסקים ולחברות, בלינקדאין יש גם לא מעט צרכנים המתעניינים במוצרים, בשירותים, בתוכנות SaaS, בהשקעות ובמגוון תחומים נוספים.
  • גיוס עובדים – בממוצע, כל דקה נשכרים שלושה אנשים בעולם באמצעות לינקדאין. אם אתם חברה שמחפשת כשרונות מובילים, זה המקום למצוא טאלנטים ואם אתם כישרוניים ומחפשים את מקום התעסוקה הבא שלכם, לינקדאין זו פלטפורמה מומלצת לחפש בה.
  • פרסום – מלבד גיוס לקוחות וגיוסים, לינקדאין היא מקום מעולה לקבל הכרה על פועלכם ועל מה שהחברה שלכם עושה. באמצעות דף החברה, הגולשים יכולים ללמוד עליכם, על החברה, חידושים ועוד.
  • נוכחות ברשתות החברתיות – לכל חברת סטרטאפ, חנות בגדים, חברה לשיווק דיגיטלי או תוכנת SaaS, יש פרופילים של החברה או העסק ברשתות החברתיות. זה מראה לגוגל ולעולם שגולשים באים באינטראקציה עם העסק שלכם גם מחוץ לאתר האינטרנט או למקום הפיזי בו אתם יושבים ובעצם מקנה לכם אמינות חברתית.

איך ליצור עמוד חברה בלינקדאין?

אם עדיין לא יצרתם חשבון לינקדאין אישי, זה הזמן ליצור חשבון כזה כי בלעדיו לא תוכלו לפתוח דף חברה ב-Linkedin. היכנסו לחשבון הלינקדאין שלכם ועברו על השלבים הבאים:

  1. בתפריט של לינקדאין מצד ימין לחצו על הכפתור Create a Company Page.
צור עמוד חברה בלינקדאין1

2. לאחר מכן לחצו על Company.

צור עמוד חברה בלינקדאין2

3. מלאו את פרטי החברה בצורה מלאה עד כמה שאפשר. כולל: כתובת אתר של המותג שלכם ואם אתם יכולים עשו שימוש באותו שם המשתמש והפרטים שנמצאים אצלכם ברשתות החברתיות השונות.
4. העלו את הלוגו של החברה שלכם והוסיפו סלוגן שלכם. שלב זה אמנם אופציונאלי אך לא מומלץ לדלג עליו מכיוון שדפי חברה עם פרטים מלאים מקבלים יותר צפיות.
5. לבסוף, לחצו על Create Page.

צור עמוד חברה בלינקדאין3

6. הגיע הזמן להשלים את הדף שלכם עם פרטים נוספים לאחר שכבר יצרתם אותו – הקפידו לרשום תיאור חזק ואטרקטיבי עם מילות מפתח של העסק, תרשמו כתובת מדויקות ואת כתובת האתר שלכם.
7. לאחר מכן, הוסיפו כפתור מותאם אישית, תעלו פוסטים לעמוד החברה, השתמשו בהאשטגים רלוונטים ותעלו תמונת קאבר.
8. תזמינו את החיבורים שלכם בפלטפורמה והגדילו בהדרגה את הקהל שלכם.

צור עמוד חברה בלינקדאין4

הקמה ופרסום של דף החברה שלכם הוא רק הצעד הראשון של העסק שלכם בלינקדאין. אם אתם באמת רוצים שהדף שלכם יפיק את המירב מלינקדאין ויעזור לכם למצוא ולגייס עובדים איכותיים לחברה, המשיכו לקרוא את הטיפים במאמר כדי לקבל תוצאות מקסימליות.

טיפים לבנייה נכונה של עמוד החברה על מנת לגייס עובדים איכותיים

כדי לוודא שאתם מושכים אל החברה שלכם מועמדים פוטנציאליים איכותיים אתם צריכים לבנות את דף החברה בצורה טובה, שיספר לגולשים מי אתם, מה אתם עושים, איזה אנשים אתם שוכרים לעבודה ודברים נוספים. עברו על ארבעת הטיפים האלו כדי לבנות דף חברה איכותי שימשוך מועמדים איכותיים:

1. תעלו תמונת פרופיל ובאנר המייצגים אתכם

תמונת הפרופיל שלכם היא הדבר הראשון שאנשים שמחפשים את החברה שלכם בלינקדאין יראו. דפי חברה עם תמונת פרופיל מקבלים פי 6 יותר מבקרים מדפים ללא תמונת פרופיל לכן זה משהו שאי אפשר לוותר עליו. מומלץ לשים בתמונת הפרופיל את הלוגו של החברה (תוודאו שהלוגו שלכם מותאם לגודל של תמונת פרופיל בלינקדאין). הבאנר שמעל תמונת הפרופיל מאפשר לכם קצת יותר יצירתיות מכיוון שאין באנר שמומלץ לשים וזה אינדיווידואלי אצל כל חברה וחברה. למשל, ב-Mailchimp העלו קאבר מעוצב עם אחד מהסולגנים של החברה.

תמונת פרופיל ובאנר לדף החברה בלינקדאין

2. השקיעו בתוכן ב-About Us כולל שימוש במילות מפתח

תמונת הפרופיל והקאבר אמנם ימשכו מגויסים פוטנציאליים לדף החברה שלכם, אבל תוכן איכותי יבהיר להם מי אתם ומה אתם מחפשים. האפשרות של About Us (בתמונה: Description) מאפשר לכם לתאר את החברה שלכם בפסקה עד 2,000 תווים שמספרת לגולשים שלכם כל מה שהם צריכים לדעת על החברה. השתמשו בשפה פשוטה ונגישה לקהל המבוססת על מחקר מילות מפתח של התעשייה שלכם כדי לתאר את המטרות העסקיות שלכם במילים. בסופו של דבר אתם רוצים שהחלק של ה-About Us יספר את סיפור החברה ויעזור למשתמשים לראות את הערך שלכם ומה שאתם מציעים. המידע בדף החברה שלכם בלינקדאין צריך לענות לגולשים על השאלות הבאות:

  • מי אתם?
  • איפה אתם נמצאים?
  • מה אתם מציעים?
  • מה הערך המוסף שאתם נותנים?
  • איך ניתן ליצור איתכם קשר?
תוכן איכותי בעמוד החברה בלינקדאין

3. פרסמו פוסטים בדף החברה באופן שוטף

בסטטיסטיקות של לינקדאין אנחנו מגלים שחברות שמפרסמות פוסטים מדי שבוע מקבלות עלייה של לפחות פי 2 במעורבות בדף החברה ולכן מומלץ להעלות פוסטים באופן שוטף. ב-Linkedin יש מספר אפשרויות של תכנים שניתן להעלות:

  • מאמרים – לינקדאין היא רשת חברתית שמציגה מאמרים ארוכים בצורה אופטימלית. בתוך הפוסטים ניתן להטמיע תמונות, קישורים וציטוטים כדי ליצור חווית טקסט עשירה יותר מאשר סתם כמות תוכן גדולה שזרוקה בפלטפורמה. 
  • תמונות – תמונות מביאות פי 2 יותר תגובות מאשר פוסטים שהם רק טקסט. לינקדאין מעודדת שימוש בתמונות וממליצה לשלב 3-4 תמונות בכל פוסט. אתם לא צריכים להיות מומחים בצילום או עיצוב כדי לשלב מדיה רלוונטית בפוסטים בדף החברה שלכם בלינקדאין. מספיק להיכנס לאתרים של תמונות בחינם כדי למצוא תמונה שתתאים לתוכן.
  • סרטונים – תוכן וידאו מקבל פי 5 יותר מעורבות מתוכן סטטי בלינקדאין ושידור לייב בוידאו מקבל פי 24 יותר מעורבות. תוכן וידאו יגביר משמעותית את כמות המבקרים בדף החברה שלכם וכיום יש חברות ששכילות להעלות רק תוכן וידאו לדף.
  • קבצי PDF ו-PowerPoint – אתם יכולים להעלות ישירות ללינקדאין מסמכים ושקופיות כדי להציג במדויק במה המותג שלכם עוסק או להציג כמה רעיונות מעניינים שיש לכם.
  • יחס לעובדים – באמצעות הפיצ'ר הזה בלינקדאין שנקרא גם Spotlight Employees אתם יכולים לקבל בברכה בצורה פומבית חברי צוות חדשים, לספר על הצלחות של עובדים בחברה, לחגוג להם תקופת זמן שהם בחברה ואפשרויות נוספות. אפשרות זאת תאפשר לכם להראות למועמדים פוטנציאליים לגיוס, כיצד אתם מתנהגים לעובדים שלכם וכיצד העובדים בחברה מרגישים בעבודה.
פוסטים בעמוד החברה בלינקדאין

4. הגדילו את הקהל בדף החברה

יש מספר אפשרויות להגדיל את דף החברה שלכם, מה שיעזור לכם להגדיל את כמות הטראפיק בדף, למשוך מועמדים טובים יותר לגיוס, להגדיל המרות ולצבור שם איכותי שיהפוך אתכם לאוטוריטה בתעשייה בה אתם עובדים. תוכלו להגדיל את התנועה בדף בדרכים הבאות:

  • הזמינו את הקהילה שלכם – אתם יכולים להזמין לדף החברה את כל הקונקשנים שיש לכם בלינקדאין.
  • תמקדו את הפוסטים שלכם – עשו אופטימיזציות של קידום אורגני לתוכן שבפוסטים שלכם כדי למקד אותם בצורה הכי טובה לקהל הרלוונטי.
  • פרסום ממומן בלינקדאין – אתם יכולים להגביר את התפוצה של דף החברה או פוסטים בודדים מתוך דף החברה באמצעות קידום בתשלום במערכת הפרסום של Linkedin.
  • עבדו עם האשטגים – עקבו אחר האשטגים פעילים בתעשייה שלכם כדי להגיב עם דף החברה במקומות רלוונטיים ולצבור עוד חשיפה.
  • עבדו בצוות – הפעילו התראה בדף החברה לעובדים שלכם כדי שיגיבו וישתפו תוכן חדש שעולה.

לסיכום

יש הרבה דרכים לגייס עובדים איכותיים לחברה או לעסק שלכם באמצעות לינקדאין. דף חברה איכותי יעזור למועמדים פוטנציאליים לגיוס להבין מי אתם, במה החברה שלכם עוסקת והאם הם יתאימו למערך שלכם. כדי למשוך את המועמדים הטובים ביותר, צרו את דף החברה שלכם לפי המדריך כאן ובנו אותו בצורה טובה באמצעות ארבעת הטיפים שקיבלתם כאן.

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, בוגר קורס שיווק דיגיטלי במכללת HackerU. בעל ניסיון בבניית אתרי וורדפרס, קידום ממומן בפלטפורמות גוגל, פייסבוק, יוטיוב וטיקטוק. מתמחה במשרד פיאלקוב דיגיטל בקידום אורגני (SEO). בעל ניסיון עשיר באיקומרס ובדרופשיפינג והבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

פיאלקוב דיגיטל נותנת לכם עשרות אחוזי הנחה על כלים ומערכות חובה לשיווק דיגיטלי איכותי

נרשמים לניוזלטר של פיאלקוב דיגיטל ומקבלים ישירות למייל הנחות ומבצעים עבור כלים לשיווק דיגיטלי ואיקומרס, סדנאות מתקדמות בתחום הפרסום, קישורים לקידום אורגני ועוד!

להרשמה לניוזלטר:

spin-to-win
galgla