הגדלת מכירות – איך להגדיל מכירות בחנות איקומרס? 7 טיפים שיביאו יותר רכישות

בעבר כתבנו על הצמיחה בקניות המקוונות, והחשוב ביותר – גידול בקניות דרך מובייל, וככל שמתקרבת עונת הקניות לחגים, הגיע הזמן להעלות הילוך. קניות באינטרנט צריכות להיות קלות. אתם חייבים לוודא שהלקוחות שלכם באינטרנט יוכלו לקנות אצלכם בדרך הקלה והפשוטה ביותר. נטישה של עגלת הקניות שכיחה מאוד בכל המגזרים (ממוצע של 67.89%) ואפשר לעשות הרבה כדי להקטין את המספרים האלה ככל האפשר. אספתי כמה טיפים פשוטים שיעזרו להפחית נטישה של עגלת הקניות ולהגדיל את המכירות באתר שלכם.

7 טיפים חיוניים להגדלת מכירות באתר שלכם

איתור הדליפה

הדבר החשוב הראשון שצריך לעשות הוא לחבר את עגלת הקניות לגוגל אנליטיקס. לפעמים אנחנו חושבים שאנחנו יודעים איפה אנשים דולפים החוצה במשפך ההמרות, אבל רק אחרי שהגדרנו מטרות נכונות בגוגל אנליטיקס אפשר לגלות באמת מאיפה מגיעה הדליפה ומי דולף. דרך איתור הדליפה אפשר להתחיל לתקן אותה. וכשאני אומרת לתקן אותה, אני מתכוונת – לבחון אותה.

תאימות למובייל

בשנה האחרונה הטראפיק ממובייל צמח ל-31.7 אחוז מכל הטראפיק ברשת (IBM), אם עגלת הקניות שלכם לא תואמת מובייל אתם טועים במשהו. עצרו הכל וסדרו את העניין הזה.

תרשים התקדמות

לאנשים אין זמן. הם רוצים לדעת מה אורך התהליך והם רוצים לראות מראש שהוא מהיר וקל. הראו למשתמשים לאן הם מתקדמים וכמה הם קרובים להשלמת תהליך הקניה. שימו לב לתרשים ההתקדמות של חנות הבגדים HAGGAR – הוא ברור, מצומצם ונקי.

דרכי יציאה

כבר כתבתי על זה בעבר, אנשים מאבדים עניין בקלות, אז אל תעזרו להם לעזוב את האתר שלכם. אל תוסיפו שום קישור שמוציא אותם מעגלת הקניות. בלי פרסומות, בלי כפתור "דף הבית", ובאופן כללי אם אתם צריכים להוסיף קישור כלשהו, כדאי שייפתח בטאב חדש. ככל שתתנו ללקוחות פחות אפשרויות, כך תקבלו יותר רכישות. שיא הפשטות.

ביטחון

אנשים צריכים להרגיש בטוחים, לדעת שאתם אמינים ושומרים על הפרטים שלהם. השתמשו ב"אייקוני אבטחה" (אייקונים מוכרים שיגרמו למשתמש להרגיש בטוח), הראו מגוון שיטות תשלום כדי שיהיה להם נוח ואל תוסיפו, אל תוסיפו עלויות או פריטים מפתיעים בעגלת הקניות.

להחזיר אותם אליכם

שיווק במייל הוא כלי נהדר כשמשתמשים בו בצורה נכונה. בזמן האחרון, באמצע נסיון רכישה, נטשתי את עגלת הקניות ממש לפני התשלום, כי האתר הפתיע אותי עם עלויות המשלוח (אלה העלויות המפתיעות שהזכרתי). למחרת קיבלתי מייל שהציע הנחה של 15% כדי שאשלים את הקנייה. לחיצה על הקישור הובילה אותי ישר לעמוד התשלום והראתה לי שאני מקבלת את ההנחה. זאת דרך מעולה להחזיר אליכם אנשים, ואלה האנשים הרלוונטיים ביותר שאתם יכולים לגרום להם להשלים את הרכישה. כדי שתוכלו לעשות את זה, אל תשכחו לבקש את כתובת המייל של הלקוחות לפני שאתם מובילים אותם לצ'ק אאוט. כך תהיה לכם הכתובת שלהם אם יעזבו באמצע.

אישור חברתי

אנשים משתמשים בהמלצות של חבריהם כדי לקבל החלטות לגבי רכישה של מוצרים או שירותים. כמה דרכים לקבל אישור חברתי:

  • המלצות – דרך מצוינת להראות לאנשים לקוחות מרוצים.
  • מספרים – הראו להם את כמות האנשים שכבר רכשו את המוצר שלכם, זה יכול לעזור מאוד. מספרים הם שיטה מצוינת לביסוס והם יכולים להגדיל דרמטית את כמות ההמרות.
  • ביקורות – שיטת האישור החברתי הפופולרית ביותר – לאפשר ללקוחות קודמים לבטא את אהבתם למוצרים. כמובן, בשביל זה צריך מוצר טוב…

סיכום

לסיכום, צריך להיות קל וכיף להתקדם עם עגלת הקניות שלכם. אתן לגוגל לדבר בשמי, ואני מקווה שהלקוחות שלכם לעולם לא ירגישו תסכול כזה:

על הכותבת

פוסט אורח זה נכתב על ידי טליה וולף, מנכ"לית חברת Conversioner. הפוסט פורסם במקור בבלוג של חברת Conversioner. חברת Conversioner היא חברת האופטימיזציה המובילה המתמחה בהגדלת רווחים ללקוחות תוך שימוש באלמנטים פיסכו-אמוציונאליים דרך שיפור של תהליך הרכישה באתר, דפי נחיתה, אפליקציות ודפי מובייל, באנרים ועוד. אתם מוזמנים לקרוא עוד מאמרים שלה באתר שלה.

Talia-Wolf

פוסטים נוספים:

spin-to-win
galgla