FD A-List – ראיון עם אנשים מובילים בתעשיית הדיגיטל – עירית פרנק
בפינת ה-A LIST באתר אנחנו מארחים אנשים מובילים בתעשיית הדיגיטל ונבקש מהם לענות על שאלות מקצועיות וגם אישיות. והפעם בפינה – עירית פרנק
FD A-List – ראיון עם אנשים מובילים בתעשיית הדיגיטל – מיכל כהן
בפינת ה-A LIST באתר אנחנו מארחים אנשים מובילים בתעשיית הדיגיטל ונבקש מהם לענות על שאלות מקצועיות וגם אישיות. והפעם בפינה – מיכל כהן
איך לשפר המרות באתר ולהביא יותר לקוחות לעסק
איך פעולה אחת קטנה שאנחנו מבצעים יכולה להגדיל את כמות הפניות שנקבל באתר באופן משמעותי ולעיתים גם להכפיל את כמות הפניות
FD A-List – ראיון עם אנשים מובילים בתעשיית הדיגיטל – אליאב לנקרי
בפינת ה-A LIST באתר אנחנו מארחים אנשים מובילים בתעשיית הדיגיטל ונבקש מהם לענות על שאלות מקצועיות וגם אישיות. והפעם בפינה – אליאב לנקרי, GHA
FD A-List – ראיון עם אנשים מובילים בתעשיית הדיגיטל – אלעד לוי
בפינת ה-A LIST באתר אנחנו מארחים אנשים מובילים בתעשיית הדיגיטל ונבקש מהם לענות על שאלות מקצועיות וגם אישיות. והפעם בפינה – אלעד לוי, מפיקסל!
כלים מתקדמים לפרסום בטיקטוק שכל אחד חייב להכיר
פרסום ממומן בטיקטוק הוא כלי די חדש למשווקים, ולכן ריכזנו רשימה של כלים מתקדמים לפרסום בטיקטוק שאתם חייבים להכיר
קמפיין רימרקטינג דינאמי באאוטברין – כלי רימרקטינג חובה לאתרי איקומרס
במאמר נסביר איך להטמיע רימרקטינג דינאמי באאוטברין, כלי חובה לאתרי איקומרס בשביל לשפר תוצאות ולהציג מודעות אישיות לכל גולש באתר
סוגי הפילוחים בטיקטוק – איך למצוא את הקהל שלכם דרך אפליקציית הסרטונים
טיקטוק מספקת לנו אפשרויות מיקוד שונות, כגון תחומי עניין, התנהגות, דמוגרפיה, קהלים מותאמים אישית, על מנת לאתר את הקהל שאליו נרצה
סוגי הפילוחים בטאבולה – איך למצוא את הקהל הנכון למוצר שלכם
במאמר נסביר על סוגי הפילוחים בטאבולה, כולל פילוחים מתקדמים ופרימיום, ואילו אפשרויות יש בשביל להגיע לקהל הנכון לעסק שלכם
סוגי הפילוחים באאוטבריין – איך למצוא את הלקוחות שלכם באתרי תוכן
במאמר נסביר אילו אפשרויות פילוח מערכת הפרסום של אאוטברין מציעה למפרסים. ככה שתוכלו למצוא את הלקוחות שלכם בעסרת פרסום באתרי תוכן
כלים מתקדמים לפרסום באאוטברין שאתם חייבים להכיר
אאוטברין מאפשרת לקדם דפי נחיתה ולא רק כתבות, ולכן צריך ללמוד את הכלים המתקדמים שיש במערכת הפרסום שבעזרתם הקמפיינים שלכם יהיו מקצועיים.
איך לפרסם את הקמפיין טיקטוק הראשון שלכם
טיקטוק נהפכה בשנים האחרונות לבין הפלטפורמות המובילות ביותר בשוק. הפלטפורמה מאפשר לעלות סרטונים קצרים עד 15 שניות או דקה בכל נושא אפשרי, ומשתמשים באפליקציה קרוב