כיצד על חברות שיווק דיגיטלי לפעול לאור רגולצית הגנת מידע והפרטיות באירופה (ה- GDPR)

מאת: יורם ליכטנשטיין, עו"ד. מוסמךCIPP/E להגנת הפרטיות ואבטחת מידע באירופה. החלטה חדשה, יחסית (מה-9.11.2018), של רשות הגנת הפרטיות הצרפתית (ה-CNIL) אמורה לעורר את תשומת ליבה של כל חברה וסוכנות לשיווק דיגיטלי. מדובר בצעד שהוא בחזקת

קרא עוד »

5 מגמות בשוק הפרסום הדיגיטלי ב-2019

באוקטובר 2018 השתתפתי בכנס MarTech שערך אריאל שפירא שעסק בשיווק דיגיטלי.  בהרצאה שלי סקרתי חמש מגמות בשוק הפרסום הדיגיטלי שלדעתי צריך להתייחס אליהן כשחושבים על שוק הדיגיטל בשנת 2019. 1. כוח אדם ושכר מסקר השכר השנתי שלנו

קרא עוד »

כיצד תשמרו על הנכסים הדיגטלים שלכם?

כיצד תשמרו על הנכסים הדיגטלים שלכם? נביא בקצרה את פרשת גיא לרר מול ערוץ עשר ולאחר מכן נציע כמה נקודות וקווים מנחים שיסייעו לכם להתחיל את הטיפול בסוגיה ערוץ 10 נגד גיא לרר לפני כשנה

קרא עוד »

העולם שאחרי: איך לעשות שיווק דיגיטלי מנצח בעידן ה-GDPR

העולם שאחרי: איך לעשות שיווק דיגיטלי מנצח בעידן ה-GDPR תקנות הגנת מידע ופרטיות בהתייחס לחברות שיווק דיגיטלי.   מאת: עורך הדין יורם ליכטנשטיין, מוסמך הגנת פרטיות באירופה, CIPP/E.   כולם מדברים על ה-GDPR, תקנות הגנת

קרא עוד »

סיכום כנס Update & Upgrade 2018

כנס Update & Upgrade 2018 פיספסתם? רוצים להיזכר? איגוד האינטרנט הישראלי בשיתוף חברת פיאלקוב דיגיטל  ובשיתוף קהילת הפייסבוק מקצועני פרסום בפייסבוק שמחים להציג בפניכם את הכנס Update/Upgrate לשיווק דיגיטלי באמצעות תוכן: עדכונים, חידושים ומקרי הצלחה. סיכום

קרא עוד »

מאסטר-פוסט – כל הלינקים החשובים למפרסמים בפייסבוק

אספנו לכם את כל הלינקים העדכניים ביותר שיעזרו לכם להכיר מקרוב את מערכת הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם. מפרסמים מתחילים, מתקדמים וגם אילו שבאמצע – זה הפוסט בשבילכם! מידע על החברה: http://newsroom.fb.com/company-info/ פייסבוק לעסקים: היכרות ראשונית:

קרא עוד »

פרסום במסנג'ר

לאחרונה, פייסבוק הוציאה כלים חדשים לפרסום במסנג'ר, החל ממודעות שפותחות שיחה עם העמוד, ועד למודעות שקופצות במסנגר בתור הודעה לכל מי שכבר דיבר עם העמוד. בשילוב עם צ'אט-בוט – כלי המודעות החדש יכול להיות כלי

קרא עוד »