למה אתם צריכים להשתמש בדפי ראווה בלינקדאין (LinkedIn Showcase)
מה זה דף ראווה בלינקדאין (LinkedIn Showcase) ואיך יצירה של דף כזה משפיעה על חשבון הלינקדאין שלכם ועל דף החברה המרכזי?
Supermetrics – חיבור מקורות נתונים ויצירת דוחות באוטומציה
הכלי Supermetrics הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר לקבלת דיווח ממספר מקורות של הנתונים העסקיים שלכם לצורך ניתוח ודיווח והסקת מסקנות.
כלים אוטומטיים ליצירת צ'אטבוטים (AI Chatbots)
כלים יצירת צ'אטבוטים באמצעות בינה מלאכותית (AI) עוזרים לכם לשפר את שירות הלקוחות, ייצור הלידים והמכירות בעסק. הכירו כלי AI ליצירת צ'אטבוטים
כלים אוטומטיים לניהול והגדלה של מכירות בעסק (AI Sales)
כלים לניהול והגדלה של מכירות העסק באמצעות בינה מלאכותית (AI) עוזרים לכם לשפר ולייעל את מערך המכירות בעסק. הכירו כלי AI מובילים למכירות
כלים אוטומטיים לשיווק העסק (AI Marketing)
כלים לשיווק העסק באמצעות בינה מלאכותית (AI) יכולים לעזור לכם לנהל את השיווק והקידום. במאמר נכיר לכם כלי AI מומלצים לשיווק העסק
כלים אוטומטיים לשיפור סביבת עבודה (AI Workplace)
כלים לניהול סביבת עבודה באמצעות בינה מלאכותית (AI) יכולים לעזור לכם לנהל את העסק והעובדים. במאמר נכיר לכם כלי AI מומלצים לניהול סביבת עבודה
כלים אוטומטיים ליצירת מדיה ועיצוב (AI Design)
כלים ליצירת מדיה ועיצוב באמצעות בינה מלאכותית (AI) יכולים לעזור לכם לייעל את תהליך יצירת מדיה. במאמר נכיר לכם כלי AI מומלצים עבור מדיה ועיצוב
דברים שאתם חייבים לדעת בדיגיטל בחודש מאי 2023
דברים שאתם חייבים לדעת בדיגיטל בחודש מאי 2023. כל חודש אנחנו נעדכן אתכם בדברים הכי מעניינים וחמים בדיגיטל. לקריאה כנסו >>>
כלים אוטומטיים לכתיבת קוד ותכנות (AI Code)
כלים לכתיבת קוד ועזרה בתכנות באמצעות בינה מלאכותית (AI) יכולים לעזור לכם לייעל את תהליך כתיבת הקוד. הכירו את הכלים המומלצים ל-AI עבור קוד
איך להשתמש באפשרות של דף מוצר במערכת של לינקדאין
מה זה דף מוצר בלינקדאין ואיך יצירה של דף כזה במערכת יכול לעזור לכם לבנות מודעות למותג והצגה ומכירה של המוצרים שלכם באמצעות לינקדאין
המדריך המלא לקמפיין פרפורמנס מקס (Performance Max) בגוגל אדס
במדריך נעבור על סוג הקמפיין פרפורמנס מקס במערכת הפרסום של גוגל. מה אומר הקמפיין הזה, למה משתמשים בו ואיך יוצרים אחד כזה מאפס?
כל מה שצריך לדעת על תוצאות עשירות בגוגל (Rich Results)
תוצאות עשירות הם מידע נוסף שמוצג מעבר למידע הרגיל שמוצג עבור דף בחיפוש בגוגל. בפוסט תלמדו על תוצאות עשירות ואיך תוכלו להשתמש בהם לקידום האתר