logo

077-9978050

FD A-List – ראיון עם אנשים מובילים בתעשיית הדיגיטל – תומר לוינסקי

בפינתנו הקבועה, אנחנו מארחים מדי פעם אנשים מובילים בתעשיית הדיגיטל, ומבקש מהם לענות על שאלות מקצועיות וגם אישיות. המטרה של הפינה הזאת היא לתת במה ומקום לאנשים מובילים בקהילת הדיגיטל, על מנת שיוכלו להפיץ את הידע והניסיון שלהם גם לאחרים.

בפעם האחרונה אירחנו את דניאל זריהן, לחצו כאן כדי לקרוא את התשובות לשאלות שלה.

הפעם בפינת ה-A List - תומר לוינסקי!

כיצד התחלת את הקריירה?

הקריירה שלי בתחום התחילה לפני יותר מעשור כאשר אני וחבר הקמנו את חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב, בתור 2 חבר'ה צעירים עם שאיפות גדולות, תחום הדיגיטל תמיד היה קרוב אלינו בגלל ההתעסקות בחיי הלילה והצורך בשיווק ותפעול של אירועים ומסיבות, התחלנו כאשר הפוקוס היה באותה תקופה על בניית אתרים אך במרוצת השנים יחד עם הביקוש של הלקוחות הקיימים שלנו, התחלנו להתמקד גם בקידום אתרים ובפרסום אתרים, היום אנחנו מספקים את כל שירותי השיווק והפרסום באינטרנט תחת קורת גג אחת.

תומר לוינסקי הרצאה

איך עשית את צעדיך הראשונים בתעשייה?

נחשפתי לעולם ה-SEO דרך הלקוחות שבנינו להם אתרים והתחלתי להתמקצע ולהתמקד בנושא עם הזמן יותר ויותר, קראתי והתחלתי ממש לאהוב את העשייה עצמה, השילוב של ההתמקדות בעולם התוכן יחד עם ביצוע האופטימיזציה למנוע החיפוש עצמו ובניית הקישורים.

מה האתגרים שלך בתור מנכ"ל בחברה לשיווק באינטרנט?

האתגרים העיקריים שאני מתמודד איתם ביום יום הם בפיקוח על הפעילות התקינה של כל המחלקות בחברה יחד עם שימור כוח אדם וגיוס כוח אדם חדש, בעיקר חשוב כל הזמן לחזק את הרמה הטכנולוגית עם התחדשות של כל תחומי הפעילות שאנחנו עוסקים בהם.

באיזה פלטפורמות עיקריות אתה ממליץ למפרסמים להשתמש?

מאוד תלוי בתחום או בענף של המפרסם עצמו, אך אני חושב שהיום הגישה הנכונה ביותר היא להיות נוכח בכמה שיותר ערוצי פרסום שונים, פייסבוק ואינסטגרם, גוגל ופרסום ממומן ביוטיוב וגם בטיקטוק ו/או פרסום בלינקדאין. כמובן שמעל הכל צריך גם להשקיע בקידום האורגני של האתר בגוגל.

מה לדעתך הדבר הבא בשיווק דיגיטלי?

הדבר הבא בשיווק הדיגיטלי הוא השימוש בווידאו בצורה נכונה להעברת מסרים, הקהל רוצה לצרוך תוכן מצולם ומי שיביא את התכנים האיכותיים ביותר ימקסם את עלויות ותוצאות הפרסום שלו מהקמפיינים.

איך נראה היומיום שלך בעבודה?

מעבר למענה על המיילים ומעבר על ביצועי עובדים במערכות שלנו אני משלב פגישות עבודה עם מנהלי המחלקות המקצועיות בחברה יחד עם העבודה השוטפת מול שאר הגורמים בחברה כגון רכזת הגיוס, מנהלת חוויית לקוח, הנהלת חשבונות וכו'.

מה המהלך השיווקי שעשית שגרם לך לא לישון כמה לילות?

השקת האתר החדשני לשיווק באמצעות תוכן שנקרא "ספונסרד" – ברגע שהקמתי את המערכת הראשונה בישראל למכירת כתבות תוכן וראיתי שהביקוש באמת קיים ונמכרים כל יום דרך האתר כתבות הבנתי שהצלחתי להנגיש שירותי שיווקי שלא היה קיים עד כה, סיפוק אדיר והיד עוד נטויה, ממשיכים לעבוד על פיתוח האתר.

איזו עצה היית נותן למי שרק עכשיו החל את דרכו בעולם הדיגיטל?

להיות ממוקד בתחום ספציפי ולא להתפזר בין כל עולמות התוכן הקיימים, לא להפסיק ללמוד ולקרוא על מנת להעשיר את הידע, להתחבר לתחום אחד ולשאוף להיות הכי טוב שאפשר, בין אם מדובר בניהול קמפיינים ממומנים בפלטפורמה ספציפית או בשירותי אחרים כמו עיצוב, פיתוח או קידום אורגני.

מאיפה אתה שואב השראה?

מסתכל ועוקב אחרי כל מיני אנשי דיגיטל מובילים וסוכניות דיגיטל מובילות בעולם ובעיקר לא מפסיק לחשוב על דברים בעצמי, מחשבה יוצרת מציאות, במיוחד בתחום שלנו.

איך אתה מתעדכן בכל מה שחדש בעולם ובכלל?

אתרי תוכן וקבוצות פייסבוק בתחום גם מהארץ וגם בעולם, יש המון מידע רק צריך את הזמן לגשת אליו.

האם הרגשת באיזשהו שלב בקריירה שלך שפרצת דרך?

מעבר למשרדים גדולים יותר בשנת 2015 עם חלוקה למחלקות ייעודיות שינה את פני החברה שלנו, הצלחנו להפוך מחברה קטנה לחברה גדולה שעובדת כמו פס ייצור איכותי.

איך אתה מסכם את שנת 2021?

שנה מטורפת שכללה עליה בביקוש לשירותי דיגיטל שגרמו לשינוי בהרגלים אצל בעלי העסקים והגולשים, שנת שיא בכל מה שקשור לגיוס לקוחות ולתקציבי פרסום באינטרנט, הרגשה שאנחנו ממשיכים למצות את הפוטנציאל שלנו כחברה.

תומר לוינסקי הרצאה 2

מה היה אחד האתגרים הגדולים בתקופה הזאת מבחינתך?

הסגרים והערכות לעבודה מרחוק גרמו לנו לאילוצים שונים מכיוון שאנחנו מעסקים כ-60 עובדים במשרה מלאה מהמשרדים בחיפה ובתל אביב, התמודדנו עם האתגר בהצלחה רבה.

יש לך כלים חדשים או פעילויות שאתה זוקף לזכות תקופת הקורונה? שבלעדיה אולי לא הייתם מקיימים?

ממש לפי שהקורונה פרצה התחלנו לשלב גם את "מאנדיי" בתור מערכת לניהול תהליכים אצלנו בחברה, המערכת עזרה לנו לנהל את תהליכי העבודה גם כאשר כולנו עבדנו מהבית ולא ממשרדי החברה.

לאחר תקופת המשבר של הקורונה, מה צריך לקחת אתנו הלאה לשימור?

בעלי עסקים מבינים שצריך לשמר על הפעילות הדיגיטלית, להשקיע את רוב תקציב השיווק באינטרנט ולא לזלזל בנראות של האתר שלהם כי הוא הפנים של העסק שלהם באינטרנט, מעל הכל האפשרות לקיים פגישות וידאו מוכיחה את עצמה בתור כיעילה מאוד גם כאשר ניתן להיפגש פיזית, חוסך בזמן ומקצר תהליכים.

קצת על המרואיין

תומר לוינסקי 

הבעלים והמנכ"ל של חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב, המספקת מעל לעשור שירותי שיווק ופרסום באינטרנט לאלפי לקוחות בארץ ובעולם.

Tomer LEvinsky

פוסטים נוספים: