logo

077-9978050

LinkedIn Sales Navigator – הכלי שיוביל אתכם לטרגוט ממוקד בלינקדאין

אם אתם עובדים בשיווק B2B, אתם יודעים שרשימת לידים ממוקדת היא אחד הדברים החשובים ביותר שמאפשרים לאנשי המכירות שלכם להשיג תוצאות טובות. פלטפורמת לינקדאין היא ברירת המחדל למקצוענים בתחום B2B במחלקות השיווק והמכירות. עבור צוותי השיווק, יכולות הטרגוט המופלאות של לינקדאין והאפשרות ליצור קהלים מדויקים באמצעות הכלי LinkedIn Sales Navigator, כדי להפעיל עליהם קמפיינים, מפצה על CPM גבוה ועל יכולות כלליות נמוכות של פלטפורמת המודעות. ולהלן החלוקה: כן, טכנולוגיית המודעות של פייסבוק מתקדמת יותר והעלויות שלה נמוכות יותר בדרך כלל, אולם יכולות הטרגוט עבור B2B אינן מיטביות, בלשון המעטה. צוותי המכירות בדרך כלל ירוויחו מכלי הפרימיום של לינקדאין, לדוגמה ה-LinkedIn Sales Navigator, המאפשר להפעיל תחזיות יעילות במדרוג. שני המוצרים של לינקדאין משתמשים בנתונים ייחודיים שנמצאים בבעלות לינקדאין ומעודכנים בהתנדבות על ידי המשתמשים. ניתן לפלח אותם במגוון ממדים כדי להעניק לכם את הקהל המדויק שאתם זקוקים לו.

בפוסט הזה, אשתף איתכם כיצד ניתן למנף את הטוב שבשני העולמות האלה, באמצעות שימוש בנתונים שנאספו בעזרת ה- LinkedIn Sales Navigator כדי לשפר את טרגוט המודעות שלכם.

שימוש ב-LinkedIn Sales Navigator כדי לאתר את הקהל הנכון

כמשווק המשחק עם חשבון Sales Navigator בפעם הראשונה, נתקלתי בכמה פילטרים מעניינים המוצעים בכלי זה ואינם קיימים בשום מקום אחר בפלטפורמה. אז אם ברצונכם למנף את זה, עליכם לוודא שיש ברשותכם חשבון Sales Navigator.

אם זאת הפעם הראשונה שבה אתם משתמשים ב-LinkedIn Sales Navigator, תוכלו לצפות כאן בסרטון הדרכה קצר.

טיפ למקצוענים: לינקדאין מציעה תקופת ניסיון של 30 ימים בSales Navigator (בהכנסת פרטי כרטיס אשראי).

לאחר שהתחברתם לחשבון Sales Navigator שלכם, תבחינו בפילטרים נוספים שתוכלו להשתמש בהם, דוגמת:

  • טכנולוגיות שנעשה בהן שימוש
  • רווחי החברה
  • ועוד
LinkedIn Sales Navigator

המידע המצוי מתחת פילטר ״טכנולוגיות״ קיים גם בכלים כמו BuiltWith, אך אלה כלים יקרים למדי. ואם אתם משלמים עבור חשבון Sales Navigator, בכל מקרה, עדיף כבר שתשתמשו בכל היכולות שלו.

בעזרת הנתונים האלה, נוכל ליצור סגמנטים נפלאים.

לדוגמה, אם נניח אתם מוכרים פתרון אי-קומרס לאוטומציה של דוא״ל, תוכלו לחפש חשבונות בתעשיית הקמעונאות והאופנה, המשתמשים ב- MailChimp, ולפנות אליהם.

בכמה קליקים, תוכלו לקבל רשימה נפלאה של אנשים שתוכלו לדבר איתם.

ככה הרשימה שלכם אמורה להיראות:

LinkedIn Sales Navigator

זה בדרך כלל השלב שבו צוות המכירות ייצור רשימה קצרה יותר ויפנה לכל אחד ואחד מהשמות ברשימה באופן אישי. אבל אני משווק, ואני רוצה לעבוד בקנה מידה גדול.

הוספת הנתונים לקהל מודעות הלינקדאין שלכם

השלב ההגיוני הבא יהיה להשתמש בנתונים במודעות הלינקדאין שלכם, ולטרגט רק את החשבונות האלה.

הבעיה היא שהפילטרים האלה אינם קיימים במודעות לינקדאין, הם קיימים רק ב- Sales Navigator. לכן עלינו להעלות את החשבונות האלה כקהלים מתאימים ללינקדאין, באופן ידני.

לרוע המזל, אין אפשרות ייצוא לחשבונות מה- Sales Navigator.

למרבה המזל, עבורנו, יש את Phantombuster ואת חבילת ה- API הנפלאים שלהם.

בכמה לחיצות עכבר פשוטות, תוכלו ליצור חיפוש ממוקד ביותר ב- Sales Navigator, ולהשתמש ב- Phantom Buster כדי לייצא את תוצאות החיפוש לקובץ CSV (לינק).

כל שעליכם לעשות הוא לאחוז ב- URL של החיפוש ולהפעיל אותו ב- Phantombuster (אה, ורמת שימוש כזאת היא לגמרי חינמית).

LinkedIn Sales Navigator

לאחר שתבצעו את זה (בדרך כלל הליך זה אורך כדקה), יהיה ברשותכם קובץ CSV עם רשימת חברות. קובץ ה- CSV הזה צריך להיות מפורמט לפני שניתן יהיה להעלותו ללינקדאין כקהל מתואם.

עליכם להסיר את כל העמודות למעט שם החברה, ששמו צריך להיות companyname (באותיות קטנות, בלי רווחים)

linkedin sales navigator

תוכלו להעלות את הרשימה לתוך מודעות לינקדאין בעזרת הקהלים המתואמים כ״העלאת רשימה״.

בדרך כלל נדרשות כ- 24-48 שעות כדי שקהל מסוים יהיה מוכן לשימוש.

טיפ מקצוענים: לפעמים, יש חוסר התאמה בין הנתונים שייבאתם לבין אלה שתייצאו בחזרה ללינקדאין. כדי לשפר את שיעור ההתאמה בין הרשימה לבין בסיס הנתונים של לינקדאין, ולהפחית את הסיכויים לחסרי נתונים, תוכלו להעלות את החברות לצד הדומיינים שלהן (לדוגמה Microsoft, microsoft.com).

LinkedIn Sales Navigator

אם ייבאתם כמה מאות או כמה אלפי חברות, זאת יכולה להיות משימה מייגעת ביותר.

למרבה המזל, תוכלו להשתמש ב- Clearbit’s Company Name to Domain API בדיוק למטרה זו.

ה- Clearbit API הוא חינמי אך מעט יותר טכני. הצלחתי לפתור את הבעיה עם תרחיש פשוט ב- Integromat, אך זה יצטרך להמתין לפוסט נפרד.

השלבים הבאים

בשלב הבא, עליכם להפעיל את ה- Linked Ads שלכם בעזרת הקהלים המתואמים שיצרנו.

חשוב לציין, שבשונה מפלטפורמות חברתיות אחרות (לדוגמה, פייסבוק), ללינקדאין יש קהל נמוך במיוחד. ככלל אצבע, תוכלו לצפות שרק 20-30% מהקהל שלכם יהיה פעיל בפלטפורמה הזאת. המשמעות היא שאם ברשימה שלכם יש כמה אלפי אנשים, תוכלו להגיע בפועל רק לחלק קטן מהקהל הזה, ולכן עליכם להיות בטוחים שהקהל שלכם גדול מספיק (או לשחרר את הטרגוט).

וכמובן, זכרו תמיד שהיפר-טרגוט יכול לפעול בצורה מדהימה אם יש לכם את המודעה הנכונה ואת המשפך הנכון – ועדיין, כשלעצמו, הוא אינו ערובה ל- CPM נמוך, אלא בדרך כלל יגרום לאיכות לידים טובה יותר לצוות המכירות שלכם (ול- ROI גבוה יותר).

כותב המאמר

אלעד לוי

אלעד הוא חנון שיווקי עם פטיש לאנליטיקה. הוא מנהל שיווק מנוסה עם תשוקה לטכנולוגיית שיווק. כיום, הוא משמש כראש צוות צמיחה ב- Fixel, חברת סטארטאפ שמשנה את האופן שבו מפרסמים מודדים את מידת ההתערבות של המשתמשים שלהם. אלעד הוא יועץ ומרצה על כל מה שקשור באנליטיקה של הרשת ובאוטומציה של השיווק. בעל, אב ל- 2 פרחחים, ומעריץ נלהב של סאות׳פארק.

אלעד לוי

פוסטים נוספים:

spin-to-win
galgla