זה לא סוד שכיום ישנם תחומים שניתן לשווק רק ברשתות החברתיות. כך לדוגמה, קשה מאוד למכור מוצרים חזותיים כדוגמת תכשיטים, בגדים, מוצרי איפור ויופי בעזרת מנועי החיפוש ואפילו פרסום ברשת המדיה של גוגל מאחר והגולשים רוצים לראות את תמונת המוצר ולהתרשם (ו/או לקנות אימפולסיבית) כדי לקבל החלטה.
אבל, גם לרשתות חברתיות יש מגבלות שונות באופן בו אנו יכולים להציג את המוצרים שאנו מציעים, ביכולת שלנו להעביר מידע נרחב יותר אודות המוצר ותנאי רכישתו ועוד.
כלומר, במקרים רבים, פעילות הסושיאל שלנו נשענת על אתר האינטרנט ולכן עלינו להתאים את האתר לכך שיהיה לנו יכולת להגיע לתוצאות אופטימליות. נשמח לשתף אתכם במספר טיפים חשובים שיהפכו את האתר אינטרנט שלכם להרבה יותר מסתם אתר בעבור הפעילות ברשתות החברתיות
טיפים למינוף אתר האינטרנט לטובת הרשתות החברתיות:
כאשר אנו מזדהים עם הנאמר מעלה וברצוננו למכור מוצר יפה/מרשים/יצירתי ולשווקו דרך הרשתות החברתיות, עלינו להכין את הקרקע לכך שהתנועה לאתר וממנה תהיה מהירה וחלקה, להלן כמה טיפים שיעזרו לכם בכך:
1. השתמשו בערכים חלופיים עבור התמונה והכותרת של המוצר:
כמעט בכל מוצר שאנו מעלים לאתר האינטרנט שלנו יש ערך מסוים עבור גוגל (מילות מפתח) וערך אחר לחלוטין עבור הרשתות החברתיות (שם צבעוני ומושך לעין) ועלינו להכין את המוצרים באתר לכך יראו כמו שצריך ברשתות החברתיות.
בחלק ניכר ממערכות ניהול התוכן בסושיאל יש כלים שמאפשרים לנו לשלוט באופן בו התוכן נראה במנועי החיפוש וברשתות החברתיות, כך לדוגמה במערכת ניהול התוכן WordPress ניתן להתקין תוסף בשם Yoast אשר מאפשרת לנו לשלוט בנראות
תמונה להמחשה:
כלי זה כמו אחרים יאפשר לנו להיראות טוב יותר בכל פעם שנשתף את המוצר ו/או שאחרים ישתפו את המוצר ברשתות חברתיות אך גם בוואטסאפ.
2. סנכרנו את המוצרים באתר עם הרשתות החברתיות:
כאשר מבינים שאתר האינטרנט נועד לשרת בין היתר את השיווק ברשתות החברתיות, כדאי להשקיע את הנדרש כדי להרחיב את המערכת עם יכולות סנכרון אוטומטיות של המוצרים באתר עם הרשתות החברתיות. כך לדוגמה, ניתן להציג את כלל המוצרים (במלאי) באתר בפייסבוק ובאינסטגרם על ידי שימוש בפיד נתונים המחובר לכלי הקטלוגים של פייסבוק ואשר מושך את המידע אודות כלל המוצרים באתר ומציג אותם ברשת החברתית לקידום בתשלום ולתוצאות יוצאות דופן באיכותן.
בהמשך לכלי הקודם שהצגנו, ניתן להתקין תוסף בשם Pixel Caffeine המרחיב את המערכת ומאפשר ליצור פיד נתונים דינמי ואשר ניתן לחבר למנהל המודעות ומשם הישר לקהל הרחב
תמונה להמחשה:
בעזרת כלי זה, ניתן לקחת את המכירות באתר לרמות חדשות ולהצליח להגיע לחשיפות נרחבות ומדויקות במיוחד והמכירות לא מאחרות לבוא.