logo

077-9978050

איך מורידים אחוז נטישה גבוה של טפסי הרשמה ומצליחים לייצר המרות מעולות?

הסטטיסטיקות של טפסי הרשמה די עגומות: 86 אחוזים (!) מן המשתמשים עוזבים עמוד ברגע שהם נדרשים למלא טופס. בזכות מאות מבחני יצירת לידים/החתמה שעשינו בארבע השנים האחרונות אספנו שלל טיפים ותכסיסים שיכולים לעזור להפחית את שיעור הנטישה בצורה ניכרת ולשפר דרמטית את איכות הלידים.

12 צעדים ליצירת טפסי הרשמה מעולים להמרות

1. מילוי אוטומטי

אל תבזבזו זמן ואנרגיה של המשתמש. השתמשו בהשלמה אוטומטית למציאת השם המלא, הכתובת וכתובות הדואר האלקטרוני. ככל שמבקשים פחות ממשתמש, כך גדול הסיכוי שהוא ימלא את הטופס.

2. הקטינו למינימום את הבקשות מצדכם

סלקו את כל השדות הלא הכרחיים, המשתמש יוכל להשלים אותם בהמשך. בקשו רק את המידע הבסיסי ביותר וצרו תהליך מהיר יותר עבור המשתמש. תנו הרגשה שאפשר למלא את הטופס שלכם תוך 30 שניות ולא יותר.
תהליך ההרשמה לפייסבוק: כדי לפשט את העניינים, אנשי פייסבוק יכולים ליצור שדה אחד לשם פרטי ושם משפחה וליצור מראה קצר יותר. הם יכולים גם להשאיר רק שדה אחד לדואר אלקטרוני ורק אחרי שהמשתמש לוחץ על "הרשמה" להראות הודעה שאומרת: "אנחנו שולחים לך דואר אלקטרוני כדי לוודא שכתובתך נכונה."

בגרופון עושים את זה נהדר, שואלים שאלה אחת קצרה בכל פעם ומנווטים את המשתמש לאט לעבר הסוף.

3. עזרו למשתמש

הוסיפו סימני שאלה קטנים ליד השדות עם הסברים על כל שדה. תופתעו לדעת אילו שאלות מפריעות למשתמשים למלא טופס, דברים שאולי נראים לכם מובנים מאליהם, אבל הם לא ברורים לאחרים.

4. מסרים

עליכם להיות ספציפיים, להשתמש בכותרת שמסבירה בדיוק מדוע המשתמש צריך להירשם, למשל: הירשמו וקבלו ספר דיגטלי בחינם!

5. קריאה לפעולה

אל תשכחו לסיים את הטופס בקריאה ברורה לפעולה שמציינת את סוף הטופס והמשך השלבים הבאים.

6. "הראה סיסמא"

במקום לבקש מן המשתמש למלא את הססמה החדשה פעמיים לצורך אימות, תנו לו אפשרות "הראה ססמה" כדי שיוכל לעבור עליה בעצמו. האפשרות הזאת מפחיתה את כמות השדות ונותנת תחושה של טופס קל ומהיר. mailchimp נותנים למשתמש אפשרות "לראות" את הססמה, ובכך מפחיתים את שדות ההרשמה למינימום, אבל עדיין מאפשרים למשתמשים לאמת את הדואר האלקטרוני שלהם.

7 הרשמה חברתית

כדי שיהיה להם מהיר וקל אפשרו למשתמשים להירשם או להיכנס עם חשבון פייסבוק, טוויטר או לינקדאין.

8. טפסים במובייל

אחד החלקים החשובים ביותר במילוי טופס במכשיר מובייל הוא האפשרות לראות מה עושים. אל תשכחו לעשות זום על כל שדה שהמשתמש מעדכן. טיפ נוסף – אפשרו רק את המקלדות הרלוונטיות בכל שדה, כלומר בשדה הטלפון לתת כברירת מחדל את מקלדת המספרים.

9. מובייל

יש משתמשים שאוהבים להשתמש במכשיר מובייל אופקית, וחלק אנכית, אל תשכחו לוודא שהטפסים שלכם נגישים במובייל בשתי אפשרויות המסך ולאפשר שימוש נוח.

10. משלוח חיוב

אפשרו למשתמשים פשוט למלא אוטומטית את כתובת התשלום מתוך כתובת המשלוח, במקום למלא את פרטיהם פעמיים [מילוי אוטומטי של כתובת תשלום].

11. הבהירו למשתמש אילו שדות נדרשים ואילו מהם אופציונליים

אם מידע מסוים אינו הכרחי אנחנו מציעים לכם לסלק אותו בכלל. אם אתם עדיין רוצים שיהיה בטופס, עליכם לוודא שברור למשתמש מה חובה למלא ומה לא.

12. נקו שגיאות

שגיאות הן היבט חשוב מאוד של מילוי טפסים. מיקום הודעות השגיאה בתחתית או בצורה חבויה מקשה על משתמש להבין למה הוא לא יכול לשלוח את הטופס.

סיכום

מילוי טופס צריך להיות שלב פשוט לאורך המשפך. הקפידו לבדוק את טפסי ההרשמה הרבה ככל האפשר וכמובן, למדו מן התובנות לאורך הדרך.

על הכותבת

פוסט אורח זה נכתב על ידי טליה וולף, מנכ"לית חברת Conversioner. הפוסט פורסם במקור בבלוג של חברת Conversioner. חברת Conversioner היא חברת האופטימיזציה המובילה המתמחה בהגדלת רווחים ללקוחות תוך שימוש באלמנטים פיסכו-אמוציונאליים דרך שיפור של תהליך הרכישה באתר, דפי נחיתה, אפליקציות ודפי מובייל, באנרים ועוד. אתם מוזמנים לקרוא עוד מאמרים שלה באתר שלה.

Talia-Wolf

פוסטים נוספים: