logo

077-9978050

5 טיפים שיגרמו לפוסטים שלכם בפייסבוק לייצר יותר מכירות

דפים בפייסבוק הם דרך מצוינת להשיג פעולה מצד לקוחות. הם יכולים לגרום להם לשתף תוכן, להגיב על פוסטים או אפילו לרכוש מוצרים מסוימים. אפשר לעשות את זה בצורה יפה שפועלת היטב. ריכזנו לכם את הטיפים החשובים ביותר כדי שתצליחו לייצר מכירות מפוסטים בפייסבוק.

5 טיפים שיגרמו לפוסטים שלכם בפייסבוק להביא מכירות

קריאה לפעולה

בכל פוסט צריכה להיות קריאה לפעולה. הקפידו על קריאה ברורה ובולטת.

  • דוגמה לא כל כך טובה: ICQ מפספסת הזדמנות לשלוח לאנשים לאתר שלה בשביל "סוד ICQ", ורק נותנת לנו מידע חסר חשיבות בלי שום קריאה לפעולה.
  • דוגמה מעולה: אובמה, מלך המדיה החברתית, פותח 90% מהפוסטים שלו בקריאה לפעולה שהיא ברורה וקלה: שתפו!

שימוש בתמונות

תסתכלו על הפיד שלכם, איזה בלגן. מאות אנשים ודפים מנסים למשוך את תשומת הלב וכולם נלחמים באותו המקום. תמונות יבליטו את הפוסטים שלכם.

  • דוגמה לא כל כך טובה: אין תצוגה מקדימה של תמונה או וידאו. איך הם יתבלטו בין כולם.
  • דוגמה מעולה: הדף שאני הכי אוהבת! אם תעברו לדף שלהם תראו שרוב הפוסטים שם מודגשים וכולם עם תמונות. עבודה מעולה.

פוסטים קצרים ומדויקים

תחשבו על טוויטר. אני לא צוחקת. אם מיליוני אנשים בעולם יכולים להשתמש ב-140 תווים ולהסביר את עצמם מצוין, גם אתם יכולים. נכון, יש לכם מקום אינסופי, אבל לא חייבים להשתמש בו. כתבו קצר ומדויק, אל תבזבזו את זמנו של הלקוח הפוטנציאלי.

  • דוגמה לא כל כך טובה: ה-BBC כנראה החליטו לכתוב את כל המאמר בפוסט, ובכל זאת הם חושבים שעדיין תרצו ללחוץ על הקישור שלהם כדי להמשיך לקרוא…
  • דוגמה מעולה: קצר, לעניין, ועושה חשק ללחוץ כדי להמשיך בנושא.

שינוי תיאורי הקישורים

כשאתם מעלים קישור לפוסט, קראו את התיאור ושנו אותו. הוסיפו קריאה לפעולה ואמרו לאנשים ללחוץ, לקרוא ולראות את התוכן שלכם.

  • דוגמה לא כל כך טובה: לא קל לגרום לאנשים לקרוא את הבלוג שלכם. דרופבוקס: אפילו אם מדלגים על הקישור הארוך, הקישור בעצמו לא נראה מספיק מעניין כדי שילחצו עליו.
  • דוגמה מעולה: הרבל אסנס שינו את תיאור הקישור כדי ליצור התלהבות לגבי החוויה החדשה שהם מציעים.

פנייה אישית לקוראים

בשבוע שעבר קיבלתי אימייל ממנכ"לית שהזמינה אותי לכנס שלה. מה הבעיה? היא כתבה אלי בגוף שני רבים, היא חתמה בשם הארגון שלה ולא בשמה הפרטי ולא היה לה מושג מי אני. מה הבעיה הגדולה יותר? היא הזמינה אותי לכנס על "שיווק בהתאמה אישית," אבל זה כבר סיפור אחר.

פניה אישית היא המפתח לכך שאנשים יתקשרו איתכם. אתם חייבים להכיר את המעריצים שלכם, לחקור מי הם ולפנות אליהם אישית.

    • דוגמה אדירה: סקיטלס כמובן

סיכום

הפרופילים שלכם במדיה החברתית הם נדל"ן יקר וחשוב, התייחסו אליהם כך והשתמשו בהם כדי לקבל הרבה מעבר ללייקים.

על הכותבת

פוסט אורח זה נכתב על ידי טליה וולף, מנכ"לית חברת Conversioner. הפוסט פורסם במקור בבלוג של חברת Conversioner. חברת Conversioner היא חברת האופטימיזציה המובילה המתמחה בהגדלת רווחים ללקוחות תוך שימוש באלמנטים פיסכו-אמוציונאליים דרך שיפור של תהליך הרכישה באתר, דפי נחיתה, אפליקציות ודפי מובייל, באנרים ועוד. אתם מוזמנים לקרוא עוד מאמרים שלה באתר שלה.

Talia-Wolf

פוסטים נוספים: