logo

077-9978050

סוגי הפילוחים בטאבולה – איך למצוא את הקהל הנכון למוצר שלכם

בעידן המודרני של היום, תוכן ושיווק דיגיטלי הם חלק גדול מהשוק, ומשווקים תמיד מחפשים דרכים חדשניות להגיע לקהלים חדשים ולהרחיב את טווח ההגעה של לא רק של תוכן אלא גם של המוצרים/שירותים שמציעה החברה. טאבולה מקדמת תכנים באמצעות אתרי תוכן שונים את הכתבות שלכם – הם קונים מיקומים באתרי תוכן מובילים ומפיצים את התכנים שאנחנו כמפרסמים מעלים במערכת פרסום של טאבולה.

טאבולה הפכה לפלטפורמת הדיסקברי הגדולה ביותר, עם צמיחה אדירה של משתמשים והכנסות. כיום, עם למעלה מ -1,000 עובדים המסע של Taboola  ממשיך, תוך בניית טכנולוגיות חדשות שיעזרו לאנשים למצוא מה מעניין וחדש. בפוסטים הקודם לימדנו איך להקים את הקמפיין הראשון שלכם בטאבולה, וכלים מתקדמים לפרסום בטאבולה. במאמר זה אני הולך לספר על סוגי הפילוחים הקיימים הנרחבים שטאבולה מציעה ומה אומר כל סוג פילוח:

סוגי הפילוחים בטאבולה

קהלי רימרקטינג

כלי מתקדם ורב עוצמה בטאבולה הוא היכולת ליצור קהלי רימרקטינג מהנתונים של הפיקסל שמוטמע באתר שלכם. הפיקסל שישב באתר שלכם ינטר את הפרטים של המשתמשים שגולשים באתר שלכם ונוכל לטרגט ולשמור ברשימות הרימרקטינג במערכת של טאבולה. בסוג פילוח זה ניתן לטרגט גולשים שהיו באתר שלכם:

תחומי עניין

Marketplace Audiances – טרגוט תחומי עניין מתוך המידע שיש לטאבולה על הגולשים. אנחנו ממליצים לטרגט כמה קהלים במיוחד אם נשתמש בהחרגות, כדי להגיע לקהל יעד מדויק וגדול.

טרגוט על פי תוכן המאמרים

Contextual זהו טרגוט קטגוריות על פי תוכן שבהם מוצגת המודעה לגולש באתר המפרסמים תוך שימוש באלגוריתם של טאבולה.

קהלים אוטומטיים על בסיס המרות

לאחר שמתקינים את הפיקסל של טאבולה ומגדירים המרות, והקמפיינים ירוצו ויצברו מספיק מידע – טאבולה תייצר קהלים אוטומטיים על בסיס ההמרות שהגדרתם מראש. אתם תוכלו להשתמש בקהלים הללו לקמפייני רימרקטינג ולשפר משמעותית את המיקוד של הקמפיינים ולשפר את התוצאות. לדוגמא כל מי שקנה באתר שלכם.

קהלי Look-a-Like

קהלי Look-a-Like – כלי נוסף מתקדם ורב עוצמה בטאבולה הוא היכולת ליצור קהלי Lookalike, קהלים דומים לקהל שכבר פעיל באתר שלכם וכך תוכלו להרחיב את יכולות המיקוד שלכם בקמפיינים ולטרגט אנשים שדומים לקהל שביקר באתר שלכם

 

 

קהלים מבוססים רשימות

במערכת טאבולה ישנה אפשרות של יצירת קהל של קבצי לקוחות שכבר יש לכם, נוכל לטרגט אנשים ספציפיים שאתם רוצים או לבצע גם החרגה לאנשים שכבר רכשו ואינכם רוצים שיטורגטו ויבזבזו לכם כסף בקמפיין. האפשרויות קיימת במספר מדינות מוגבלות.

סיכום

במאמר זה הצגנו את סוגי הפילוחים הסטנדרטיים והמתקדמים וגם את המיקומי פרימיום שבה טאבולה מאפשרת לכם להיות גמישים עם האפשרות שלכם להופיע בכל מקום בכלים הללו נוכל להשתמש כדי להפיק את המירב מהקמפיינים שלנו ולעזור לעבודה להיות קלה יותר ולהגיע לקהלים מדויקים ולהביא תוצאות טובות. היום מי שלא משתמש בכלים של טאבולה לשיפור הקמפיינים הדיגיטליים שלו, כולל שימוש רציני ביכולות הרימרקטינג שלהם, פוגע בקמפיינים שלו, ומפסיד עוד מערכת פרסום שיכולה להביא תוצאות מאוד טובות.

על הכותב

עדי גולן, מנהל קמפיינים בפיאלקוב דיגיטל, מתמחה בפרסום בכלים מתקדמים ואוטומציות.

פוסטים נוספים: