logo

077-9978050

כלים מתקדמים לפרסום במערכת של טאבולה

טאבולה מקדמת תכנים באמצעות אתרי תוכן שונים את הכתבות שלכם – הם קונים מיקומים באתרי תוכן מובילים ומפיצים את התכנים שאנחנו כמפרסמים מעלים במערכת פרסום של טאבולה. טאבולה הפכה לפלטפורמת קידום התוכן הגדולה ביותר, והמיקומים שלה מופיעים מאתרים בכל רחבי העולם.

בניגוד לפרסומות רגילות שאנו רואים באינטרנט, כמו באנרים באתרי תוכן או מודעות בפייסבוק, כתבות הנכתבות עבור פרסום בטאבולה אינן מנסות “לדחוף” לקניית המוצר – אלא מנוסחות ובנויות בדומה לכתבה עיתונאית של ממש.

בפוסט הקודם לימדו איך להקים את הקמפיין הראשון שלכם בטאבולה. בפוסט נדבר על הכלים המתקדמים שטאבולה מציעה כדי לגרום לקמפיינים שלכם להצליח ולהביא תוצאות מעולות

הנה רשימה של כלים מתקדמים לפרסום בטאבולה:

רימרקטינג (Remarketing)

טאבולה מציעה לעקוב אחרי גולשים שביקרו בכתבה / אתר שלכם ולהשתמש בהם כקהלים בקמפיינים שלכם, למשל להציג מודעות תוכן נוספות רק למי שנכנס דרך הקמפיין שפרסמתם. לטאבולה יש קוד בסיסי שאותו ניתן להטמיע באתר כדי לעקוב אחרי ההמרות:

מעקב המרות

בעזרת הפיקסל של טאבולה תוכלו להגדיר המרות ולעקוב אחר פעולות שמשתמשים מבצעים באתר שלכם. בנוסף, מעקב המרות עוזר לאסוף תובנות חשובות, ועוזר לראות אילו קמפיינים וקריאייטיב מביאים את הביצועים הטובים ביותר. לאחר מכן תוכלו להתמקד בנתונים החשובים ביותר עבורכם וליעדים העסקיים שלך.

שליחת UTM בקמפיינים

שליחת פרמטרים לאנליטיקס (UTM) הוא אחד מהכלים החשובים לקמפיין מצליח, כי זה מאפשר לך להוסיף פרמטרים מעקב ולעקוב אחרי הביצועים של הקמפיינים שלך בגוגל אנליטיקס ולבצע אופטימיזציה בהתאם. טאבולה מאפשרת לנו לשלוח מידע אוטומטי מתוך הקמפיין בלינק ישירות לUTM

נוכל להחזיר פרמטרים דינמיים, בעזרת סוגריים מסולסלים כמו זה {example} כאשר המודעה תוצג, טאבולה תזהה, תמצא ותחליף את הטקסט בסוגריים לפרמטר שנקלט. וככה לשלוח את השם של הקמפיין, אתר שממנו הגיע הגולש, פלטפורמה ועוד. הנה רשימה של פרמטרים דינאמיים שניתן לשלוח

טקסט דינאמי במודעות

טאבולה מאפשרת לכם להכניס מילות מפתח דינמיות למודעות. מה שאפשר לכם ליצור פניה יותר אישית לגולש, לדוגמא להכניס את העיר שבה הוא גר, , היום בשבוע או המכשיר בו הם משתמשים כרגע. זה יעזור לכם ליצור כותרות ספציפיות יותר לגולשים, מה שסביר להניח שיוביל ליותר קליקים ומעורבות גבוהה יותר עם דפי הנחיתה.

מעקב פיקסל רימקטינג של חברות צד שלישי

טאבולה מאפשרת לכם להוסיך לקמפיין פיקסל רימרקטינג של חברות צד שלישי כמו פייסבוק או גוגל. ככה כאשר גולש מקליק על אחת המודעות של טאבולה ועובר לאתר / כתבה, אפילו אם היא לא באתר שלכם – ניתן בדרך "לצבוע" אותו, כלומר, להפעיל פיקסל רימרקטינג (נניח של פייסבוק) וליצור קהל בפייסבוק על מנת שנוכל להריץ קמפיינים עבור אותו קהל באותן פלטפורמות.

קהלי לוקאלייק

כלי מתקדם ורב עוצמה בטאבולה הוא היכולת ליצור קהלי Lookalike –  קהלים דומים לקהל שכבר היה באתר שלכם. 
כלי זה מאפשר לכם למקד את הפרסום לקהל שהכי דומה לפעולה שבוצעה באתר, כך שקהלי לוקאלייק יחפשו באופן דינמי משתמשים אחרים שביצעו את הפעולה שהגדרתם וכך למקד ולשפר את ביצועי הקמפיינים.

קהל מותאם אישית - לטרגט לפי רשימות

טאבולה מאפשרת להעלות קבצי רשימות של הפרטים של האנשים (מייל, טלפון, שם מלא) וכך להציג רק לאותם אנשים את הקמפיין. * השירות פעיל בארצות הברית

פילוח לפי הקשר טקסטואלי

טאבולה מאפשרת לטרגט לפי הקשר טקסטואלי וכך שהמודעות שלכם יופיעו במאמרים עם תוכן בנושא מסוים:

Motion Ads

מודעות תנועה הן פורמטים של מודעות שנועדו להשיג מטרות המרה באמצעות וידאו קצר הפועל במיקומי התוכן הממומנים של Taboola. מודעות Motion הן דרך מצוינת לשפר את אסטרטגיית הקריאייטיב הקיימת, ולאפשר להעלות את שיעור הקליקים וההמרות, מה שעלול לגרום לירידה בעלות לליד / רכישה שלכם.

סיכום

במאמר זה דיברנו על הכלים המתקדמים שטאבולה למפרסמים. טאבולה היא דרך מעולה לפרסם את התכנים שלכם במקביל לפלטפורמות האחרות. הפלטפורמה מציעה כלים מתקדמים לטרגוט מתקדם ורימרקטינג שבהחלט יכולה לגרום לשיפור הקמפיינים הדיגיטליים שלכם. שימו לב שיש לטאבולה לא מעט כלים מתקדמים שצריך ללמוד בשביל להוציא מהמערכת את המירב

 

על הכותב

עדי גולן, מנהל קמפיינים בפיאלקוב דיגיטל, מתמחה בפרסום בכלים מתקדמים ואוטומציות.

פוסטים נוספים: