"הרעיון סביב מיוזיקלי נותן לילדים אפשרות לעוף על החלום של להיות כוכבים ("קחו פלייבק של ג'סטין ביבר ועכשיו רק תעשו עם השפתיים"). האפשרות להתפרסם דרך האפליקציה, היא הגשמה של החלום וזו הייתה התובנה המתוקה שלנו"

בחודש הבא תשיק חברת זוגלובק טעם חדש בסדרת החטיפים שלה מן הצומח "קריספי-סטיקס". קריספי סטיקס גריל יצטרף לטעמים שכבר נמצאים בשוק – תירס, בטטה גזר ופלאפל. קהל היעד של סדרת החטיפים הוא ילדים בגילאי 8-16. המטרה היתה לפנות אליהם ולהוריהם באמצעות פעילות סושיאל. היה ברור לנו שהדרך לתקשר עם קהל צעיר היא לא רק בערוצי התקשורת שלהם, אלא גם בשפה שלהם…כשחקרנו את הלקוחות והצרכנים שאליהם אנחנו רוצים להגיע עם הפרסומת הבאה שלנו, הבנו שכאן נמצא המהלך שלנו. מיוזיקלי – האפליקציה שמאפשרת למשתמשיה לייצר קליפים באורך 15 שניות, הייתה צמאה לאתגר חדש ומצאנו עצמנו חלוצים בזירה הישראלית.
כל הרעיון סביב מיוזיקלי הוא לתת לילדים לשחק אותה כוכבים גדולים ("קחו פלייבק של ג'סטין ביבר ועכשיו רק תעשו עם השפתיים"). האפשרות להתפרסם דרך האפליקציה היא הגשמה של המשחק הקטן שלהם וזו הייתה התובנה המתוקה שלנו. הכרזנו על "אודישן ב- 15 שניות" במסגרתו המשתתפים קיבלו בחירה חופשית להביע את עצמם באמצעות קליפים. נתנו להם הזדמנות להתפרע עם הכישרון שלהם במינימום התערבות, בקשות או דרישות… הדרישה היחידה היתה לתייג את הסרטונים באמצעות #קריספי_אודישן או #קריספיאודישן  או #קריספי באפליקציה.

 

קייס סטאדי / Case Study

כדרך הפצה ראשונית למהלך השתמשנו במיוזרים  מובילים (משפיענים ב-musicl.iy).  את ההכרזה על תחילת האודישן עשינו באמצעות מיוזרים פופולריים (מפלצות בקנה מידה ישראלי), וביקשנו מהם לקחת חלק בתחרות ולתייג את הסרטונים שלהם #קריספי_אודישן.  בנוסף לפרסום במיוזיקלי , קידמנו את הפעילות גם בקבוצות רלוונטיות באינסטגרם.

השילוב בין אופי הפעילות, המסגור כ-"אודישן" יחד עם השימוש במובילות דעה ומינימום דרישות, פגעו במטרה וכבר ביומיים הראשונים לפעילות קיבלנו 300 סרטונים. כשהתחלנו להתעמק בתכנים הופתענו מגודל ההשקעה והמחשבה. ילדים רקדו, שרו, ציירו, עשו ליפדאב, מערכונים והפקות עם אפקטים מיוחדים. דף הפעילות שלנו התמלא בעוקבים, לייקים, תיוגים ותגובות.

תוך זמן קצר הפך החשבון של קריספי סטיקס למרכז השיח במיוזיקלי. מיוזרים חדשים לקחו חלק בפעילות ללא תמורה. הועלו שידורי לייב באפליקציה עם הכותרת "הלוואי תתחברו קריספי_סטיקס" וסרטוני הדרכה ביו-טיוב שמתייחסים ל"איך להתכונן לקריספי אודישן".

לסיכום:

נכון למועד סגירת הפעילות 900 סרטונים מקוריים תוייגו.  ברמת המעורבות קיבלנו למעלה מ- 300 אלף אינטראקציות.

 

אז לאן הולכים מכאן?

הפרסומת שתופק בהמשך תתכתב עם המהלך שנעשה במיוזיקלי ותאפשר לכמה שיותר פנים לקבל ביטוי בסרטון. נשתמש בכישרונות ובשפה המיוחדת שגילינו ליצירת תוכן אותנטי. מה קיבלנו בזה? חשיפת המותג למאות בתי אב שהם הקהל הפוטנציאלי האיכותי ביותר וכל זה עוד בשלב טרום השקה.

אודות מנהלי הפעילות

"שועלי רשת" – חולים קריאייטיב ומשתעלים תוכן. תפס אותנו משהו ויראלי…
מאיה באורנפרוינד ויהב יעקב סוכנות ניו מדיה וקריאייטיב תוכן.

השארת תגובה