אפל שחחרה רשמית את iOS 14.5, ופייסבוק שיחררו בתגובה את AEM ויצרו כאוס במערכת הפרסום. בוובינר ניסינו לעשות קצת סדר בדברים:
אלעד לוי סיפר מה קרה ואיך זה משפיע עלינו ברמה הטכנית, ואני סיפרתי איך זה משפיע על קמפיינים ומה אפשר לעשות עם זה (אור פיאלקוב)
כל זה על בסיס הידע שבינתיים קיים, וממשיך להתעדכן תוך כדי תנועה.
הטמעת Conversion API:
המדריך של פייסבוק להטמעה דרך התג מנג'ר
* וורדפרס – הכי מומלץ לקנות PixelYourSite
* שופיפי – כלי חינמי (מדריך), או כלי בתשלום
* הטמעה דרך שרת תג מנג'ר – מדריך
* פתרון נוסף דרך שרת של גוגל קלאוד
* כלים בתשלום: Getelevar
לצפייה בוובינר:
על הכותב
אור פיאלקוב, בן 37, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה בשיווק דיגיטלי, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים.
הבעלים של EasyCloud – חברת אחסון אתרים בענן. חברה שמנגישה את עולם אחסון אתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.