logo

077-9978050

איך לפרסם את המשרה שלכם בלינקדאין בעזרת קמפיינים ממומנים

האם אתם מחפשים דרכים חדשות לגייס מועמדים למשרות פנויות בחברה שלכם? כנראה שכבר שמעתם על אפשרויות הגיוס בפלטפורמת לינקדאין. בנוסף לכלים חיצוניים, כלים פנימיים ואפשרויות חינמיות, ניתן לגייס עובדים איכותים בלינקדאין באמצעות שימוש בפרסום ממומן בלינקדאין. צרו מודעות גיוס עובדים כדי שתוכלו להגיע למועמדים המתעניינים בתפקידים בחברה שלכם. עם פרסום בלינקדאין אתם יכולים להפעיל סוגים שונים של מודעות כדי להגיע למועמדים רלוונטיים. במאמר הזה נעבור על סוגי הפרסומות בהם נוכל להשתמש לצורך גיוס עובדים. אך קודם לכן, חשוב שנבין מדוע מומלץ להשתמש בלינקדאין אדס כדי לגייס מועמדים פוטנציאליים?

למה להשתמש בפרסומות בלינקדאין כדי לגייס?

גיוס עובדים באמצעות מודעות במערכת הפרסום של לינקדאין זו דרך מצוינת עבורכם להגיע למועמדים איכותיים פוטנציאליים למשרות בחברה או בעסק שלכם. לפניכם 4 סיבות מדוע כדאי להשקיע תקציב במודעות גיוס בלינקדאין:

מערכת הפרסום של לינקדאין1

1. אתם מגדילים את אחוז הבקשות למשרה

גיוס דרך מודעות לינקדאין עוזר לכם לשפר את אחוז הגשת הבקשות למשרות שאתם מפרסמים, יש לכם טווח הגעה רחב יותר ואתם יכולים להציג את הפרסומים שלכם למועמדים רלוונטים למשרה ולא לכל אחד שמחפש עבודה בפלטפורמה. כשאתם מפעילים מודעות לינקדאין, יש לכם מיקוד מדויק יותר מאשר אפשרויות הפרסום הרגילות. אתם יכולים להגדיר פרמטרים כדי להגיע למועמדים המדויקים שאתם רוצים שיגישו מועמדות למשרה שלכם. בין אם אתם מחפשים אנשים בתפקידים ספציפיים או עם תכונות ספציפיות, אתם יכולים לקבוע את הדרישות האלה באמצעות הגדרת המדועה כדי להגיע לאנשים הנכונים.

2. אתם מקבלים חשיפה למועמדים פאסיביים

סיבה זו היא אחת הסיבות החשבונות ביותר להפעיל מודעות לינקדאין כדי לגייס עובדים. מודעות לינקדאין עוזרות לכם להגיע למועמדים פאסיביים ולגרום להם לשים לב אליכם ולחברה שלכם. מועמדים פאסיביים הם אנשים שלא מחפשים עבודה באופן פעיל. אבל, אם תגיע המשרה הנכונה, הם יבדקו אותה ואולי יגישו מועמדות עבורה. באמצעות מודעות דרושים בלינקדאין אתם יכולים להגיע למועמדים המוכשרים הללו ולגרום להם לשקול לעבוד אצלכם לפני שחברה אחרת תתעניין בהם.

3. אתם מגדילים את המודעות למותג שלכם

מודעות דרושים בלינקדאין מאפשרות לכם להגביר את המודעות למותג בעיני המועמדים שמהם תרצו לקבל פניות לגבי העבודה. אם מישהו לא שמע על החברה שלכם לפני כן, פרסום משרות של החברה בפניו יגרום לו להכיר את העסק שלכם ולהתעניין בו. זה טוב לבנות מודעות למותג בעיני מועמדים פוטנציאליים כדי שהם יכירו את החברה טוב יותר ויוכלו לדעת אם זה המקום בו הם רוצים לעבוד.

4. אתם מצמצמים את הזמן שלוקח לכם לגייס עובד

תהליך גיוס של עובד יכול להימשך זמן רב אם אתם לא מוצאים מועמדים מתאימים לתפקיד. במקום לחכות שהמועמד המתאים יגיע אליכם, תוכלו להפעיל מודעות לינקדאין לגיוס ולקבל פניות מתאימות יותר. כאשר יש לכם מועמדים פוטנציאליים מתאימים יותר, תוכלו לבדוק אותם מהר יותר ולהעסיק עובד חדש לחברה בצורה מהירה יותר, מה שיחסוך לכם זמן, כסף ומשאבים.

באילו סוגי מודעות מומלץ לפרסם פוסט גיוס?

מודעות דרושים בלינקדאין הן רק ההתחלה של תהליך גיוס מועמדים. במערכת הפרסום של לינקדאין אתם תוכלו להשתמש במספר סוגים של מודעות כדי להגיע ליותר מועמדים איכותיים. לפניכם מספר סוגי מודעות שיעזרו לכם לגייס מועמדים לחברה שלכם בצורה טובה יותר:

1. Single job ad

מודעה מסוג Single Image תופיע לגולשים בעדכונים בדף הראשי ונראית כמו כל פוסט אחר בפלטפורמה. אתם יכולים לפרסם את המשרות הפנויות שלכם באמצעות מודעה מסוג זה ולהניע מועמדים מתאימים יותר המחפשים משרות כמו שלכם. זוהי דרך מעולה להציג את פרסום העבודה שלכם ולהגיע לקהל רחב. על ידי שימוש במודעה של תמונה בודדת שמופיעה לגולשים במהלך גלילה, אתם עשויים למצוא בעזרתה את המועמדים הרלוונטים עבורכם.

2. Sponsored InMail Ads

Sponsored InMail Ads של לינקדאין זו הזדמנות מצוינת עבורכם להגיע למועמדים שאתם חושב שיתאימו למשרה שלכם. זו גם הזדמנות טובה בשבילכם להגיע למחפשי עבודה פסיביים ואקטיביים. באמצעות הפורמט הזה, המועמדים מקבלים הודעה ממומנת מכם בתיבת ההודעות שלהם בלינקדאין עם פניה אישית מכם. האחוז פתיחה של המודעות האלו מאוד גבוה והן מביאות המון פניות איכותיות. זוהי דרך מצוינת עבורכם לפנות ישירות לאנשים שעומדים בקריטריונים של המשרה.

3. Spotlight Ads

מודעות Spotlight (זרקור) של לינקדאין הן מודעות דינמיות ששולחות משתמשים ישירות לדף נחיתה חיצוני שהגדרתם מראש, מה שמאפשר לכם לשלוח מועמדים ישירות לעמוד הגיוס לחברה באתר שלכם. מלבד מודעות המופנות לגיוס, מפרסמים משתמשים במודעות ספוטלייט גם עבור מודעות למותג וטראפיק לאתר. היתרון בעבודה עם מודעות דינמיות זו האפשרות שלכם ליצור מודעות מותאמות אישית למגויסים הפוטנציאלים. מודעות אלו יופיעו בדרך כלל בסרגל הצידי של פיד החדשות ויכללו את תמונת הפרופיל של אותו האדם אליו אתם מפרסמים ותמונה זו תמוקם לצד תמונה של החברה שלכם עם הקופי שבחרתם לכתוב. באמצעות מודעת הגיוס הזו של לינקדאין, אתם יכולים ליצור מודעה שמפרסמת את פרסום המשרה שלכם ותופסת את תשומת הלב של הקהל בגלל האפשרות להתאמה אישית.

spotlight ads

4. Job ads

המודעה הזו מקדמת את המשרה או כמה משרות ומפנות לדף של המשרה בלינקדאין להגיש מעומדות

לסיכום

השימוש במודעות של מערכת הפרסום של לינקדאין יכולה לסייע לכם לגייס מועמדים רלוונטיים לחברה או לעסק שלכם. פתרונות הגיוס הללו מאפשרים לכם למקד את המודעות שלכם אל קהל היעד הרצוי ובמספר פורמטים להציג למשתמשים שמחפשים עבודה בצורה אקטיבית או פאסיבית, את מודעות הגיוס שלכם. חשוב לעבור על מודעות הגיוס שלכם, לבצע אופטימיזציה לביצועים של המודעות וגם לרענן את הקופי והקריאייטיב של המודעות מידי פעם.

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, בוגר קורס שיווק דיגיטלי במכללת HackerU. בעל ניסיון בבניית אתרי וורדפרס, קידום ממומן בפלטפורמות גוגל, פייסבוק, יוטיוב וטיקטוק. מתמחה במשרד פיאלקוב דיגיטל בקידום אורגני (SEO). בעל ניסיון עשיר באיקומרס ובדרופשיפינג והבעלים של מרצ'נט סנטר – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

פיאלקוב דיגיטל נותנת לכם עשרות אחוזי הנחה על כלים ומערכות חובה לשיווק דיגיטלי איכותי

נרשמים לניוזלטר של פיאלקוב דיגיטל ומקבלים ישירות למייל הנחות ומבצעים עבור כלים לשיווק דיגיטלי ואיקומרס, סדנאות מתקדמות בתחום הפרסום, קישורים לקידום אורגני ועוד!

להרשמה לניוזלטר:

spin-to-win
galgla