וובינר – מחקר מילות מפתח ומתחרים

אירחתי את אנידור חקק, מרצה לשיווק דיגיטלי, מקדם אתרים ובעלים של סוכנות לקידום היידה. איך עושים מחקר מילים לקידום ממומן וקידום אתרים אורגני, ואיך עושים מחקר מתחרים, באיזה כלים נשתמש.
 
כלים שעלו בוובינר:
* Semrush
 

לצפייה בוובינר:

אור פיאלקוב, בן 36 נשוי לענבל ואב לאיתמר, ואביב. מנכ"ל ובעלים של חברת הדיגיטל Fialkov Digital – חברה המתמחה בפרסום באינטרנט בערוצים רבים ומגוונים.

פורץ דרך בתחום ניהול הקמפיינים בפייסבוק, עד היום פייסבוק פרסמה 6 קייס סטאדיס על לקוחות של המשרד. בנוסף, כותב מאמרים מקצועיים, יועץ ומלווה חברות גדולות בתחומי הפרסום במדיה הדיגיטלית, ובעל קבוצת הדיגיטל הגדולה בישראל מקצועני פרסום בדיגיטל.

תמונה אור