logo

077-9978050

אפשרויות פרסום בלינקדאין שאתם חייבים להכיר

מגייסים עובדים? משווקים בעולמות ה-B2B? הכרות עם מערכת הפרסום של לינקדאין היא בגדר חובה. הכנו לכם אפשרויות של ניהול קמפיינים ופרסום בלינקדאין שאתם חייבים להכיר.

לינקדאין היא רשת עסקית חברתית, המונה למעלה מ-760 מיליון משתמשים (נכון לינואר 2021). היא מאפשרת לאותם משתמשים ליצור רשת נטוורקינג רחבה ובעלת פוטנציאל ממשי לצורכי ניהול הקריירה שלהם. בין אם אתם מחפשים עבודה או שאתם בכלל מהצד שמגייס אותם, אם אתם משווקים מוצר או מקדמים חברה מסוימת, הנוכחות שלכם בלינקדאין היא בגדר חובה

LINKEDIN

היום יותר מתמיד, אנחנו שומעים יותר ויותר על עסקים שמשתמשים בלינקדאין כפלטפורמה לגיוס עובדים איכותיים או קידום מוצר מסוים, לרוב בעולמות ה-B2B, וזה קורה בעיקר בזכות מערכת הפרסום המדויקת של לינקדאין שמאפשרת לטרגט אנשים בצורה מאוד ספציפית ולהפיק תוצאות איכותיות במיוחד.

דוגמא למודעת פרסום בלינקדאין
ניהול קמפיינים ופרסום בלינקדאין

אם אתם לא שם, אנחנו ממליצים בחום שתתחילו להכיר את הפרסום בלינקדאין, ובתור התחלה –

ריכזנו לכם כמה אפשרויות פרסום בלינקדאין שאתם חייבים להכיר:

1. פרסום בלינקדאין לפי השכלה רלוונטית

ניתן לטרגט אנשים לפי רמת ההשכלה שלהם, למשל – בעלי תואר ראשון בתחום מסוים. אפשרות זו יכולה להועיל במקרה ואתם מעוניינים לפרסם את מסלולי התואר השני שיש למכללה מסוימת להציע, כך תוכלו להגיע לאנשים ספציפיים שככל הנראה מתעניינים בכך יותר.

פרסום בלינקדאין לפי גודל החברה

ניתן לטרגט חברות בלינקדאין, כך שכל מי שעובד באותה החברה יקבל את המודעה שלנו. ניתן ליצור טרגוט מדויק יותר על ידי פנייה ספציפית לחברות מסוימות. כך למשל, תוכלו להגיע רק למנהלי השיווק של חברת קוקה קולה, ולא למנהלי שיווק של חברות אחרות שאינן רלוונטיות.

פרסום בלינדאין לפי חברות שונות​

3. פרסום לפי קבוצות

ניתן לפרסם לחברי קבוצה מסוימת. כמו בפייסבוק, גם בלינקדאין ישנן קבוצות הקשורות למגוון תחומי עניין כמו שיווק, הנדסה, מחשבים וכו'. הקבוצות בלינקדאין משמשות לחדרי דיונים שמאחדים אנשים בעלי עניין משותף. יש המון קבוצות בלינקדאין ברמה מאוד גבוהה של מעורבות ושיח וזוהי דרך טובה להגיע לקהל היעד שלכם.

MEMBER GROUPS

4. פרסום בלינקדאין לפי קבוצות גיל / מין (Demographics)

ניתן לטרגט קהל יעד ולפלח ע"י נתונים דמוגרפיים כמו גיל ומין. כך למשל, אם אתם רוצים לפרסם מוצר שרלוונטי רק עבור המין הנשי, תוכלו להשתמש בפילוח הנ"ל ולקבל תוצאות מדויקות.

DEMOGRAPHICS

5. פרסום לפי תעשיות

אפשר לטרגט אנשים שנחשבים כחלק מתעשייה מסוימת, כמו תעשיית ה-Cosmetics לדוגמא.

COMPANY INDUSTRIES

6. פרסום לפי לפי גודל החברה

נוכל לטרגט חברות שמונות סדר גודל מסוים של עובדים. לדוגמא, אם נרצה לקדם מערכת CRM שמתאימה לחברות עד 50 עובדים, נרצה להיות ספציפיים ולהשתמש באפשרות הפילוח הזאת כדי להיות בטוחים שמיקדנו כמה שאפשר את קהל היעד שלנו.

פרסום בלינקדאין לפי גודל החברה

7. פרסום לפי דרגים שונים בחברה (Job Functions)

ניתן לפרסם בלינקדאין תפקידים מסוימים בחברות מסוימות, על ידי שימוש באפשרות זו. כך למשל, נוכל להגיע רק לדרג הניהולי ולמקבלי ההחלטות בחברה.

פרסום בלינקדאין לפי דרגים שונים בחברה (Job Functions)​
Picture7

8. פרסום לפי ניסיון בתפקיד

פרסום לפי ניסיון בתפקיד בעלי תפקיד במחלקות הנדסה, נדל"ן, מכירות ועוד. שנים של ניסיון, בכירות ועוד

פרסום בלינקדאין לפי ניסיון בתפקיד

9. פרסום לפי מיומנויות וכישורים (Member Skills)

את המידע לגבי המיומנוית והכישורים של כל אדם, לינקדאין שואבת מהפרופיל האישי של כל אדם, בהתאם לנתונים שהוא מילא על עצמו. על בסיס אפשרות זו, אתם יכולים לטרגט קהל יעד לפי מיומנויות וכישורים ספציפיים.

פרסום לפי מיומנויות וכישורים (Member Skills)​

10. פרסום לפי תחומי עניין (Interests)

במקרים מסוימים ניתן להגיע לקהל על בסיס תחומי העניין שלו. לינדקאין מוצאת את אותם האנשים לפי התכנים שהם מעורבים בהם (תגובות, חיפושים, לייקים ועוד).

פרסום בלינקדאין לפי תחומי עניין (Interests)​

סיכום

מאמר זה נתן לכם הצצה קטנה לאפשרויות הפילוח הרבות שקיימות בפרסום בלינקדאין היום, המשמשות לצרכים שונים. אין ספק שכדי להגיע לקהל היעד הנכון ולא לבזבז תקציב על קהל שאינו רלוונטי, חשוב במיוחד להכיר את כלל הפילוחים האפשריים ולהבין כיצד נכון להשתמש בהם ובאילו קמפיינים.

מידע נוסף על פרסום בלינקדאין אפשר לשמוע בפודקאסט קמפיינים ממומנים בלינקדאין או להוריד את המדריך שלנו בחינם: 10 כלים שאתם חייבים להכיר במערכת הפרסום של לינקדאין

בדיוק בגלל זה השקנו את הסדנה החדשה והמקיפה שלנו, שמתמקדת במערכת הפרסום של לינקדאין. במידה ואתם רוצים ללמוד את מערכת הפרסום של לינקדאין ולהתמקצע בה, לחצו כאן לקבלת סילבוס והרשמה לסדנה.

קצת עליי

גיא מרגי, בן 26, מומחה בניהול קמפיינים בדיגיטל ובמגוון ערוצים. 

פוסטים נוספים:

פיאלקוב דיגיטל נותנת לכם עשרות אחוזי הנחה על כלים ומערכות חובה לשיווק דיגיטלי איכותי

נרשמים לניוזלטר של פיאלקוב דיגיטל ומקבלים ישירות למייל הנחות ומבצעים עבור כלים לשיווק דיגיטלי ואיקומרס, סדנאות מתקדמות בתחום הפרסום, קישורים לקידום אורגני ועוד!

להרשמה לניוזלטר:

spin-to-win
galgla