logo

077-9978050

איך לפרסם את המשרה שלכם בלינקדאין?

כשזה מגיע למציאת טאלנטים וכישרונות צעירים דרך הרשתות החברתיות, אף פלטפורמה לא משתווה ליכולות הגיוס של לינקדאין, שמרכזת עבורכם מידע רלוונטי על מיליוני המשתמשים הקבועים שיש בתוכה. אחרי שעברנו על גיוס עובדים באמצעות דף חברה מקצועי בלינקדאין, ריכזנו עבורכם מספר כלים לגיוס עובדים.. הכמות של המגויסים האיכותיים בלינקדאין הולכת ומצטמצמת וזו הסיבה לשימוש בכלים שיעזרו לכם בגיוס עובדים שיציבו אתכם כמה צעדים לפני החברות המתחרות שרוצות לגייס אנשים מוכשרים. במאמר הזה נדבר על פרסום משרות וגיוס עובדים עם כלים מתקדמים. אך קודם לכן, חשוב שנבין מדוע השימוש באמצעות כלים הוא אופטימלי.

במה השימוש בכלים מסייע לנו בתהליך הגיוס?

חברות ותאגידים רבים בוחרים למקד את מאמצי גיוס העובדים שלהם ברשתות החברתיות בכלל ובלינקדאין בפרט. לצד גיוס דרך דף החברה שלכם וגיוס באמצעות כלים בתשלום, ישנם כלים ועזרים חינמיים בהם ניתן להשתמש כדי למצוא טאלנטים לחברה שלכם. הסיבות שאנחנו נרצה להשתמש בכלים מהסוג הזה הן מכיוון שהכלים הללו עוזרים לנו לסנן את העובדים ואת יכולותיהם כדי למצוא את העובד המתאים ביותר למשרה אותה אנחנו מפרסמים. בנוסף, עם גיוס בתהליך כזה, נוכל להתנסות בכלי חינמי או בכלי בגרסה מצומצמת לפני שנבצע רכישה של כלי גיוס מורחב בתשלום.

כלים לגיוס עובדים בלינקדאין

1. עמוד קריירה - Career Page

לאור השימוש המוגבר של מועמדים פוטנציאלים לעבודה בפלטפורמה של לינקדאין, חברות רבות בחרו לעבור מעמוד חברה סטנדרטי בלינקדאין לעמוד קריירה. עמוד קריירה (Career Page) נותן לגולשים יותר מידע על החברה ועל תפקידים זמינים בחברה מאשר דף חברה רגיל. דפי קריירה בלינקדאין נוצרו כדי לתת לחברות אפשרות לשתף מידע נוסף עם מועדים פוטנציאליים בלינקדאין. הדף הזה בעצם מן גרסה מצומצמת של דף קריירה באתרים של חברות ותאגידים. היתרון של שימוש בדף הקריירה בלינקדאין הוא הגדלת טווח ההגעה של החברה למועמדים מתאימים יותר. מכיוון שמחפשי עבודה רבים משתמשים בלינקדאין, זוהי דרך קלה יותר לגרום להם ללמוד יותר על החברה ועל הצרכים שלה מבלי לבקר אפילו באתר האינטרנט. עם עבודות מותאמות אישית המבוססות על הכישורים של המועמדים הפוטנציאליים, סביר להניח שהם ימצאו עבודה בזמן מהיר יותר ויתאימו יותר לתפקיד.
קחו בחשבון שעמוד קריירה עולה לא מעט כסף והוא לא מתאים לחברות קטנות – אבל הוא חובה לחברות גדולות שרוצות להציג את החברה, את העובדים ואת ההצלחות ולהביא עובדים איכותיים. הנה לדוגמא עמוד הקריירה של מיקרוסופט:

2. Jobs Tool

אתם יכולים ליצור משרות מקוונות בלינקדאין כדי לפרסם לקהל הרחב משרות פתוחות בחברה או בעסק שלכם. מחפשי עבודה יכולים לחפש ולמצוא את ההזדמנויות הללו בלינקדאין. אתם יכולים לפרסם משרה אחת בחינם או להשתמש בקידום המשרה בתשלום כדי להרחיב את טווח ההגעה אבל שימוש באפשרות החינמית הוא מעולה להתחלה. פרסום של משרה בחינם יפוג תוך 30 יום מרגע פרסום המשרה. כדי לפרסם את המשרה הראשונה שלכם בחינם בלינקדאין בצעו את השלבים הבאים:

  • לחצו על האייקון של המזוודה (Jobs)
  • לחצו על Post a job
  • לחצו על שם החברה שעבורה תרצו לפרסם את המשרה
  • לחצו על פוסט המשרה מרשימת המשרות שפורסמו בעבר או שתפרסמו חדשה על ידי לחיצה על Create new job.
  • אם כבר יש לכם קישור לפוסט המשרה שלכם לחצו על חזור כדי להדביק את הקישור למשרה בסקשן של What do you want to talk about? ואם אתם יוצרים פוסט עבודה חדשה, הכניסו את הכותרת למשרה, שם החברה, מיקום המשרה, סוג המשרה, תיאור ושאלות מיון (אופציונלי).
  • לחצו על Post job for free
LinkedIn post a job

בשביל להוסיף יותר ממשרה אחת אתם חייבים לשלם על קידום של משרות דרך הממשק של בניית המשרה, העלות היא בערך 40-50 ש"ח ליום במינימום. הוספת תקציב לפוסט של משרה יעזור לכם לטרגט את המודעה למשתמשים רלוונטיים, להגדיל את טווח ההגעה של המודעה ולקבל כמות גדולה יותר של מועמדים פוטנציאליים למשרה. קידום המודעה יציג את הפוסט בראש תוצאות החיפוש בלינקדאין עם הסימון Promoted כאשר משתמש יחפש משרה באותו ענף ובנוסף, יופיע גם בחלק העליון של המלצות עבודה בלינקדאין. במידה ותרצו לקנות כמות גדולה של משרות – צריך לפנות לצוות של לינקדאין. הנה דוגמא:

3. LinkedIn Talent Hub

משתמשי לינקדאין יכולים להשתמש ב-LinkedIn Talent Hub כדי לפרסם משרות פתוחות בחברות שלהם. פרסומי המשרות הללו ניתנים לחיפוש על ידי מחפשי עבודה בלינקדאין ויומלצו למועמדים פוטנציאליים באמצעות האפשרות של המלצות עבודה. השימוש ב-LinkedIn Talent Hub הוא לא חינמי, אלא בתשלום. אבל, לאפשרות הזאת של לינקדאין יש גרסת דמו בה ניתן להשתמש במידה והיא מתאימה לצרכים שלכם – לחברות ועסקים בסדר גודל קטן על בינוני אפשרות הדמו תהיה מעולה גם לשימוש קבוע. הכלי מאפשר לנהל את כל הפניות והקורות חיים שקיבלתם דרך המערכת ולחבר את המערכת של לינקדאין לכלים חיצונים למיון ומעקב אחרי משרות

4. Free InMail

ישנה אפשרות בלינקדאין לשלוח InMail בתוך הפלטפורמה לגולשים גם ללא תשלום עבור מודעות אינמייל ממוקדות. על מנת שתוכלו לשלוח מודעות InMail למגויסים פוטנציאלים ללא תשלום לפלטפורמה, הגולשים שיקבלו את ההודעה יצטרכו להיות בעלי חברות פרימיום מה שמאפשר להם לקבל הודעות InMail ללא עלות לשולחים, מה שעוזר להם להיות מועמדים למגוון רחב יותר של עבודות ומעסיקים. חשבונות פרימיום של משתמשים מכילים תכונה אופציונאלית בשם Open Profile Message. ניתן לזהות משתמשים אלו על ידי ריבוע זהב בפרופיל שלהם ליד השם. כך בעצם תוכלו לפרסם משרות למשתמשים שאינם נמצאים ברשימת הקשרים שלכם דרך המייל ללא תשלום למודעות. דרך נוספת היא להשתמש ב-Recruiter, על כך בהמשך.

הערה: חשוב לציין שלינקדאין שואפת שמשתמשים ישתמשו במודעות InMail בתשלום עבור מודעות גיוס דרך פרסום ממומן בלינקדאין ולכן היא לפעמים תציג את סימן הפרימיום של משתמשים רק בצפייה בפרופיל הלינקדאין של המשתמש ולא בכרטיסיית משתמש מצומצמת. לכן, כדי לחסוך בגיוס עליכם לחפש לעומק בתוך הפלטפורמה את משתמשי הפרימיום.

גיוס לינקדאין InMail

5. Recruiter

LinkedIn Recruiter הוא אחד מכלי הגיוס של חברת לינקדאין. זהו כלי המאפשר לכם לצמצם את זמן הגיוס שלכם בלינקדאין עם תובנות רלוונטיות שתקבלו על המשתמשים בפלטפורמה, מסנני חיפוש מתקדמים והתאמות מומלצות לתעדוף משתמשים שיותר פתוחים לקבל הצעה ממכם. בנוסף לכל בגרסה המלאה (LinkedIn Recruiter) ניתן לרכוש גרסה מצוצמת של הכלי שנקראית LinkedIn Recruiter Lite המתאימה לעסקטים קטנים עד בינוניים עם צורכי גיוס בנפח נפוך. בגרסה המלאה של LinkedIn Recruiter אתם מקבלים גישה ליותר פרטים ומשתמשים בתוך הרשת של לינקדאין לעומת גרסת הלייט שלא מאפשרת לכם שימוש בפאנל ניהול משותף במהלך העבודה, מגבילה אתכם ל-30 הודעות ImMail לגיוס בלבד ללא שליחה משותפת ועוד המון אפשרויות. עהעלות של LinkedIn Recruiter היא 8999$ בשנה בעוד שגרסת הלייט תעלה לכם 170$ בחודש.  

LinkedIn recruiter

לסיכום

גיוס עובדים איכותיים זו פעולה מייגעת עבור בעלי עסקים וחברות. תהליך הגיוס מחייב אתכם לעבור על כל משתמש ולבדוק את ההתאמה שלו לחברה שלכם. לצד הכלים המעולים שיש ללינקדאין להציע עבור גיוס עובדים בתשלום, הצגנו במאמר גם מספר פתרונות איכותיים שניתן להשתמש בהם ללא תשלום כלל או בעלות זניחה ביחס לעלות של כלי הפרסום המורחבים בלינקדאין. שימוש בכלים הללו, גם בגרסאות החינמיות שלהם, יעזור לכם לגייס עובדים ברמה גבוהה לחברה שלכם ולקצר משמעותית את תהליך הגיוס.

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, בוגר קורס שיווק דיגיטלי במכללת HackerU. בעל ניסיון בבניית אתרי וורדפרס, קידום ממומן בפלטפורמות גוגל, פייסבוק, יוטיוב וטיקטוק. מתמחה במשרד פיאלקוב דיגיטל בקידום אורגני (SEO). בעל ניסיון עשיר באיקומרס ובדרופשיפינג והבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

פיאלקוב דיגיטל נותנת לכם עשרות אחוזי הנחה על כלים ומערכות חובה לשיווק דיגיטלי איכותי

נרשמים לניוזלטר של פיאלקוב דיגיטל ומקבלים ישירות למייל הנחות ומבצעים עבור כלים לשיווק דיגיטלי ואיקומרס, סדנאות מתקדמות בתחום הפרסום, קישורים לקידום אורגני ועוד!

להרשמה לניוזלטר:

spin-to-win
galgla