logo

077-9978050

גדלים למודעות גוגל – מעודכן לשנת 2024​

המדריך המלא

גדלים למודעות גוגל מעודכן לשנת 2024

רוצים לדעת מהם הגדלים המובילים במודעות ברשת המדיה? כמה תווים יש בכותרת של מודעת חיפוש?
מה הגדלים למודעה רספונסיבית? ועוד…

כל התשובות נמצאות כאן! 

מודעות ברשת החיפוש

מודעות טקסט לרשת החיפוש מוצגות מעל ומתחת לתוצאות החיפוש ב-Google.

המודעה מורכבת משלושה חלקים: טקסט כותרת, כתובת אתר לתצוגה וטקסט תיאור.

כותרת:
יש שלוש* כותרות המופרדות באמצעות | כל אחת מהכותרות יכולה לכלול עד 30 תווים.

כותרת המודעה היא החלק הבולט יותר לעיני המשתמשים, ולכן חשוב לכלול בטקסט הכותרת מילים שסביר להניח שמשתמשים
יזינו בשאילתת החיפוש ב-Google.
 (*הכותרת השלישית לא תמיד מופיעה)

כתובת אתר לתצוגה:
כתובת האתר לתצוגה מורכבת מהדומיין של כתובת האתר הסופית ומהטקסט בשדות 'נתיב' האופציונליים
(יש אפשרות ל2 נתיבים, כל נתיב עד 15 תווים). שדות אלו נועדו לעזור לאנשים שרואים את המודעה שלך להבין טוב יותר לאן
הם יגיעו לאחר שילחצו עליה. טקסט הנתיב שלך לא חייב להתאים במדויק לניסוח של כתובת האתר לתצוגה.

תיאור:
יש שני תיאורים. כל תיאור יכול להכיל עד 90 תווים.

google gdn

תוספים:

תוספים מאפשרים להציג מידע נוסף במודעות וכך לספק לאנשים עוד סיבות לבחור בעסק שלכם.
לרוב, תוספים מגדילים את שיעור הקליקים של המודעה בכמה אחוזים.
פורמטים של תוספים כוללים לחצני התקשרות, פרטי מיקום, קישורים לחלקים ספציפיים באתר, טקסט נוסף ועוד.

כדי שמודעות הטקסט שלכם יגיעו לביצועים הגבוהים ביותר, מערכת Google Ads בוחרת אילו תוספים להציג בתגובה לכל חיפוש
ב-Google  לכן כדאי לכם להשתמש בכל התוספים שרלוונטיים ליעדים העסקיים שהגדרתם.

תוספים מאפשרים להוסיף תוכן למודעות, וכך הופכים אותן לבולטות יותר ומגדילים את מידת החשיפה שלהן בדף תוצאות החיפוש.
פירוש הדבר הוא שתוכלו להפיק רווח גדול יותר מהמודעות.

צירוף של תוספים לא מבטיח שהם יוצגו במודעה שלכם בכל זמן נתון.

gdn

סוגי תוספים:

תוספי מיקום
כדי לעודד אנשים לבקר בעסק, הצג להם במודעה את המיקום שבו העסק נמצא,
לחצן להתקשרות או קישור לדף שבו ימצאו פרטים על העסק, למשל שעות הפעילות,
תמונות של העסק ומסלול הגעה אליו. בשביל אופציה זו, צריך גישה לGoogle my business

google gdn

תוספי יתרונות מרכזיים
שימוש בתוספים האלה מאפשר לך להוסיף טקסט למודעה, למשל "משלוח חינם" או "תמיכת לקוחות מסביב לשעון".
ניתן להוסיף 2-6 תוספי יתרונות מרכזיים (מומלץ 4), כל יתרון עד 25 תווים.

מודעות ברשת החיפוש

תוספים להתקשרות
כדי לעודד אנשים להתקשר לעסק, אפשר להוסיף למודעות מספר טלפון או לחצן להתקשרות.
בנוסף, ניתן להוסיף שעות פעילות. 

gdn

תוספי  Sitelink
התוספים האלה מעבירים אנשים ישירות לדפים ספציפיים באתר שלך,
או מפנים לאותו לינק אך מגדילים משמעותית את גודל המודעה שלך בחיפוש ב Google.

תוספי Sitelink מורכבים מכותרת + תיאור המחולק ל2 שורות:

כותרת – עד 25 תווים
תיאור 1 – עד 35 תווים
תיאור 2 – עד 35 תווים

תוספי Sitelink

תוספים לאפליקציות
עודד אנשים להוריד את האפליקציה שלך.

זמינים בכל העולם בניידים עם מערכות הפעלה Android ו-iOS, כולל טאבלטים.

תוספים לאפליקציות

מודעות ברשת המדיה – Google GDN

מודעות תמונה Google GDN

עידוד המשתמשים לגלות מעורבות עם המודעה.

מודעות תמונה סטטיות GDN צריכות להיות בפורמט GIF ,JPG או PNG וגודל הקובץ 150KB או פחות.

במידה ומכינים מודעות Google GDN מונפשות – סוג הקובץ צריך להיות GIF וגודל הקובץ 150KB או פחות.

(משך האנימציה ומהירותה: משך האנימציה לא יעלה על 30 שניות, ניתן להפעיל אנימציות ברצף אבל הן חייבות לעצור לאחר 30 שניות.
מודעות GIF עם אנימציה צריכות לפעול בקצב נמוך מ-‎5 FPS. המערכת לא תומכת במודעות GIF עם אנימציה באיכות HD).

מודעה רספונסיבית

כל מה שצריך הוא להזין טקסט למודעה ולהוסיף את התמונות והלוגו שלכם.
לאחר מכן מערכת Google תבצע אופטימיזציה של המודעות כדי לשפר את הביצועים.
טיפ: מומלץ לעלות מספר תמונות על מנת שהמערכת תבצע אופטימיזציה

קריאייטיב:

תמונות לרוחב: 1,200X628. גודל מקסימלי 5MB. פרופורציה: 1.91:1

תמונת ריבוע: 1,200X1,200. גודל מקסימלי 5MB. פרופורציה: 1:1

לוגו: 1,200X1,200. גודל מקסימלי 5MB. פרופורציה: 1:1

לוגו לרוחב: 1,200X300. גודל מקסימלי 5MB. פרופורציה: 4:1

*יש להימנע מטקסט על התמונה. הטקסט צריך לכסות עד 20% מהתמונה לכל היותר 

מודעה רספונסיבית

קופי:

כותרת קצרה: (אחת לפחות, 5 לכל היותר, באורך של עד 25 תווים).
הכותרת הקצרה היא השורה הראשונה של המודעה,
והיא מופיעה כאשר השטח הזמין להצגת מודעות קטן ולא ניתן להציג את הכותרת הארוכה.

כותרות קצרות עשויות להופיע עם התיאור שלך או בלעדיו.

כותרת ארוכה: ( 90תווים לכל היותר).

תיאור: (אחד לפחות, 5 לכל היותר).
התיאור מוסיף לכותרת ומעודד אנשים לבצע פעולות. תיאור יכול לכלול עד 90 תווים
והוא עשוי להיות מוצג אחרי הכותרת (הקצרה או הארוכה).

שם העסק: (25 תווים לכל היותר).

כתובת אתר: אליה אנשים יועברו כשילחצו על המודעה. 

מומחים לשיווק בדיגיטל

פוסטים נוספים:

פיאלקוב דיגיטל נותנת לכם עשרות אחוזי הנחה על כלים ומערכות חובה לשיווק דיגיטלי איכותי

נרשמים לניוזלטר של פיאלקוב דיגיטל ומקבלים ישירות למייל הנחות ומבצעים עבור כלים לשיווק דיגיטלי ואיקומרס, סדנאות מתקדמות בתחום הפרסום, קישורים לקידום אורגני ועוד!

להרשמה לניוזלטר:

spin-to-win
galgla