דברים שאתם חייבים לדעת בדיגיטל בחודש פברואר 2019.
כל חודש אנחנו נעדכן אותכם בדברים הכי מעניינים וחמים בדיגיטל!

בעקבות ההצלחה, סדנה לבניית אסטרטגיית פרסום דיגיטל – מחזור 2 יוצא לדרך! 

סקרים מוכיחים כי רוב העסקים שמשווקים באינטרנט עושים את זה ללא אסטרטגיה מובנית וברורה.

בהתאם לכך, רובם אינם מרוצים מהתוצאות.  

סדנה לבניית אסטרטגיה לפרסום דיגיטלי היא סדנת חובה לכל בעל עסק, מנהל שיווק ומנהל שיווק דיגיטלי! 

מטרת הסדנה, ללמד אתכם להכיר את השלבים ההכרחיים בתהליך שיווק דיגיטלי, הכרות עם כל הפלטפורמות הקיימות,

כיצד להשתמש בכלים מתקדמים, במה להתמקד, איך למדוד תוצאות ועוד.

בוגרים של הסדנאות שלנו? פנו אלינו בפרטי לקבל הנחה לסטודנטים חוזרים. 

אינפוגרפיקה חדשה באתר שלנו – סטטיסטיקות משתמשי אאוטבריין בישראל 2018- בואו נדבר במספרים!

כמה משתמשים יש באאוטבריין בישראל? כמה זמן המשתמשים האלו מתעכבים על התוכן?

באלו מכשירים משתמשים הגולשים? אילו תכנים מחפשים הגולשים?

מה הם אחוזי הנטישה של הגולשים? וכיצד ניתן למפות את דרכי ההגעה לתוכן?

עכשיו בוא נדבר על הפער בין מה שמפרסמים חושבים שמעניין את הקהל שלהם לבין מה שבפועל יעניין את הקהל שלהם… 

קייס סטאדי שישי(!) שפייסבוק מפרסמים על לקוח שלנו – אלעל
אחד מהקמפיינים המיוחדים והמתקדמים שיצא לנו לעשות:
איך להשתמש בכלי רימרקטינג דינאמי לטיסות ביחד עם הצעה להשתתף במכרז על מקומות בהנחה לטיסה שלך. 
כלים מתקדמים + קראיטיב ייעודי + מוצר חדשני למכירת לטיסות = הצלחה מסחררת ומטוסים מלאים

קצת עליי

אור פיאלקוב, בן 35 נשוי לענבל ואב לאיתמר, ואביב. מנכ"ל ובעלים של חברת הדיגיטל Fialkov Digital – חברה המתמחה בפרסום באינטרנט בערוצים רבים ומגוונים.

פורץ דרך בתחום ניהול הקמפיינים בפייסבוק, עד היום פייסבוק פרסמה 6 קייס סטאדיס על לקוחות של המשרד. בנוסף, כותב מאמרים מקצועיים, יועץ ומלווה חברות גדולות בתחומי הפרסום במדיה הדיגיטלית, ובעל קבוצת הדיגיטל הגדולה בישראל "מקצועני פרסום בדיגיטל".

תמונה אור
השארת תגובה

רוצים להישאר מעודכנים?

הרשמו לניוזלטר שלנו!