אינפוגרפיקה – תוצאות סקר השכר בתחום השיווק הדיגיטלי 2020
אינפוגרפיקה – תוצאות סקר השכר בתחום השיווק הדיגיטלי 2020. כל אחד ואחת יכול לראות מה מצבו בשוק העבודה מבחינת שכר על פי פילוחים של השכלה, ותק, סוג החברה, התפקיד ועוד
אור פיאלקוב, אנידור חקק ובן אורן מגלים את אמריקה: וובינר בנושא SEO בארצות הברית
אירחתי את אנידור חקק מהיידה דיגיטל ואת בן אורן, מ-Pinetree Marketing. הם נתנו לנו דגשים על קידום אורגני בחו"ל ומה השוני לעומת קידום בישראל
בניית קהלים חכמים בעולמות האיקומרס בפייסבוק
בפוסט נלמד שיטות מתקדמות של בניית קהלים בפייסבוק על מנת להגדיל את המכירות שלנו באתר, על בסיס לקוחות קיימים ורוכשים
דברים שאתם חייבים לדעת בדיגיטל בחודש אוקטובר 2020
דברים שאתם חייבים לדעת בדיגיטל בחודש ספטמבר 2020. כל חודש אנחנו נעדכן אתכם בדברים הכי מעניינים וחמים בדיגיטל.
אופטימיזציה לקמפיינים בפייסבוק בעזרת חוקים אוטומטיים
במאמר הבא נעסוק בבניית חוקים מותאמים אישית למטרות שלנו במטרה לחסוך עלויות, לשפר תוצאות ולתת למערכת כמה שיותר לעבוד במקומנו על הפעולות היום יומיות, ולפנות את הזמן שלנו למציאת קהלים חדשים, קראייטיב חדש ורעיונות חדשים.
בנייה נכונה של שמות קמפיינים לשיפור ביצועים
רבים יודעים לבנות קמפיין, אך מעטים מצליחים להבין מה בקמפיין מביא להצלחה. מבנה שמות נכון יאפשר להפריד בין הגורמים ולזהות את המכנה המשותף בין ההצלחות.
גוגל דאטה סטודיו data studio – המדריך המלא למתחילים
מדריך – דאטה סטודיו למתחילים. נלמד איך לעבוד עם כלי הדוחות של גוגל, דאטה סטודיו. ונסביר צעד אחר צעד איך לבנות דוחות מפורטים ומעוצבים מאפס
מבוא לאופטימיזציה לקמפיינים ממומנים בפייסבוק
איך עושים אופטימזציה בפייסבוק? איך מסתכלים על מספרים? מה עושים עם מודעות? מה אומר לי אדסט שהמחיר לתוצאה שלו יקר ומה אומר לי אדסט שמחיר לתוצאה שלו מתחת למחיר יעד שלי? איך קורה שאנחנו מריצים קמפיין ואחרי כמה ימים הוא פשוט דועך?
דברים שאתם חייבים לדעת בדיגיטל בחודש ספטמבר 2020
דברים שאתם חייבים לדעת בדיגיטל בחודש ספטמבר 2020. כל חודש אנחנו נעדכן אתכם בדברים הכי מעניינים וחמים בדיגיטל.
איך לגרום ללקוחות שלכם לחזור ולקנות ממכם שוב ?
רוצים לדעת איך להגדיל מכירות באתר שלכם?
בפוסט שלפניכם נציג כלים ושיטות פשוטות איך להגדיל בעשרות אחוזים את הרווחיות באתר האיקומרס שלכם ולגרום ללקוחות שלכם לקנות מכם שוב. חובת קריאה לכל מי שיש לו אתר איקומרס
איך לתמחר את שירותי הדיגיטל שלכם?
כדי לדעת לתמחר נכון את השירותים שלכם הנוסחה היא די פשוטה: עליכם לדעת כמה נכנס וכמה יוצא מהכיס שלכם לטובת מתן השירות. אז איך לתמחר תוך שמירה על האינטרסים שלכם ועל מקצועיות ושקיפות מול הלקוח?
איך לשפר את חווית המשתמש באתר כדי להשיג יותר תוצאות?
מה הקשר בין חווית משתמש למדידת תוצאה עסקית ברורה (KPI)? בפוסט נציג איך לשפר את חווית המשתמש באתר כדי להשיג יותר תוצאות?