אינפוגרפיקה – מדריך לסוגי המודעות החדשות בפייסבוק
פייסבוק משנה את גדלי המודעות בספטמבר 2013, ארגנתי לכם אינפוגרפיקה יפה ובעברית על הגדלים החדשים מוכנים לספטמבר 2013? רוצים לדעת מהם הגדלים למודעות החדשות בפייסבוק? אינפוגרפיקה
שינויים במערכת המודעות בפייסבוק החל מספטמבר 2013
שינויים במערכת המודעות בפייסבוק החל מספטמבר 2013: פייסבוק הוציאה עדכון למערכת המודעות בפייסבוק שיהיה תקף החל מה-10 לספטמבר 2013. בפוסט זה אני אסקור חלק מהשינויים שישתנו
שינויים במערכת הפרסום בפייסבוק – פוסט לינק לאתרים חיצונים
שינויים במערכת הפרסום בפייסבוק – פוסט לינק לאתר חיצוני. מהיום ניתן להעלות תמונות מאתר האינטרנט וכן פייסבוק אוסרת על תמונה שקטנות מ-120 על 120 פיקסל
פרסום לרשימת הלקוחות שלנו בפייסבוק דרך ה-Ads Manager בפייסבוק – כלי חדש
היום הופיע לי כלי חדש בפייסבוק, פרסום לרשימת הלקוחות שלנו בפייסבוק, דרך ה-Ads Manager. בינתיים הכלי נעלם אך הצלחתי לצלם אותו ולכתוב עליו מדריך. אני מניח
וובינר בנושא פרסום מתקדם בפייסבוק
היום העברתי וובינר בנושא פרסום מתקדם בפייסבוק באמצעות תוכנת הפאוור-אדיטור (Power Editor). אחד הכלים היותר נדרשים כיום למנהל מדיה חברתית הוא פרסום מתקדם בפייסבוק. בעזרת
נתינת הרשאות לחשבון פרסום בפייסבוק
בתור מנהלי מדיה חברתית, אנו רוצים לנהל את חשבונות הפרסום של הלקוחות בחשבונות נפרדים, ולא תחת החשבון הפרטי שלנו. בכדי לעשות זאת, על הלקוח לתת לנו
גיבוי פרופיל פייסבוק – מדריך
מדי פעם מומלץ לעשות גיבוי לכל המידע האישי שנצבר בפרופיל הפייסבוק שלנו. כל החברים, התמונות, ההודעות שלנו, נמצאים בשרתי פייסבוק, ובמקרה של פריצה לחשבון, אנו
המרת פרופיל אישי לעמוד עסקי בפייסבוק
כשיש לנו פרופיל אישי ואנו רוצים להפוך אותו לעמוד עיסקי. יש לעשות כמה שלבים לפני הפעולה, וכן לעבוד בצורה מסודרת. אבל קודם כל, חשוב לדעת
מיזוג עמודי פייסבוק
עדכון יולי 2013 – לבעלי הממשק החדש כשנפתחו מספר עמודים שונים לעסק אחד, ולא מעוניינים לוותר על הלייקים שנצברו בכל אחד מהם, ניתן לאחד את
הרשאות לניהול דף עסקי בפייסבוק
במידה ואנו רוצים שיותר מאדם אחד ינהל את העמוד פייסבוק העסקי, ניתן לתת הרשאות לאנשים נוספים. לפעמים נרצה לתת לאנשים הרשאות של צפייה בסטטיסטיקות בלבד,
כתובת מקוצרת לעמוד עסקי בפייסבוק
פייסבוק מאפשרת לעמודים לבחור כתובת מקוצרת לדף העסקי בפייסבוק . כאשר נבחר שם משתמש לדף העסקי, הכתובת המקוצרת תהיה בנוסח הבא: http://www.facebook.com/username ישנם כמה יתרונות לקיצור
יצירת מיקום לדף עסקי בפייסבוק
דף עסקי בפייסבוק יכול לקבל מיקום (Places) על ידי חיבור הכתובת הפיזית של העסק לדף העסקי, במדריך זה אסביר איך ליצור מיקום לדף עסקי בפייסבוק.