וובינר – איך הצלחנו לשפר את העלות להבאת לקוחות חדשים באמצעות דוחות בטרמינל איקס

אירחתי את דוד שפירא, Head of Acquisition בטרמינל X, דוד יספר לנו איך בעזרת דוחות הם הצליחו לשפר את הביצועים של הקמפיינים שלהם והלגדיל את הרווחיות של החברה. וובינר חובה לכל מי שמוכר באינטרנט

לצפייה בוובינר:

על הכותב:

אור פיאלקוב, בן 37 נשוי לענבל ואב לאיתמר, ואביב. מנכ"ל ובעלים של חברת הדיגיטל Fialkov Digital – חברה המתמחה בפרסום באינטרנט בערוצים רבים ומגוונים.

פורץ דרך בתחום ניהול הקמפיינים בפייסבוק, עד היום פייסבוק פרסמה 6 קייס סטאדיס על לקוחות של המשרד. בנוסף, כותב מאמרים מקצועיים, יועץ ומלווה חברות גדולות בתחומי הפרסום במדיה הדיגיטלית, ובעל קבוצת הדיגיטל הגדולה בישראל מקצועני פרסום בדיגיטל.

תמונה אור