logo

077-9978050

איך להשתמש באפשרות של דף מוצר במערכת של לינקדאין

על מנת לשלב את תחום האיקומרס בפלטפורמה של לינקדאין, החברה מאפשרת לכם לבנות דפי מוצר עבור מוצרי איקומרס שאתם מוכרים. בדפי המוצר ניתן יהיה למצוא פרטים רבים על המוצר שלכם, כולל: מחיר המוצר, תמונות, מידע בעל ערך וגם ביקורות של לקוחות. כדי לשתף בלינקדאין את מוצרי האיקומרס שלכם בצורה האופטימלית עליכם לבנות את דף המוצר בלינקדאין בצורה מדויקת ונכונה. עברו על המאמר הזה בו נדבר על דף מוצר בלינקדאין ועל איך יוצרים דף מוצר בפלטפורמה. נכון לכתיב מילים אלו, דף המוצר בלינקדאין זמין רק לחברות B2B.

מה זה דף מוצר בלינקדאין?

בסוף שנת 2020, לינקדאין פתחה את האפשרות לגולשים לבנות דפי מוצרים בפלטפורמה שיעזרו להם בעצם לבנות מודעות ומידע מהימן סביב המוצרים והמותג שלכם. בדף זה אתם גם תוכלו לבנות Social Proof חזק על ידי הצגת ביקורות ודירוגים של לקוחות כאשר גולשים מ-Linkedin שמגיעים אל דף המוצר שלכם ורוצים להשאיר ביקורת כזו, צריכים לבצע אימות שהם אכן רכשו מוצר בחנות, מה שהופך את הביקורות הללו לאיכותיות מאוד. שימו לב שלא ניתן להשתמש בדף המוצר בלינקדאין עבור שירותים, אלא רק עבור מוצרים.

איך ליצור דף מוצר בלינקדאין ב-6 שלבים פשוטים?

שלב 1 - איך ליצור דף מוצר בלינקדאין?

כדי ליצור דף מוצר בלינקדאין, אתם צריכים להיות בעלי גישה של Admin או Content Admin בדף החברה. פתחו את הכרטיסייה Products בתפריט ולאחר מכן לחצו על הכפתור Add Product.

הוסיפו מוצר בליקנדאין

בחלון הוספת מוצר, כתבו את שם המוצר שלכם. שימו לב, ברגע שהוספתם את המוצר, לא תוכלו לשנות את השם שלו.

שם המוצר

שלב 2 - איך להוסיף או לערוך את פרטי המוצר?

בשלב זה אתם תתבקשו להזין פרטים על המוצר שלכם, השדות הנדרשים למילוי הם קטגוריית המוצר, קריאה לפעולה (CTA), ומידע על המוצר.

פרטים למילוי

שימו לב, לאחר בקשות חוזרות מהקהילה בלינקדאין, המערכת החליטה לאפשר לבעלי דפים בלינקדאין להאיץ את יצירת דפי המוצרים על ידי יצירתם באמצעות נתונים קיימים מאתר החברה או מדף החברה בלינקדאין. אם בדף החברה שלכם כבר ישנם מוצרים, אתם תוכלו להשתמש בנתונים שלהם על מנת ליצור את דף המוצר יותר בקלות. בקטגוריית מוצרים, הקפידו לבחור את הקטגוריה שמתאימה בצורה הטובה ביותר למוצר שלכם (יש לכם מעל ל-500 אפשרויות לבחירת הקטגוריה בדף המוצר בלינקדאין).

שלב 3 - בחרו את הקריאה לפעולה ואת דף הנחיתה באתר

עבור כפתור ה-CTA (קריאה לפעולה), האפשרויות הזמינות בלינקדאין הן – הורד עכשיו (Download Now) , התחל כעת (Get Started), בקש הדגמה (Request Demo), צור קשר (Contact Us), נסה עכשיו (Try Now) ולמד עוד (Learn More). לאחר שתבחרו את הקריאה לפעולה הרצויה, הזינו את כתובת ה-URL שאליה יפנה ה-CTA. לאחר שביצעתם פעולות אלו תוכלו לראות תצוגה מקדימה של איך ייראה ה-CTA שבחרתם בדף מוצר בתיבת תיאור המוצר.

קריאה לפעולה בליקנדאין

שלב 4 - הוסיפו תמונות וסרטונים כדי להדגיש את תכונות המוצר

החלק של המדיה בדף המוצר הוא חלק מרכזי והוא מאפשר לכם להוסיף שילוב של סרטונים ותמונות המדגישים את התכונות והיתרונות של המוצר. אפשרות זו היא אופציונלית אבל מומלצת מאוד. אתם יכולים להעלות לפלטפורמה של לינקדאין סרטונים או תמונות וגם להטמיע סרטונים מ-Vimeo או YouTube. הגודל המינימלי עבור תמונות הוא 1128×376 פיקסלים וגודל הקובץ המקסימלי הוא 5MB (ולכן מומלץ להטמיע את הסרטונים מהסטרימרים ולא להעלות אותם ישירות למערכת).

הוסיפו מדיה בדף מוצר בליקנדאין

על מנת להציג את המדיה בצורה הטובה ביותר בדף המוצר שלכם, לינקדאין ממליצה להוסיף 3 סרטונים ו-2 תמונות ולהקפיד שאורך הסרטונים לא יעבור את ה-3 דקות. מומלץ לשלב סרטון שקשור למותג על מנת שייתן לגולשים קצת מידע על העסק שלכם לצד סרטוני הדגמה למוצרים וסרטוני עדות מלקוחות. עבור תמונות מוצר, בחרו את התמונות המציגות את המוצר שלכם בבירור ועבור מוצרים אונליין, בחרו תמונה של דאשבורד או מסך בית של אפליקציה.

שלב 5 - הציגו לקוחות מרכזיים המשתמשים במוצרים שלכם

בדף המוצר שלכם בלינקדאין, תוכלו להציג לקוחות שהשתמשו במוצר שלכם. "לקוחות" בלינקדאין – הכוונה לארגונים ועסקים שרוכשים אצלכם באופן קבוע. אתם לא יכולים להוסיף חשבונות פרטיים באפשרות זו, אלא רק עמודי חברה. אם העסק שלכם משרת מגוון תעשיות ועסקים, הוסיפו לקוחות המשקפים את קהל היעד שלכם. הקפידו לבקש אישור מהחברה או העסק אותו אתם רוצים להוסיף באפשרות זו.

לקוחות מרכזיים בלינקדאין

הערה: אם דף החברה שלכם נוסף בדף מוצר של עסק אחר וזוהה "כלקוח" של אותו העסק, אתם יכולים להסיר הצגה זו בלחיצת כפתור.

שלב 6 - שלחו את דף המוצר שלכם לסקירה

לאחר שתמלאו את כל השדות הדרושים, אתם צריכים לשלוח את דף המוצר שלכם לבדיקה על ידי Linkedin. התהליך הזה יכול להימשך כשבועיים אך לעיתים דפי מוצר מקבלים אישור בצורה מהירה יותר. לאחר שהדף שלכם קיבל אישור, לשונית Products תתווסף לדף החברה שלכם. אם יש לכם יותר מדף מוצר אחד, הגולשים בלינקדאין שיגיעו לדף החברה יראו רשימה של מוצרים מסודרת לפי הא'-ב' עם סיכום קצר על כל אחד מהם.

איך לערער על ביקורת של לקוח בדף המוצר שלכם?

כבעלים או מנהל של דף מוצר, אתם יכולים לערער על ביקורת שהתקבלה על ידי לקוחות בדף המוצר שלכם בלינקדאין. ישנן 3 קטגוריות לביקורות שעליהן תוכלו לערער בדף המוצר:

  • לשון הרע או השמצות – למשל, אם מישהו מעלה האשמות שווא על העובדים שלכם. לינקדאין תמחק את הביקורות הללו.
  • תגובת שקר – למשל, כאשר גולש טוען שהמוצר שלכם לא זמין באזור מסוים, בעוד שהוא כן זמין לאזור זה. לינקדאין במקרה הזה תמחק את הביקורת לאחר בדיקה.
  • תגובה מוטה או ממומנת – למשל, אם מישהו מדווח על ביקורת כי הוא חושב שמי שהשאיר את הביקורת קיבל תשלום עבור זה. לינקדאין טוענת שהיא לא יכולה לזהות תמיד ביקורות בקטגוריה הזו ולכן לא תמיד יהיה מענה מצד הפלטפורמה.

 

גולשים בליקנדאין יכולים גם לדווח על כל ביקורת למערכת על ידי לחיצה על 3 הנקודות בצד ימין של הביקורת ובחירה בדיווח על הביקורת.

לסיכום

דף מוצר בלינקדאין זו אפשרות מעולה להציג את המוצרים שלכם ולתת הצצה לגולשים אל קהל הלקוחות שלכם. האפשרות של הוספת ארגונים ועסקי םשרוכשים ממכם באופן קבוע לצד ביקורות מוצרים אותנטיות עוזרת לדף המוצר שלכם בלינקדאין להיות חלק מרכזי מהסושיאל פרוף של העסק שלכם. לינקדאין ממליצה לשים את קבלת הביקורת למוצר בראש סדר העדיפויות שלכם. במאמר הזה עברנו על הקמה מלאה של דף מוצר בלינקדאין. חשוב לזכור שדפים אלו זמינים כרגע רק לעסקים מסוג B2B, אך הם צפויים להיפתח בהמשך לכל סוגי העסקים.

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, בוגר קורס שיווק דיגיטלי במכללת HackerU. בעל ניסיון בבניית אתרי וורדפרס, קידום ממומן בפלטפורמות גוגל, פייסבוק, יוטיוב וטיקטוק. מתמחה במשרד פיאלקוב דיגיטל בקידום אורגני (SEO). בעל ניסיון עשיר באיקומרס ובדרופשיפינג והבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

פיאלקוב דיגיטל נותנת לכם עשרות אחוזי הנחה על כלים ומערכות חובה לשיווק דיגיטלי איכותי

נרשמים לניוזלטר של פיאלקוב דיגיטל ומקבלים ישירות למייל הנחות ומבצעים עבור כלים לשיווק דיגיטלי ואיקומרס, סדנאות מתקדמות בתחום הפרסום, קישורים לקידום אורגני ועוד!

להרשמה לניוזלטר:

spin-to-win
galgla