איך מגדירים פיקסל פייסבוק בצד שרת (CAPI) בעזרת התוסף Pixel Your Site
בעקבות העדכון החדש של iOS 14.5 יש ירידה במדידה בפייסבוק, הכנו מאמר איך להטמיע פיקסל בצד שרת (CAPI) בוורדפרס בקלות בעזרת התוסף PixelYourSite
גודל מודעה בפייסבוק ואינסטגרם – כל מה שצריך לדעת מעודכן לשנת 2022
גדלים למודעות פייסבוק ואינסטגרם ל-2022 רוצים לדעת מה העדכון האחרון לגבי גודל מודעה לשיווק בפייסבוק ושיווק באינסטגרם? איזה גודל מומלץ למודעת לייקים? כמה תווים ניתן
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק – המדריך המלא שיביא לכם תוצאות
במאמר נסביר איך עושים רימרקטינג בפייסבוק, ועוקבים אחרי גולשים שהיו באתר שלכם, והסבר איך להשתמש בו בצורה אפקטיבית שתביא לכם הרבה לקוחות
קידום אורגני בפייסבוק – 4 סיבות למה כדאי לכם להשקיע בתוכן
קידום אורגני בפייסבוק יוביל לעוד גולשים שיוצרים אינטראקציה עם העמודים, מה שמאפשר לטרגט אותם בקמפיינים. הנה 4 סיבות שישכנעו אתכם להשקיע בתוכן
קמפיין המרות בפייסבוק – איך לעקוב אחרי ההמרות ולהביא פניות
במאמר תלמדו מהו יחס המרה ואיך לעקוב אחר המרות באמצעות פיקסל פייסבוק, ובעיקר להביא לידים ולא רק כניסות לאתר באמצעות קמפיין המרות בפייסבוק
שינויים באפל ובפייסבוק שישפיעו על הקמפיינים שלכם שאתם חייבים להכיר
שינויים בפייסבוק ובאפל שישפיעו על הקמפיינים שלכם. אפל משנה את הגדרת הפרטיות שמשפיעה על מדידת הקמפיינים בפייסבוק, בואו ללמוד על השינויים
משתמשי פייסבוק בישראל 2020 – אינפוגרפיקה
משתמשי פייסבוק בישראל 2020 – אינפוגרפיקה שתציג לכם נתונים מעניינים שלא ידעתם. מהם הדפים הנצפים ביותר? אילו קטגוריות מובילות?
אינפוגרפיקה – סטטיסטיקות קבוצת מקצועני פרסום בדיגיטל 2020
מידע על קבוצת מקצועני פרסום בדיגיטל לשנת 2020 – קבוצת הדיגיטל הגדולה בישראל – מעל 33,000 חברים! מה רמת המעורבות, כמות הפוסטים, ועוד
הסוף לחסימת חשבונות פרסום בפייסבוק – איך לאמת את הביזנס מנג'ר שלך
מה זה אימות של פייסבוק ביזנס מנג'ר? בפוסט זה תבינו איך להימנע מחסימת חשבונות הפרסום שלכם בפייסבוק (אם לא עברתם על מדיניות פרסום בפייסבוק)
בניית קהלים חכמים בעולמות האיקומרס בפייסבוק
בפוסט נלמד שיטות מתקדמות של בניית קהלים בפייסבוק על מנת להגדיל את המכירות שלנו באתר, על בסיס לקוחות קיימים ורוכשים
אופטימיזציה לקמפיינים בפייסבוק בעזרת חוקים אוטומטיים
במאמר הבא נעסוק בבניית חוקים מותאמים אישית למטרות שלנו במטרה לחסוך עלויות, לשפר תוצאות ולתת למערכת כמה שיותר לעבוד במקומנו על הפעולות היום יומיות, ולפנות את הזמן שלנו למציאת קהלים חדשים, קראייטיב חדש ורעיונות חדשים.
בנייה נכונה של שמות קמפיינים לשיפור ביצועים
רבים יודעים לבנות קמפיין, אך מעטים מצליחים להבין מה בקמפיין מביא להצלחה. מבנה שמות נכון יאפשר להפריד בין הגורמים ולזהות את המכנה המשותף בין ההצלחות.