אינפוגרפיקה – משתמשי אאוטבריין בישראל 2018

שיווק באאוטבריין

נתונים שלא ידעתם על משתמשי אאוטבריין בישראל

מספר האנשים בישראל שמשתמשים בפלטורמת שיווק באאוטבריין עומד על 8,412,024 אנשים.
♥ כמה זמן המשתמשים האלו מתעכבים על התוכן?
תלוי מהיכן הם מגיעים: אם הם מגיעים מהדיסקברי (מנוע החיפוש של אאוטבריין) זמן השהיה באתר הוא 05:06 דקות בעוד שזמן השהיה עבור קוראים שמגיעים מחיפוש הוא 3:25 דקות. משתמשים שהגיעו לתוכן מרשתות חברתיות מבלים את הזמן המועט ביותר עם התוכן 03:15 דקות.
♥ באלו מכשירים משתמשים הגולשים?
רובם גולשים במובייל 72%, 25% גולשים בדסקטופ ורק 3% מגיעים מהטאבלט.
♥ אילו תכנים מחפשים הגולשים?
רובם מחפשים נושאים הקשורים לכלכלה ועסקים 25% ובריאות ותזונה 16.6%. בידור (12%) רכבים (7.8%) טכנולוגיה ואינטרנט (7.6%) חדשות (7.4%) טיולים וספורט הם הקטגוריות הפחות פופולריות ועומדות על פחות מ7%.
♥ מה הם אחוזי הנטישה של הגולשים?
ישנה התפלגות מעניינת לפי מקורות ההגעה: דיסקברי 61%, סושיאל 81% וחיפוש 69%
♥ כיצד ניתן למפות את דרכי ההגעה לתוכן?  
גם כאן יש התפלגות מעניינת בין שלושת הורטיקילים
53% מכלל הגולשים הגיעו אליו מחיפוש. דיסקברי כאן עם מקום טוב באמצע – 24%. בעוד שהסושיאל הוא עם האחוזים הנמוכים ביותר 23%
♥ ועכשיו בוא נדבר על הפער בין מה שמפרסמים חושבים שמעניין את הקהל שלהם לבין מה שבפועל יעניין את הקהל שלהם.

בתחום החדשות למשל השקיעו המפרסמים במילים הבאות:

בעוד שהגולשים התעניינו ב:

גם בתחום הבידור אנו מגלים פער בין מה שמעניין את הקהל לבין מה שהמפרסמים חושבים שמעניין את הקהל:

אלו הקטגוריות של המפרסמים:

וזה מה שמעניין את הגולשים:

♥ מניתוח קצר של תוצאות החיפוש ניתן לומר שהמפרסמים חושבים על מונחים ספציפיים וממוקדים בעוד שהקהל חושב במונחים רחבים יותר. 

למשל תופעות חברתיות (בקטגורית הבידור "מפוקפק", ו"שנאת נשים" בקטגורית החדשות).

outBrain_info2018

קצת על המעצבת:

עדי צביק בוגרת תילתן, בת 33, מתגוררת בר"ג.

אוהבת זומבה ואת פיג'י החתול (:

 

פוסטים נוספים:

spin-to-win
galgla