logo

077-9978050

וובינר עם אלעד שלו – שיפור יחסי המרה בפרסום דיגיטלי

אירחתי את אלעד שלו, מנכ"ל סורטינו מרקטינג לשיחה על שיפור יחסי המרה בדיגיטל, אחד התחומים הכי מעניינים והכי חשובים שחובה ללמוד.

לינקים רלוונטים:

לקריאה נוספת על שיפור יחסי המרה:
 
 

לצפייה:

לצפייה בוובינר של אור פיאלקוב ואלעד שלו:

נגן וידאו

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 37 נשוי לענבל ואב לאיתמר, ואביב. מנכ"ל ובעלים של חברת הדיגיטל Fialkov Digital – חברה המתמחה בפרסום באינטרנט בערוצים רבים ומגוונים.

פורץ דרך בתחום ניהול הקמפיינים בפייסבוק, עד היום פייסבוק פרסמה 6 קייס סטאדיס על לקוחות של המשרד. בנוסף, כותב מאמרים מקצועיים, יועץ ומלווה חברות גדולות בתחומי הפרסום במדיה הדיגיטלית, ובעל קבוצת הדיגיטל הגדולה בישראל מקצועני פרסום בדיגיטל.

פוסטים נוספים:

spin-to-win
galgla