logo

077-9978050

כלים מתקדמים לפרסום בטיקטוק שאתם חייבים להכיר

פרסום ממומן בטיקטוק הוא כלי די חדש למשווקים, אך יש בו יתרונות חשובים ומשמעותיים במיוחד מאחר וטיקטוק הפכה לאחת האפליקציות שנכנסו ללא מעט ניידים. בעזרת טירגוט מדוייק לקהל הרלוונטי לנו נוכל למצוא לקוחות פוטנציאלים חדשים ולחשוף את העסק שלנו לכיוון נוסף, ולא להסתמך על פלטפורמה אחת או שניים. הלקוחות הפוטנציאליים מגיעים עם רצון לצפות בסרטונים – מכל סוג. מה שנותן לנו יתרון גדול לנו המפרסמים בעזרת תוכן נכון ואיכותי לקבל המרות לעסק שלנו כמעט בכל תחום, לכן אתם חייבים לוודא שאתם נמצאים שם.

בדיוק בגלל זה, ריכזנו לכם כמה כלים מתקדמים לפרסום בטיקטוק שיעזרו לכם לשפר את ביצועי הקמפיין שלכם. אך לפני שמתחילים, חשוב שתלמדו איך לפרסם את קמפיין הטיקטוק הראשון שלכם וגם איך לפלח קהל בטיקטוק.

כלים מתקדמים לפרסום בטיקטוק

1. קהל מותאם אישית

קהלים מותאמים אישית היא אפשרות מיקוד מודעות המאפשרות לכם למצוא אנשים שכבר יצרו אינטרקציה עם המודעות שלנו או ביצעו פעולות שונות באתר.

סוגי קהלים מותאמים אישית :

רשימות – נוכל לעלות רשימות קיימות של אנשים שמכירים אותנו, לידים, רשימת תפוצה וכל מה שיש ברשותכם שמכיל פרטים של הקהל שלכם כמו מייל טלפון שם ועוד, כלי מאד מאד חזק ויעיל לטרגוט מאד מדוייק של רשימות של לקוחות שברשותנו. נעלה את הקובץ בפורמט CSV או TXT.
מבקרים באתר – נוכל ליצור קהלים מותאמים אישית על בסיס אירועים באתר כמו הוספה לעגלה, צפייה בתוכן, התחלת צ'ק אאוט, הוסיפו ללווישליסט, נרשמו לניוזלטר, חיפשו מוצר ועוד. נצטרך ליצור איוונטים יחודיים לכל המרה.
קהלים מבוססי התנהגות כפי שנתנו בדוגמאות כאן, הם קהלים עם כוונת רכישה (intent) הרבה יותר גבוהה, אשר ביצעו פעולות מסויימות באתר שלכם ובעצם תגיעו לקהל יותר "מחומם"

* שימו לב על מנת להרכיב קהלים שביקרו באתר נצטרך ליצור פיקסל של טיקטוק ולהטמיע אותו באתר שלכם דרך האיוונט מנג'ר
למדריך איך להטמיע פיקסל של טיקטוק 
לחצו כאן

2. טופס לידים

יצירת לידים בטיקטוק היא סוג של מטרת פרסום המאפשרת ללקוחות שלכם לשתף איתכם את פרטי הקשר שלהם, ישירות בפלטפורמה. כאשר תבחרו ביצירת לידים כיעד הפרסום שלכם, תוכלו לפרסם מודעת וידאו ב-פיד המחוברת לטופס שנפתח באופן מיידי.

יתרונות של טופס לידים בטיקטוק :

  • מותאם למובייל
  • התאמה אישית של הטופס, להתאים את השאלות שאתם רוצים
  • גישה מיידית ללידים – אפשרות לחבר היישר מהמערכת של טיקטוק לCRM

3. מודעות להתקנת אפליקציה

ניתן לבנות קמפיין להתקנות אפליקציה וכך להגדיל את כמות האנשים שמשתמשים באפליקציה שלכם. ניתן גם לבצע אופטימיזציה לאירועים אחרים בתוך האפליקציה.

4. לוק-א-לייק

קהל דומה לאותו קהל שיצרנו. מומלץ להשתמש בקהל הזה בצורה נכונה, ולא בכל מצב.
לדוגמא קהל שרכש מאיתנו באתר, סביר להניח שקהל לוק א לייק יהיה הרבה יותר אפקטיבי לנו מקהל דומה שצפה בתוכן, שוב הכל ניסוי ותהייה אך תזכרו קהל דומה הוא קהל קר.

המודל ישתמש באלגוריתמים כדי ללמוד את התכונות של הקהל שיצרנו. לדוגמה, טיקטוק תנתח תכונות של המשתמשים כגון דמוגרפיה, מיקום, מערכת הפעלה, תחומי עניין וכו'. לאחר מכן, האלגוריתם יחפש משתמשים וקבוצות אחרות החולקות תכונות דומות.

כדי להבטיח שהמודל פועל ביעילות, המערכת ממליצה על גודל של 10,000 אנשים עבור קהל המקור. חשוב מאוד לוודא שהרשימה והתכונות שאתם מספקים נכונות ומדוייקת כמה שאפשר.

5. קהל של מעורבות בעמוד

כל מי שבעצם היה מעורבות עם אחת המודעות הממומנות שיצרנו – זאת אומרת שרק וכאשר יצרנו קבוצת מודעות על קמפיין שכבר קיים בטיקטוק נוכל בעצם לטרגט את מי שהיה מעורב במודעה.
נדרש גודל קהל מינימלי של 1,000 כדי למקד לקהלים מותאמים אישית בקבוצת מודעות.

6. רימרקטינג למשתמשים באפלקציה

הצגת המודעות לאנשים שכבר התקינו את האפליקציה שלכם במכשיר הנייד שלהם. זוהי דרך מצוינת לעורר מעורבות מחדש של הלקוחות הקיימים שלכם, לשפר את ערך החיים שלהם (LTV)  ולהגדיל את ההחזר שלכם על הוצאות פרסום.

7. מכירות מהקטלוג

מכירות בקטלוג הוא מסע פרסום המאפשר לכם להציג מודעות הכוללות מוצרים ספציפיים לגולשים שהביעו עניין באתר שלכם. מודעות דינמיות מהקטלוג הן פתרון מצוין לכל מי שיש לו מספר גדול של מוצרים ורוצה להציג מודעות מותאמות אישית ללקוחות הפוטנציאליים שלו.

בדיוק בדומה למה שאנו מכירים, גם כאן נרצה לייצר קטלוג מהאתר ולעלות אותו לחשבון הטיקטוק שלנו, ולהגדיר את האירועים ולצאת לדרך. טיקטוק תייצר מודעות דינמיות שמציגות כותרת, מחיר ותיאור לאותם אנשים שיש להם תחומי עניין או ביקרו כבר באתר שלכם ממקור כזה או אחר. בהתאמה אישית לכל לקוח שראה את המוצר שהוא מתעניין בו, כלי מאד מאד חזק לקידומי מכירות.

סיכום

טיקטוק כרגע עושה צעדים גדולים להפוך למערכת פרסום סופר פופולרית, בעיקר בגלל הגוון העצום של כמות החשיפות שאפשר לקבל שם, במחירים הגיונים . נצלו זאת, ונסו לפתח לכם כיוונים חדשים בפרסום, השתמשו בכלים שהצגנו לכם. מי שלא משתמש בכלים של טיקטוק לשיפור הקמפיינים הדיגיטליים שלו, כולל שימוש רציני ביכולות הקטלוג שלהם, פוגע בקמפיינים שלו, ומפסיד עוד מערכת פרסום שיכולה להביא תוצאות מאוד טובות.

על הכותב

בן כנעני, בן 26, גר במרכז תל אביב, מתעסק בניהול קמפיינים בדיגיטל
ובמגוון ערוצים שונים. ספורט זה דרך חיים עבורי, ומת על האוכל של אמא

פוסטים נוספים: