logo

077-9978050

כלים אוטומטיים לשיפור סביבת עבודה (AI Workplace)

בינה מלאכותית זה תחום חדשני שכבש את העולם בסערה. השימוש הבולט ביותר ב-AI הוא עברו משימות רפטטיביות שחוזרות על עצמם ושניתן באמצעות קוד מאוד מורכב, ללמד את המכונה לבצע פעולות על בסיס מידע קיים וללמוד תוך כדי תנועה דברים חדשים כדי לשפר ולייעל את המערכת של עצמה. לצד תוכנות AI הפופולריות ליצירת עיצוב, כתיבת תוכן או כתיבת קטעי קוד, תמצאו כלים אוטומטיים לניהול סביבת עבודה הכוללים אוטומציה של משימות, שיפור התפעול העסקי וייעול תהליך קבלת ההחלטות בחברה. יש מספר כלים שמייצרים עבורכם אוטומציה ומטרתם לאפשר לבעלי חברות ועסקים להשקיע יותר זמן בצמיחה והתרחבות ארגונית ופחות זמן במשימות שחוזרות על עצמן. ובמאמר היום נדבר על כלים אוטומטיים לניהול סביבת עבודה.

מה זה כלי AI לניהול סביבת עבודה?

כלים ומערכות AI לניהול סביבת עבודה הם בעצם "יד מסייעת" שעוזרת לכם עם תהליכים ומשימות בחברה שלכם שניתן לייעל או להעביר למכונה שתבצע אותם מספיק טוב כדי שעובד מהחברה לא יצטרך לעשות את זה. באמצעות הכלים האלה עובדי החברה יכולים לשפר את הפרודוקטיביות של שעות העבודה שלהם על ידי התמקדות במשימות רלוונטיות יותר. ישנם הרבה סוגים של כלי AI לניהול סביבת עבודה שיכולים לעשות מספר משימות כמו כתיבת מיילים, תמלולים, ניהול יומן ועוד.

ניהול סביבת עבודה

למה צריך להשתמש בכלי AI כדי לנהל את סביבת העבודה?

יש המון פוטנציאל בכלים שמבוססים בינה מלאכותית ולמידת מכונה. למרות הנסיקה המהירה שהכניסה את הכלים הללו לעולם הדיגיטל, אנחנו רק בתחילת הדרך והעתיד הקרוב צפוי להיות הרבה יותר מתקדם וטכנולוגי. עבור חברות ועסקים, כלי AI לניהול סביבת עבודה יכולים לעשות שינוי משמעותי בסדר וארגון בחברה. קראו מדוע עסקים צריכים להשתמש בכלים אוטומטיים לניהול סביבת עבודה:

  • משפר פרודוקטיביות ויעילות – בינה מלאכותית מייעלת חלק מפעולות המתבצעות במשרד או בסביבת העבודה. פתרונות AI יכולים להמשיך ללא הגבלת זמן, להיות ממונפים להשלמת משימות גדולות יותר ולא מוגבלים על ידי מגבלות או טעויות אנוש.
  • משפר את שירות הלקוחות – ניתן להשתמש בכלי AI ולמידת מכונה כדי לאסוף ולנתח נתונים חברתיים, היסטוריים והתנהגותיים כדי ליצור צ'אטבוט המופעל על ידי בינה מלאכותית ויכול לספר ללקוחות שירות לקוחות שמספק תשובות לשאילתות שלהם.
  • משפר את יכולות הניתוח – בינה מלאכותית יכולה לנתח כמויות עצומות של נתונים בתקופה קצרה ולייצר תובנות בהתאם לניתוח.

כלים אוטומטיים לניהול סביבת עבודה

1. Murf AI

Murf AI היא תוכנה שהופכת טקסט לדיבור בצורה אוטומטית ונועדה לאפשר למשתמשים ליצור קריינות "אנושית" ללא צורך בציוד הקלטה מורכב או לשכור קריין. תוכנת הקול הזו מבטלת את כל התהליך של יצירת קריינות באופן ידני על ידי כך שהיא מספקת למשתמשים קולות סינתטיים בעלי צלילים טבעיים ב-20 שפות שונות וגם סוגי מבטא שונים. ב-Murf AI תמצאו מספר רב של קולות כולל סגנונות דיבור וטונים שונים באיכות גבוהה. תוכלו להשתמש בכלי הזה כדי ליצור קטעי קריינות עבור פודקאסטים, סרטונים, קבצי אודיו ועוד. 

אפשרות מרכזית נוספת ב-Murf AI זו היכולת להוסיף לקטע הקול שיצרתם גם תמונות, סרטונים ומוזיקת רקע תוך כדי סנכרון הקול עם המדיה שהוספתם כדי ליצור תזמון מושלם של סרטונים ומצגות. בתוכנת הקול הזו תוכלו גם לשנות את גובה ועוצמת הצליל, לשנות את מהירות הדיבור, לבחור בין קול זכר או נקבה ולהשתמש ב-API של הכלי כדי לשלב אותו עם מערכות נוספות ולהפוך אותה למכונה יעילה לייצור קריינות עבור הצרכים שלכם. את הכלי Murf AI ניתן לרכוש במספר חבילות שונות החל מ-19$ לחודש ויש לו גם חבילה חודשית חינמית מצומצמת.

2. Grammarly

Grammarly הוא כלי המופעל על ידי בינה מלאכותית ועוזר למשתמשים לשפר תוכן קיים על ידי תיקון שגיאות דקדוק, הימנעות משימוש יתר במילים, שמירה על כתיבה תמציתית והפיכה של התוכן לטון אסרטיבי יותר. במקור, גראמרלי פותח כבודק איות פשוט אך עם נסיקתו של תחום ה-AI, הכלי עבר שדרוגים והתפתח לפלטפורמה מלאה בנתונים לשיפור תקשורת המספקת למשתמשים משוב מקיף על שפה. כלי ה-AI של Grammarly מציע שכתובים למשפטים מורכבים, מה שמאיץ באופן משמעותי את עריכת התוכן שלכם. בנוסף, Grammarly מציעה גם תוסף כרום לדפדפן שבודק איות, תוכן משופל (Plagiarism), ריכוז מילים בכתיבה ועוד בפלטפורמות מובילות כמו וורדפרס, פייסבוק, מיקרוסופט ועוד. את הכלי Grammarly ניתן לרכוש ב-2 חבילות פרימיום שאת המחיר להן תקבל לאחר שיחה עם החברה, אך הם מציעים גם אפשרות לשימוש חודשי מוגבל בחינם.

3. Hootsuite

Hootsuite הוא כלי מבוסס בינה מלאכותית עבור ניהול של ערוצי רשתות חברתיות כמו טוויטר, לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם ועוד. זוהי מערכת לניהול סושיאל המאפשרת למשתמשים לצפות בו זמנית במספר ערוצי מדיה ולנטר את המידע מהערוצים הללו. אתם יכולים לפרסם עדכונים בפידים, לקרוא תגובות, לתזמן הודעות, להציג נתונים סטטיסטים בכל הרשתות החברתיות המובילות ישירות מפאנל ניהול ייחודי עם כרטיסיות שמארגנות את כל הרשתות החברתיות בהן אתם נמצאים. בנוסף, Hootsuite מאפשר לכם לנהל קמפיינים בכל הפרופילים החברתיים מבלי להיכנס לכל רשת חברתית בנפרד. אחד התכונות המרכזיות של Hootsuite זו האפשרות לתזמן פוסטים במספר ערוצי סושיאל בו זמנית בלחיצה כפתור וגם לקבל דיווח מקיף על הפוסטים שפרסמת בדגש על כמה קליקים קיבלתם מכל פוסט בכל ערוץ שהובילו ישירות את הגולש לאתר. את Hootsuite ניתן לרכוש במספר חבילות החל מ-99$ לחודש והם מציעים 30 ימי ניסיון לפני רכישה.

4. Timely

Timely הוא כלי מעקב אוטומטי שעוזר למשתמשים לעקוב אחר הזמן המושקע בכל אפליקציית, אתר אינטרנט או בתוכנות בשולחן העבודה. עם Timely אתם יכולים לקבל תיעוד יומי מדויק של כל הזמן שהושקע במסמכים, פגישות, מענה למיילים, גלישה באתרי אינטרנט, שיחות וידאו ועוד ללא מאמץ ובלחיצת כפתור. הכלי הזה יעיל מאוד ברמה הארגונית כי הוא עוזר לכם לרשום שעות עבודה (לכם ולעובדים), לעקוב אחר פרויקטים ולקבל דוחות יומיים, שבועיים וחודשיים. עם ממשק המשתמש הנוח של Timely תוכלו לנהל ביעילות את הפרודוקטיביות שלכם ושל העובדים בחברה, לשלוט בזמני העבודה והעומסים ולהפחית את זמן ניהול העובדים בעשרות אחוזים. בנוסף, לטיימלי יש ממשק API בקוד פתוח אותו ניתן לחבר לתוכנות מובילות לארגון וניהול העסק כמו Slack, מיקרוסופט, מערכות CRM, משאבי אנוש, תוכנות שכר ועוד. את Timely תוכלו לרכוש החל מ-9$ לחודש.

סיכום והמלצה

לצד תוכנות AI הממוקדות במשימות ספציפיות כמו כתיבת תכנים או עיצוב גרפי, ישנם גם תוכנות AI שפותחו על מנת לעזור לעסקים וחברות לשפר את ניהול העסק שלהם ברמה הארגונית. עולם הדיגיטל פותח בפנינו אפשרויות רבות כולל שימוש בתוכנות רבות ולכן השימוש בכלים שעוזרים לנו לסדר את הכל בצורה אינטואיטיבית וחכמה מקלים עלינו בניהול העסק או החברה. במאמר עברנו על 4 כלים איכותיים מאוד לניהול יעיל יותר של סביבת עבודה וביצוע משימות "שחורות" בצורה פשוטה ונוחה. אני ממליץ בחום על הכלי Timely שעוזר לי לנהל עובדים לא בתוך משרד (עובדים מחו"ל) בצורה מדויקת למרות שאנחנו נמצאים מאות קילומטרים אחד מהשני. בנוסף, Hootsuite הוא כלי יעיל מאוד אם יש לכם אתרים עם נוכחות במספר רשתות חברתיות.

על הכותב

דביר נעמן, בן 27, בוגר קורס שיווק דיגיטלי במכללת HackerU. בעל ניסיון בבניית אתרי וורדפרס, קידום ממומן בפלטפורמות גוגל, פייסבוק, יוטיוב וטיקטוק. מתמחה במשרד פיאלקוב דיגיטל בקידום אורגני (SEO). בעל ניסיון עשיר באיקומרס ובדרופשיפינג והבעלים של Merchant Center – אתר המרכז מידע על מערכות איקומרס ומערכות שיווק מתקדמות כדי להגדיל המרות בעסק בדגש על מכירות בחנות איקומרס.

דביר נעמן

פוסטים נוספים:

פיאלקוב דיגיטל נותנת לכם עשרות אחוזי הנחה על כלים ומערכות חובה לשיווק דיגיטלי איכותי

נרשמים לניוזלטר של פיאלקוב דיגיטל ומקבלים ישירות למייל הנחות ומבצעים עבור כלים לשיווק דיגיטלי ואיקומרס, סדנאות מתקדמות בתחום הפרסום, קישורים לקידום אורגני ועוד!

להרשמה לניוזלטר:

spin-to-win
galgla